بیوگرافی سعید زمان نژاد بوکسور گیلانی + اینستاگرام و درگذشت

بیوگرافی سعید زمان نژاد بوکسور گیلانی + اینستاگرام و درگذشت

بیوگرافی سعید زمان نژاد بوکسور گیلانی + اینستاگرام و ماجرای درگذشت بر اثر کرونا را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی سعید زمان نژاد بوکسور گیلانی

سعید زمان نژاد از بوکسورهای حرفه ای اهل گیلان بوده که در سال 1369 در شهر رشت به دنیا امد و به دلیل علاقه به بوکس وارد این حرفه شدو  توانست خیلی خوب استعداد خود را نشان دهد و به سرعت مراحل حرفه ای بوکس را پشت ر بگذارد و در مسابقات مهمی به پیروزی دست پیدا کند و به قهرمانی استان گیلان دست یابد.

بیوگرافی سعید زمان نژاد بوکسور گیلانی + اینستاگرام و درگذشت

درگذشت

او از چهره های برتر گیلان بود که هم گیلانی ها او را میشناختند .

با شیوع بیماری کرونا متاسفانه این ورزشکار به بیماری کرونا مبتلا شده و بعد از چندروز درگیری با این بیمار دار فانی را وداع گفت.

درگذشت این ورزشکار شوک بزگری به ورزش بوکس وارد کرد در حالی که برخی از مردم گمان میکردند که کرونا نمیتوان ورزشکاران و جوانان را زمین گیر کند اما متاسفانه در چند ماه اخیر این ویروس نشان داده که جهش پیدا کرده و میتواند هر کسی را در هر سنی به کام مرگ ببرد.

پیام تسلیت شهردار رشت برای درگذشت سعید زمان نژاد

ارْجِعی اِلی ربّک راضیهً مَرضیه

خبر ناگوار درگذشت ناباورانه همکار گرانقدر مرحوم «سعید زمان نژاد» در جدال با بیماری منحوس کرونا موجب تأثر گردید و در آستانه «روز پدر » کاممان را تلخ نمود.

در برابر مشیت و تقدیر الهی سر تعظیم فرود می‌آوریم و ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده گرامی و عزادار ایشان و همکاران، برای آن مرحوم که از همکاران صدیق و کوشای شهرداری رشت بودند مغفرت الهی و برای سایر بازماندگان صبر و بردباری مسألت می نماییم.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *