بیوگرافی سرهنگ رضا الماسی کیست اهل کجاست و ماجرای شهدا و ترور +عکس

بیوگرافی سرهنگ رضا الماسی کیست اهل کجاست و ماجرای شهدا و ترور +عکس

بیوگرافی سرهنگ پاسدار رضا الماسی کیست اهل کجاست و ماجرای شهدا و ترور و عکس و سوابق او را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی سرهنگ پاسدار رضا الماسی کیست

بیوگرافی سرهنگ رضا الماسی کیست اهل کجاست و ماجرای شهدا و ترور +عکس

وابسته به سازمان نبلیغات اسلامی به نقل از یک منبع آگاه اطلاعاتی نوشت: دقایقی پیش یک نیروی مدافع امنیت توسط اغتشاشگران در بوکان به ضرب گلوله به شهادت رسید.

وی بیان کرد: تعدادی از اغتشاشگران که عضو گروه‌های تروریستی بودند دقایقی پیش به ضرب گلوله یک نیروی مدافع امنیت را به شهادت رساندند.

خبرگزاری مهر در پایان نوشت: در جاده حصار شهرستان بوکان عناصر گروهک‌های تروریستی پس از ناکامی در ایجاد اغتشاش، با سلاح کمری، سرهنگ پاسدار رضا الماسی از نیروهای حافظ امنیت مردم را به شهادت رساندند.

تشکیل پرونده برای شهادت یک نیروی حافظ امنیت در شهرستان بوکان

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان اعلام کرد: پرونده قضایی در رابطه با شهادت یک نیروی حافظ امنیت در شهرستان بوکان تشکیل شده است و شناسایی ضاربان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان بیان کرد: سه شنبه در جریان اغتشاشات در شهرستان بوکان، یک نفر از نیرو‌های سپاه این شهرستان به نام سرهنگ رضا الماسی با اسلحه کلت کمری به دست اغتشاشگران به شهادت رسید.

وی افزود: پرونده قضایی در رابطه با این حادثه تشکیل شده است و شناسایی ضاربان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *