بیوگرافی صادق صادقی هنرمند سیرجانی +فیلم صحبت درباره کرونا

بیوگرافی صادق صادقی هنرمند سیرجانی +فیلم کرونا

بیوگرافی صادق صادقی هنرمند سیرجانی کیست؟ +فیلم صحبت درباره کرونا و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی صادق صادقی هنرمند سیرجانی

ایشان یکی از هنرمندان معروف در شهرستان سیرجان واقع در استان کرمان بوده که مدتی پیش به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری بود

بیوگرافی صادق صادقی هنرمند سیرجانی +فیلم صحبت درباره کرونا

او در دوران نقاهت بیماری اش ویدیویی از خود منتشر کرد و درباره بیماری کرونا توضیحاتی را به مردم ارائه داد

آقای صادق صادقی میگوید که کرونا را شوخی نگیرید و نگویید ما که ندیدیم کسی کرونا گرفته و دروغ است. او درباره وضعیت جسمانی خود میگوید که من نفس میکشم انگار یک کامیون از روی قفسه سینه ام رد میشود و بیماری بسیا دردناک و خطرناکی است.

فیلم را در زیر ببینید

بعد از مدتی و درگذشت محمدرضا عربی خواننده معروف اصفهانی کلیپ صحبت های این هنرمند سیرجانی به اشتباه به محمدرضا اعرابی نسبت داده شد که در نهایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان به آن واکنش نشان داد و گفت که شخص گوینده ویدیو محمدرضا اعرابی نیست.

در این خصوص همچنین آقای مشتاقی مدیر برنامه های این هنرمند جوان از پیگیری پرونده ی کاربر متخلف در فضای مجازی که با انتشار این ویدئوی جعلی موجب برهم زدن آرامش خانواده ی محمد رضا اعرابی شده بود، توسط پلیس فتا خبر داد .

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با انتقاد از خبرگزاری های کشورمان به دلیل نسبت دادن این ویدیو به محمدرضا اعرابی اعلام کرد که این شخص آقای اعرابی نبوده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *