بیوگرافی سامان صفاری بازیگر و همسرش کیست +عکس خانواده
سامان صفاری بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در یزد است و لیسانس رشته جهانگردی دارد.

بیوگرافی سامان صفاری بازیگر و همسرش کیست +عکس خانواده

بیوگرافی سامان صفاری و همسرش کیست

سامان صفاری بازیگر سینما و تلویزیون متولد 6 شهریور ماه سال 1366 در کرمان است وی اصالتا اهل یزد است و فارغ التحصیل کارشناسی رشته جهانگردی است او با نقش امیر در سریال دلدادگان به شهرت رسید و سپس در سریال سرجوخه نقش پیام و در سریال خانه امن نقش پیام را بر عهده داشت.

سامان صفاری دارای دو برادر به نام های اشکان و ابوالفضل هست که تهیه کننده و فیلمنامه نویس هستند و در آلمان زندگی میکنند.

سامان صفاری برای اولین بار در سال 1389 و به پیشنهاد یکی از دوستانش بنام نیما جاویدی در فیلم کوتاه قیلوله بازی کرد.

  • نام : سامان
  •  نام خانوادگی : صفاری
  •  تاریخ تولد : 1366/06/30
  • محل تولد : یزد
  •  تحصیلات : فارغ التحصیل رشته جهانگردی
  •  حرفه : بازیگر
  • سالهای فعالیت : 1389 تاکنون
  •  وضعیت تاهل : مجرد
  •  قد : 184
  • شروع فعالیت: سال 1390 با سریال سقوط آزاد
    شهرت: سریال دلدادگان
    پیج اینستاگرام: samansaffari

بیوگرافی سامان صفاری بازیگر و همسرش کیست +عکس خانواده

فیلم قیلوله جایزه بهترین فیلم آسیا را در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را از آن خود کرد.

بعد از آن با علیرضا امینی آشنا شد و به پیشنهاد وی در سریال سقوط آزاد در سال 1390 نقش آفرینی کرد.

پس از آن نیز برای بازی در فیلم شیار 143 در نقش یونس میرجلیلی نقش آفرینی کرد که سبب شد بیشتر شناخته شود.

بیوگرافی سامان صفاری بازیگر و همسرش کیست +عکس خانواده

سامان صفاری بازیگر کیست اهل کجاست

سامان صفاری بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در یزد است و لیسانس رشته جهانگردی دارد او در یک خانواده کم جمعیت به دنیا امده است.

سامان صفاری | بیوگرافی و عکس های سامان صفاری و همسرش بازیگر نقش امیر در سریال دلدادگان

دو برادر با نام‌ های ابوالفضل و اشکان داشته فیلمنامه نویس و کارگردان شاغل در سینما آلمان هستند در سن 22 سالگی با حضور در فیلم کوتاه قیلوله اولین تجربه بازیگری اش را کسب کرد فیلمی که در جشنواره فیلم تهران به عنوان بهترین فیلم شناخته شد. اما شهرت او برای بازی در سریال دلدادگان در نقش امیر بود.
بیوگرافی سامان صفاری بازیگر و همسرش کیست +عکس خانواده

بیوگرافی سامان صفاری و همسرش بازیگر نقش امیر در سریال دلدادگان یکی از بازیگران جوان تلویزیون را در بخش بیوگرافی و زندگینامه سایت شبونه بخوانید.

زندگی شخصی

در بیوگرافی سامان صفاری امده است او از بازیگران مرد و مدل ایرانی در تهران به دنیا آمده است او از هنرمندان جوان و جویای نام هنر ایران است که در سالهای اخیر حضوری مداوم داشته است.

سامان صفاری | بیوگرافی و عکس های سامان صفاري و همسرش بازیگر نقش امیر در سریال دلدادگان

شروع بازیگری

سامان صفاری با حضور در کلاس های بازیگر بطور آزاد دوره های بازیگری را گذراند و در اواخر دهه هشتاد در سریال سقوط آزاد ایفای نقش کرد.

او درباره نحوه بازیگر شدنش می گوید که در سال ۱۳۸۹ در سریال سقوط آزاد حضور پیدا کرده است و آقای علیرضا امینی کارگردان این مجموعه از او دعوت به عمل آورده اما بعد از اینکه خانم نرگس آبیار او را برای فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ انتخاب کرد فرصت را غنیمت دانسته و تمام توان خود را به کار گرفت که بهترین بازی خود را در این فیلم سینمایی ایفا کند

عکس های سامان صفاری

ازدواج سامان صفاری | بیوگرافی و عکس های سامان صفاری بازیگر و همسرش و

سامان صفاری درباره اینکه همزمان با خانم گلاره عباسی وارد دنیای بازیگری شده است اما حضور سامان صفاری نسبت به خانم گلاره عباسی در عرصه هنر کمرنگ است می گوید خانوم گلاره عباسی نقش‌های خواص و متفاوتی را بازی می کند و به همین دلیل بیشتر کارگردان ها نقش های مهم را بر عهده او قرار می دهند

بیوگرافی سامان صفاری بازیگر و مادرش

 

او درباره همکاری اش با نرگس آبیار می گوید که آقای روزبه سجادی حسینی که دستیار این خانم کارگردان بوده با من تماس گرفت و از من دعوت کرد که نقش یونس را در این مجموعه برعهده بگیرم و وقتی که این درخواست را با دوستانم در میان گذاشتم آنها گفتند که چهره تو مناسب یک شهید نیست چرا که چهره کامل شیطنت آمیزی داری و به یک شهید نمی خورد و خانم نرگس آبیار گفت با شروع فیلم برداری به صورت دست نزند

سامان صفاری | بیوگرافی و عکس های ازدواج سامان صفاری و همسرش بازیگر نقش امیر در سریال دلدادگان

نقش یونس میرجلیلی در فیلم شیار ۱۲۴

سامان صفاری بازیگر نقش یونس درباره ایفای شهید گفت که برای لازی در شیار ۱۲۴ شرایط خاصی بود باید ریش داشته باشیم و من به مدت ۲۵ روز به ریشم دست نزدم و زمانی که برای تست مراجعه کردم به من گفتند چهره نارام و با شیطتنتی داری و بروی نقش شهید مناسب نیستی.

عکس های سامان صفاری

برای همین برای بار اول من رد شدم تا در نهایت توانستم نقش یونس میرجلیلی را در فیلم سینمایی شیار ۱۳۴ ایفا کنم و داستان زندگی شهیدی که روی من تاثیرگذار بود.
اما نقشی که روی من بسیار تاثیر گذار بود.

ازدواج سامان صفاری | بیوگرافی و عکس های سامان صفاری بازیگر و همسرش و

سامان صفاری درباره این فیلمم میگوید:

من در یک خانواده مذهبی بزرگ شدم. وقتی قرار شد این نقش را بازی کنم اولین کسی که در ذهنم نقش بست پسرعموی یکی از همسایگان بود که زیاد می‌دیدمش. او از جانبازان جنگ بود و من با دقت رفتارش را زیر نظر داشتم. لبخندی که یونس بر لب دارد وام گرفته از این شخصیت است

سامان صفاری | بیوگرافی و عکس های سامان صفاری و همسرش بازیگر نقش امیر در سریال دلدادگان

همبازی بودن با خانم مریلا زارعی بسیار من تجربه خوبی بود و بازی بسیار عالی و بی نقص خانم بازیگر روی من نیز تاثیر گذار بود.

بازیگر جوان در محافل و دورهمی هنرمندان خیلی کم ظاهر می شود و کمتر چهره و تصویر وی را در کنار بازیگران و دورهمی ها می توان مشاهده کرد.

بیوگرافی سامان صفاری , تصاویر سامان صفاری بایگر نقش امیر در سریال دلدادگان

بازیگری که فیلم سینمایی شیار ۱۲۴ در کارنامه وی می باشد و با مریلا زارعی و چند بازیگر شاخص هم بازی بوده است.

با وجود تجربه کم و حضور جدید در عرصه بازیگری تجربه حضور در جشنواره فیلم فجر را دارد.

اما در جشنواره و در نشست خبری شیار ۱۲۴ نیز پای میروفن حاضر نشد و در نشست ها و تقدیر ها شرکت نکرد. این بازیگر علاقه چندانی به تصویر گرفتن و دیده شدن ندارد.

ازدواج و همسرش

سامان صفاری مجرد است و تاکنون خبری یا عکسی از ازدواج و نامزدی وی منتشر نشده است.

سامان صفاری | بیوگرافی و عکس های سامان صفاری و همسرش بازیگر نقش امیر در سریال دلدادگان

فیلم ها و سریال ها

بازیگر جوان ایرانی در کارنامه خود فیلم ها و سریال های معتددی را دارد از جمله:

• فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ در نقش یونس
• جدیدترین نقش در سریال «سایه بان»
• فیلم سینمایی «پارادایس»
• فیلم دعوتنامه
• تنها در تهران
• یک کامیون غروب

عکس و تصاویر سامان صفاری بازیگر و مدلینگ

بازیگر نقش امیر در سریال دلدادگان

شهرت سامان صفاری برای سریال دلدادگان بود در سال ۱۳۹۶ با بازی در سریال تلویزیونی دلدادگان نقش امیر را بر عهده گرفته است.

سریال دلدادگان از طرف دیگر آقای منوچهر هادی بوده که برای رسانه ملی تصمیم گرفته یک کار بسیار جذاب را بر روی آنتن ببرد

ازدواج سامان صفاری | بیوگرافی و عکس های سامان صفاری بازیگر و همسرش

سریال دلدادگان در سال ۹۶ کار و تولید و فیلمبرداری اش پایان رسید و قرار بود که در نوروز ۹۷ بر روی آنتن شبکه اول برود.

بازیگر نقش پیام در سریال خانه امن

سامان صفاری درباره بازی در سریال خانه امن و نقش پیام میگوید به دلیل اینکه کاراکتر آن در داستان با بقیه کاراکترها فرق دارد، درست است که داستان ژانر جاسوسی امنیتی است اما یک عاشقانه خیلی جذاب داخل این سریال وجود دارد، برای همین کاراکتر پیام را انتخاب کردم و از همه مهمتر خیلی نسبت به کارکتر امین در دلداگان متفاوت بود.

مهمترین ویژگی که من را ترغیب می کند یک نقش را انتخاب کنم فیلمنامه است، کارگردان و گروهی که قرار است با آنها کار کنم و جدا از همه این حرف ها خاص بودن و متفاوت بودن نقش نسبت به کاراکتر خودم مهم است که باعث می شود آن کار را قبول کنم.

سامان صفاری و وحید هاشمیان

سامان صفاری در گفتگو با برنامه پشت صحنه به معیارهای مسئولین برای بازیگران ممنوع الکار اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه وضعیت صداوسیما به گونه ای شده است که اگر یک مدیر از قیافه بازیگری خوشش نیاد، او را ممنوع الکار می کند.

وی خاطرنشان کرد: واقعیت جامعه ما، در سریال ها دیده نمی شود.

ازدواج سامان صفاری | بیوگرافی و عکس های سامان صفاری بازیگر و همسرش

نظر سامان صفاری درباره سریال دلدادگان و خانه امن

او میگوید بازی در سریال «دلدادگان» چالش خوبی برای من در حرفه بازیگری بود چون بعد از چند فیلم سینمایی به مدیوم تلویزیون آمدم و آقای هادی به من اعتماد کردند و آن نقش را به من دادند. امیر در «دلدادگان» مامور مخفی بود اما به شدت کاراکتر ماخوذ به حیایی داشت و با طمانینه و آرامش حرف می‌زد و کارش را بلد بود و هدف اصلی‌اش این بود که دست باندهای پولشویی را رو کند.

همچنین ببینید: بازیگر نقش پیام در سریال خانه امن کیست

بیننده در قسمت ۵۰ در فصل سه متوجه می‌شد که امیر مامور مخفی و عضو یک نهادی است که مسوولیت مبارزه با پولشویی و مفاسد اقتصادی در کشور را دارد. در سریال «خانه امن» در قسمت یازده خیلی‌ها متوجه شدند که پیام کارهای اشتباه زیادی می‌کند. قبلا زندان بوده و بنا بر اتفاقاتی با وثیقه‌ای که خانم هدایت گذاشته از زندان آزاد شده و وقتی از زندان قرار است خارج شود، نهاد اطلاعاتی که امین زندگانی مسوول آن است او را به عنوان نفوذی خودش و با این هشدار که این کار خیلی سخت است و ممکن است جانت را از دست بدهی اما شرط آزادی‌ات همکاری با ما است، به شرکت ثمین هدایت می‌فرستد.

سامان صفاری | بیوگرافی و عکس های سامان صفاری

سامان صفاری به خانه امن

علاقه سامان صفاری به سفر

سامان صفری در مصاحبه‌ای گفت: “اگر روزی بخواهم شغل دومی برای خودم راه بیندازم، چون خیلی اهل سفر هستم و اتفاقا رشته تحصیلی ام هم جهانگردی است در نهایت وارد کار سفر، تور و گردشگری می شوم.” آل پاچینو و جانی دپ از بازیگران محبوب او هستند.

بیوگرافی سامان صفاری بازیگر و همسرش کیست +عکس خانواده

ورود سامان صفاری به عرصه مدلینگ

گفتنی است سامان صفاری بازیگر جوان کشورمان در کنار بازیگری تجربه حضور در عرصه مدلینگ را هم دارد و در عرصه تبلیغات مدل لباس مردانه جلوی دوربین رفته است.

بازی در نقش کیان در سریال سرجوخه

سامان صفاری درباره بازی در نقش کیان در سریال سرجوخه میگوید انتخاب من در وهله اول فیلمنامه اثر و متفاوت بودن کاراکتر «کیان» در سریال سرجوخه بود و بعد از آن جذاب بودن همکاری با آقای احمد معظمی به عنوان کارگردان. موقعی که فیلمنامه را خواندم، متوجه شدم که با یک کاراکتر متفاوت روبه رو هستم و این چالش بسیار بزرگی برای من خواهد بود و امیدوارم بیننده هم با کاراکتر کیان و اتفاقاتش ارتباط برقرار کند. خودم استرس زیادی دارم، چون تلاش زیادی در رابطه با کاراکتر کیان انجام داده ام که البته این استرس، استرس جذابی برای من است، به این دلیل که منتظر هستم ببینم نتیجه این اتفاق چه می شود. البته هر اتفاقی هم رخ بدهد، برای من تجربه سخت و هیجان انگیزی بود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. خیلی خوبی مخصوصا در سریال دلداگان😍😍😍😍😍😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *