بیوگرافی سعید قلی بیگلو دانشجوی دانشگاه فردوسی +علت خودکشی

بیوگرافی سعید قلی بیگلو دانشجوی دانشگاه فردوسی +علت خودکشی

بیوگرافی سعید قلی بیگلو دانشجوی دانشگاه فردوسی +علت خودکشی و جزئیات را در این صفحه از مجله شبنه مشاهده نمایید.

بیوگرافی سعید قلی بیگلو

ایشان پژوهشگر پسا دکتری در دانشگاه فردوسی بوده که به از دانشجویان نمونه محسوب میشد ولی متاسفانه جسد وی در اتاقش پیدا میشود برخی رسانه ها معتقد هستند که این دانشجو در دانشگاه خود را دار زده است و بخری دیگر نوشته اند که او در خانه چنین کاری کرده است.

بیوگرافی سعید قلی بیگلو دانشجوی دانشگاه فردوسی +علت خودکشی

ماجرای خودکشی

سعید قلی بیگلو چند روز پیش با خوردن چند قرص سعی در خودکشی داشت که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد سپس چند پزشک روانشناس با او صحبت کردند که در نهایت اجازه مرخص شدن از بیمارستان به او داده شد.

این دانشجو بعد از بازگشت دوباره اقدام به خودکشی میکند و با انداختن طناب به گردن خود خودکشی میکند و جسد او توسط دوستانش پیدا میشود.

مدیر دفتر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، در خصوص اقدام به خودکشی روز قبل ایشان تصریح کرد:

قطعا اگر کوتاهی در مرکز مشاوره دانشگاه رخ داده باشد، برخورد می‌شود و باید پاسخگو باشند و دانشگاه تمام حقایق را انتقال خواهد داد. خانواده ایشان هم از این موضوع اطلاع نداشته‌اند و حتی علل خودکشی را هم نمی‌دانند و این موضوع می‌تواند علل مختلفی را به همراه داشته باشد.

سپهر خاطرنشان کرد: دکتر سعید قلی بیگلو پژوهشگر پسا دکتری فیزیک بوده و دوره‌های پژوهشی یکساله خود را طی قراردادی که با دانشگاه داشته، کار پژوهشی خود را در طی یکسال تحت نظر یک عضو هیات علمی انجام می‌داده است.

علت خودکشی دکتر سعیده قلی بیگلو چه بود؟

با حضور قاضی محمود عارفی راد در محل مشخص شد که جان باخته یکی از دانشجویان قم بوده است که پس از پایان دوره دکترا در رشته فیزیک برای گذراندن طرح به دانشگاه فردوسی آمده و در خوابگاه‌های یک نفره ساکن بوده است.

بیوگرافی سعید قلی بیگلو دانشجوی دانشگاه فردوسی +علت خودکشی

پیگیری وضعیت روانی متوفی نشان می‌داد که او دچار مشکلات روحی و روانی بوده و به همین منظور تاکنون مراجعاتی به مراکز روان درمانی نیز داشته است، موضوعی که در دست نوشته و وصیت نامه این فرد نیز مشهود بوده است.

جسد او زمانی از سوی حراست دانشگاه کشف شده که برای جلسه مشاوره رأس ساعت مقرر در محل حاضر نشده و به تلفن هایش نیز پاسخ نداده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. یک احتمال زیاد اینه که دزد پیر یا نماینده انگلیس در ایران این را هیات علمی تائید نمیکرد و توهین میکرد که فرار کنه برود خارج و کشور دست عقب افتاده و حاج اقا و پیر و بیسواد بیافته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *