بیوگرافی سپیده شبستری همسر عبدالناصر همتی کیست + اینستاگرام و عکس

بیوگرافی سپیده شبستری همسر عبدالناصر همتی

بیوگرافی دکتر سپیده شبستری همسر عبدالناصر همتی کیست + اینستاگرام و سوابق اجرایی و عکس سپیده شبستری را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

خانم شبستری بعداز نامزدشدن همسرش برای انتخابات ریاست جمهوری سعی کرده که از همسرش حمایت کند از همین رو رسانه های مختلف خبری سعی میکنند که با او مصاحبه کنند.

عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی که در حال حاضر به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری در عرصه سیاست گام گذاشته حواشی برای او به وجود آمده است و بسیاری از مردم دوست دارند بدانند که اعضای خانواده او چه کسانی است

بیوگرافی سپیده شبستری همسر عبدالناصر همتی کیست + اینستاگرام و عکس

بیوگرافی سپیده شبستری همسر عبدالناصر همتی

خانم سپیده شبستری در رشته اقتصاد تحصیل کرده و در دانشگاه با عبدالناصر همتی آشنا شده است

همسرش را در زمان ریاست بانک مرکزی همراهی می‌کرد و به او نقطه نظراتی را ارائه می داد

همچنین ببینید بیوگرافی امیرحسین همتی پسر عبدالناصر همتی 

خانم شبستری در مصاحبه که انجام داده به سوال این که آیا همسرش توانسته بر مشکلات اقتصادی و تورم ارزی کنترلی پیدا کند پاسخ داده همسرم توانسته بر مشکلات نوسان نرخ ارز کنترل پیدا کنند وگرنه تورم آن بسیار بیشتر می‌شد

بیوگرافی سپیده شبستری همسر عبدالناصر همتی کیست + اینستاگرام و عکس

صحبت های خانم پسیده شبستری درباره همسرش

خانم شبستری گفته که در اواخر تیر ماه ۱۳۹۷ همسرش ریاست بانک مرکزی را قبول کرده بسیاری از اقتصاددانان و دوستانش به او می‌گفتند که وقت خود را هدر نده چرا که دلار تا بیش از ۴۰ تا ۸۰ هزار تومان هم می رود و این حرف‌ها باعث شده بود که دل ما خالی شود اما همسرم روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشته و به یاری خداوند توانست همه مشکلات را حل کند و جلوی افزایش نوسان ارز را بگیرد

بیوگرافی سپیده شبستری همسر عبدالناصر همتی کیست + اینستاگرام و عکس

خانم شبستری در پاسخ به واژه ”شفافیت“، عملکرد؛ ”ساده زیستی“، روحیه؛ ”نخبگان“، مشورت؛ ”بخش خصوصی“، باور و در برابر واژه ”تحول“ ، جامعه را نام برد.

او در پاسخ به این پرسش که در یک دقیقه آقای همتی را توصیف کند، گفت: آقای دکتر همتی فردی بسیار مهربان، خوش قلب، مسئولیت پذیر، با تجربه, نخبه ، قابل اتکاء و مرد روزهای سخت است.

مصاحبه همسر عبدالناصر همتی در برنامه تلویزیونی

برای رئیس جمهور خوب بودن ویژگی‌های اخلاقی، مدیریتی و علمی وجود دارد که همتی در همه این زمینه‌ها نمره خوبی می‌گیرد. وی سفارت را با حقوق و امکانات بالا رها کرد و ریاست بانک مرکزی را در شرایط سخت برعهده گرفت.

ممکن است برخی تصویر اشتباهی از همتی داشته باشند اما به دلیل مسوولیت حساس وی نمی‌تواند خیلی از مطالب را بیان کند و برخی قصورها متوجه وی است در حالی که این طور نیست.

شایعات برای خانواده

بعد از کاندیاتوری عبدالناصر همتی برای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری 1400 شایعاتی برای خانواده ایشان در فضای مجازی به وجود امد و برخی از رسانه های مغرض اعلام کردند که فرزندان انها در خارج از کشور زندگی میکنند این در حالی مطرح شده بود که فرزندان همتی در ایران زندگی میکنند این شایعه برای دختر و داماد همتی به وجود امده بود

این گفتگو به نماینده‌ی هر کاندیدا برای شناخت خصوصیت‌های شخصی نامزدها اختصاص داشت، اما همتی ترجیح داد همسرش را به عنوان نماینده خود به تلویزیون معرفی کند.

سپیده شبستری که لیسانس اقتصاد و دکترای مدیریت دارد، در این مصاحبه ضمن پاسخ به سوالات تک‌کلمه‌ای در مورد «همتی» گفت: همتی مرد روزهای سخت است؛ مردم از رای دادن به او پشیمان نخواهند شد.

مصاحبه‌ی «سپیده شبستری» همسر «عبدالناصر همتی» با تلویزیون

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

3 نظر

  1. آقای همتی انسان لایق و کاندیدای صالح می باشد.

  2. شغل خودشون و زمینه تحصیلاتشان چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *