بیوگرافی سام رجبی جودوکار و همسرش + عکس و اینستاگرام و علت مهاجرت

بیوگرافی سام رجبی جودوکار و همسرش + عکس و اینستاگرام و علت مهاجرت

بیوگرافی سام رجبی جودوکار و همسرش و فرنزدان + عکس و اینستاگرام و علت مهاجرت و قد و وزن و سن و تصاویر و خانوادگی او را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی سام رجبی جودوکار و همسرش + عکس و اینستاگرام و علت مهاجرت

بیوگرافی سام رجبی جودوکار

سام رجبی به نام اصلی احسان رجبی از از ورزشکاران جودوی کشورمان بوده که چند سالی است که از ایران مهاجرت کرده است .

او در ۱۱ فروردین ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده است و عضو سابق تیم ملی جدا ایران می باشد که مدتی است از ایران مهاجرت کرده و در آمریکا زندگی می‌کند.

بیوگرافی سام رجبی جودوکار و همسرش + عکس و اینستاگرام و علت مهاجرت

ماجرای مهاجرت

سام رجبی در سال ۱۳۸۸ در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد که مدال برنز و مقام سوم را کسب کند او توانست در این مسابقات عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد در همان سال بود که تصمیم به ایران نیاید و به آمریکا پناهنده شود.

بیوگرافی سام رجبی جودوکار و همسرش + عکس و اینستاگرام و علت مهاجرت

سوابق

او در مسابقات بی جی پرو کالیفرنیا به صورت انفرادی شرکت کرد و توانست مدال طلا را به دست آورد او همچنین دارنده مدال طلای جوجیتسو می باشد و نقره گرانداسلم آمریکا را دارد.

این ورزشکار که در سال ۱۳۸۸ در مسابقات جودوی قهرمانی آسیا به مدال برنز رسید که تنها موفقیت تیم ملی جودوی ایران در این دوره از بازی‌ها بود، در همان سال به آمریکا پناهنده شد. سام رجبی همان کسی است که در زمان انتخابات ریاست جمهوری نیز فیلم‌هایش منتشر شده بود که به ایرانیانی که در رای‌گیری شرکت داشتند، هتاکی می‌کرد.

ماجرای پرستویی و معترضین در فضای مجازی، اما با واکنش‌های فراوانی مواجه شده است و کاربران هر کدام از منظری درباره حواشی این نشست خبری موضع‌گیری کرده‌اند- که البته اغلب موضع‌گیری‌ها حاوی تقدیر از خویشتن‌داری و برخورد مودبانه پرویز پرستویی است.

بیوگرافی سام رجبی جودوکار و همسرش + عکس و اینستاگرام و علت مهاجرت

درگیری سام رجبی با پرویز پرستویی

یکی از حواشی که برای سام رجبی به وجود آمد مربوط به نمایش مستند هزار و یک روز به کارگردانی حبیب احمدزاده بوده که با پرویز پرستویی درگیری لفظی پیدا کرد و در نهایت درگیری آنها در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت و توهین سام رجبی پرویز پرستویی در این نشست خبری باعث شد که پلیس آمریکا وارد عمل شود و آنها را از هم دور کند.

ماجرا از آن‌جا آغاز شد که پرویز پرستویی، گوهر خیراندیش و چند هنرمند دیگر ایرانی که برای اکران فیلم سینمایی «داستان‌های هزار و یک‌روز» ساخته حبیب احمدزاده به آمریکا سفر کرده‌اند، در زمان ورود به سالن نمایش این فیلم با واکنش‌های برخی از تماشاگران فیلم روبه‌رو شدند- که نسبت به برخورد هنرمندان با مسائل سیاسی روز کشور انتقاداتی تند داشتند.

این معترضان که البته در میان‌شان سام رجبی جودوکار پیشین تیم ملی ایران مشخص‌تر از بقیه بود، واکنش‌های پرویز پرستویی نسبت به ماجرا‌های آبان ٩٨ و دیگر مسایل سیاسی داخل کشور را به پرسش گرفتند و از او پرسیدند که چه زمانی قرار است صدای مادران جان‌باختگان آبان باشد و از شرایط سخت آن‌ها بگوید.

در پاسخ به این پرسش، پرستویی گفت که با این مسایل بیگانه نیست و او هم سهم خودش را در این مسائل دارد. فرد معترض در ادامه به عکس گرفتن پرویز پرستویی با سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد که پرستویی صحبت او را قطع کرد و گفت: من کنار مردمم هستم، شما کجایید؟ من نقدم را در مملکت خودم می‌کنم!

بیوگرافی سام رجبی جودوکار و همسرش + عکس و اینستاگرام و علت مهاجرت

همسر و خانواده

او مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است

درباره این ورزشکار اطلاعات چندانی در فضای مجازی وجود ندارد به شما پیشنهاد میکنیم که در صورتی داشتن اطلاعاتی از بیوگرافی او در قسمت دیدگاه های پایین همین صفحه برای ما ارسال کنید تا به جامع شدن این صفحه کمک کرده باشید.

بیوگرافی سام رجبی جودوکار و همسرش + عکس و اینستاگرام و علت مهاجرت

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

20 نظر

  1. سربازایران

    حقارتی بیشتر ازاین وجود نداردکه ازسگ پدری مثل سام رجبی این وطن فروش کثیف واین جوجه جیره خار امریکا را جودوکار ایرانی معرفی کنید .نجاستی جوخار وابلهی بازیچه صهیونیزم برازنده ترین نامش هست.

  2. دشمن آخوند

    بدبخت بی همه چیز، جیره خور تویی هستی که برای یه تیکه استخوان که حکومت برات پرت میکنه براشون دم تکون میدی، مزدور جیره خور بی ناموس

  3. چرا بهم توهین میکنید، کارش ناپسند بوده وقتی فیلم احترام به پرچم آمریکا را دیدم ناراحت شدم ولی خوب علاقه ای به کشورش نداشته پس بهتره ما هم به برخوردها و رفتارشان و زندگیشان اهمیت ندیم.

  4. توهین کردن در قاموس هیچ انسان منصفی نمی گنجد اما فروختن وطن هم در قاموس ایرانی باغیرت نمی گنجد اینکه کسی بخواهد جای دیگری زندگی کند چیز مهمی نیست اما اینکه با چه قیمتی و با فروش چه چیزی این کار را بکند مهم است

  5. از جودوکار های خوب وزن منهای ۱۰۰کیلو بود که چندین سال توی وزن توی ایران پادشاهی کرد.وقتی اومد توی وزن بعلاوه ۱۰۰ کیلو،مدیران فنی تیم ملی ،رضاررودکی (فرزند شهید رودکی) رو به ایشون ترجیح دادند.نمیدونم شاید یکی از دلایل دلسردی مهاجرتش همین بود.اون زمان که من با ایشون هم باشگاهی بودم،همچین عقایدی که امروز دارند رو نداشتن

  6. مهدی صفرزاده

    این آقایک زمانی که پرچم‌کشورعزیزمان رابه اهتزازدرآوردبرای ماعزیزومحترم بودولی توقع نداشته باشه که مابه یک وطن فروش وکسی که علیه مردم ومنافع ایران داره عمل میکنه ارزشی قائل شیم من موندم چطوری اینادم ازحمایت وصدای مردم میزنندولی باتمام قواسعی دراعمال تحریمهای شدیدعلیه مردم وکشورش و
    انواع خیانتها به کشورشون هستندببین اینجا سرزمین باغیرتهاومردهاست نه نامردخودفروخته وپول بگیرونوکردشمن
    یاعلی

  7. ایرانی وطن پرست

    خوب برو بدبخت مثل آدم زندگی کن.مزدور نباش.کونت پاره شده از بس داد زده بودی.

  8. احسان(سام) همسایه مابود، از بچه گی ک. و. ن. ی بود، اون موقع1000تومن میگرفت
    شوخی نمیکنم. جدی میگم

  9. چرا به دوپینگ سام رجبی اشاره نشده در متن؟

  10. سام رجبی مزدور و حروم زاده ای بیش نیست.حتی لیاقت نداره که مثل یه آشغال انرو با هم پالان هاش تو زباله دون پرت کنند.مزدوران خود فروخته.

  11. این چه حرفیه.اگه کسی فرزند شهیده نباید ترقی کنه.اگه تو کارش موفق شده پس از سهمیه و رانت فرزند شهید بودن استفاده کرده؟؟؟؟این آقا ذاتا خودفروخته و منافق بوده .اون زمانیکه عضو تیم ملی بود و آلاف و علوف می‌کرد چرا این زرررررها رو نمیزد؟
    قدری انصاف لطفا!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *