بیوگرافی زهرا عیدی دختر جوان ۱۸ ساله ارومیه ای و مرگ و اهدای اعضای بدن

بیوگرافی زهرا عیدی دختر جوان ۱۸ ساله ارومیه ای و مرگ و اهدای اعضای بدن

بیوگرافی زهرا عیدی دختر جوان ۱۸ ساله ارومیه ای و مرگ و اهدای اعضای بدن او به 4 بیمار نیازمند که جان انها را نجات داد.

بیوگرافی زهرا عیدی دختر جوان ۱۸ ساله ارومیه ای

زهرا عیدی دختر هجده ساله اهل ارومیه که به دلیل ضایعه مغزی جان به جان آفرین تسلیم کرد با اهدای اعضای بدنش به افراد نیازمند جان 4 بیمار نیازمند را نجات داد .

بیوگرافی زهرا عیدی دختر جوان ۱۸ ساله ارومیه ای و مرگ و اهدای اعضای بدن

او به علت تصادف دچار ضربه مغزی و در نهایت مرگ مغزی شد و خانواده اش تصمیم گرفتند که اعضای بدن او را به افراد نیازمند اهدا کنند و جان آنها را نجات دهد.

در این خصوص معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در مصاحبه ای افزود که این دختر جوان متاسفانه بر اثر سانحه رانندی دچار ضربه مغزی شد و خانواده اش فداکاری کرده و اعلام کردند که اعضای بدن فرزندشان را اهدا خواهد کرد و با پیوند به بیمار نیازمند زندگی دوباره ای به 4 بیمار چشم انتظار داد.

مراحل اهدای عضو این دختر خانم در بیمارستان امام خمینی صورت گرفت و کلیه های او به دو بیمار نیازمند و اهدا شد تا انها بتوانند به زندگی خود ادامه بدهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: کبد و قلب این فرد نیز با استفاده از بالگرد برای اهدا به بیمارستان تبریز ارسال شد تا در آن شهر به ۲ بیمار نیازمند عضو پیوند زده شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *