بیوگرافی عباس موزون مجری و همسرش و فرزندان +عکس

بیوگرافی عباس موزون مجری و همسرش و فرزندان +عکس

بیوگرافی عباس موزون برنامه زندگی پس از زندگی

عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی متولد ۲۴ سال ۱۳۵۲ در شهر دزفول استان خوزستان می باشد او در رشته مهندسی تکنولوژی و سینما تحصبل کرده است و دارای مدارک فوق لیسانس سینما و دکترای مدیریت است.

عباس موزون در زمینه شعر سرایی، روزنامه‌نگاری، اجرا و پژوهشگر فعالیت می‌کند شهرت او برای مردم به عنوان مجری برنامه زندگی پس از زندگی بوده که از در ایام ماه مبارک رمضان پخش میشود.

خانواده

عباس موزون فرزند دوم خانواده است و دو خواهر و دو برادر دارد، پدرش وکیل تجربی بوده است. در زمان جنگ ایران و عراق وقتی عباس موزون 6 ساله بود موشک به دفتر وکالت پدرش اصابت می کند و باعث از بین رفتن محل کار پدرش می شود، به همین دلیل او تنها تا 6 سالگی در دزفول بود و بعد از آن به اصفهان مهاجرت کردند. او در چهارم دبستان بود که دوباره با خانواده به دزفول برگشت اما مجدد به شوشتر نقل مکان کردند. بعد از مهاجرت به 24 شهر مختلف در نهایت عباس موزون در شهر تهران ساکن شد.

عباس موزون کیست

آقای موزون یکی از کارگردانان و مجریان و تهیه کننده های حرفه ای و با سابقه کشورمان بوده که در سالهای اخیر کارهای بسیار مهمی را تولید کرده است. ایشان از چهره های شاخص سینما و تلویزیون ایران بوده که علاوه بر کارهای هنری  در زمینه های علمی نیز مترجمی نیز فعالیت حرفه ای دارد و چچندین مقاله و کتاب مهم را در کارنامه خود دارد

بیوگرافی عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی و همسرش +اینستاگرام

او همچنین دارای مدارک دانشگاهی مهندسی و مدیریتی نیز میباشد

کودکی عباس موزون

عباس موزون زمانی که ۶ساله بود درگیر جنگ تحمیلی شده و از دزفول به اصفهان مهاجرت کردند

او زندگی در شهرهای اراک ،شوشتر، روستای ترک‌زبان چمن سلطان لرستان و نزدیک به ۲۴ شهر مختلف را تجربه کرده است و سرانجام ساکن تهران شد

عباس موزون پیش از ورود به مدرسه بخش زیادی از خواندن و نوشتن را فرا گرفته بود و از ۱۲ سالگی شروع به شعر سرایی کرد

بیوگرافی عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی و همسرش +اینستاگرام

شروع کار

ایشان کارش را در اوایل در دهه هشتاد آغار کرد و توانست با انجمن سینمایی مشغول به کار شود و کار خود را استارت بزند

او مدتها به کار تحقیق و ترجمعه فعال بود و سپس با همایشی در دانشگاه یزد موفق شد تجربه گران را گرد هم آورد و در نهایت در سال 1395 با رونش اپلیکیشن تلگرام یک کانال تلگرامی تاسیس کند و اطلاعات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارد.

بیوگرافی عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی و همسرش +اینستاگرام

 اجرای برنامه زندگی پس از زندگی

او در سال 1400 موفق شد برنامه جذاب زندگی پس از زندگی را اجرا کند و به شهرت زیادی در تلویزیون دست پیدا نماید.

برنامه زندگی پس از زندگی در نشست علمی نقد و بررسی برنامه تلویزیونی« زندگی پس از زندگی»، از سری برنامه های ویژه ماه رمضان امسال، در روز پنجشنبه 12 تیرماه، که در مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیّه قم برگزار گردید،بیان داشت: هرچه دامنه ی پرسش و پاسخ در مورد یک موضوع کوچکتر باشد، بهتر می توان به پاسخ گویی درباره ی  آن پرداخت.

بیوگرافی عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی و همسرش +اینستاگرام

تهیه کننده و مجری برنامه زندگی پس از زندگی، گفت: در قرآن کریم گفته شده است کسی که به عالم غیب اعتقاد داشته باشد، می تواند معارف اسلام را درک کند. فاصله بین معارف حقّه ی ادیان الهی با تفکرات تجربه گرا، همین اعتقاد به عالم غیب، یا عدم اعتقاد به آن است.

موزون، با اشاره به گروه های هدف این برنامه، بیان داشت: مخاطب اوّل این برنامه ی مستند، کسانی اند که به عالم غیب اعتقادی ندارند و آن را رد می کنند. مخاطب دوم آن، افراد مردّدی هستند که تردید خود را به زبان می آورند و آن را مطرح می کنند. سومین گروه مخاطب، افراد مردّدی هستند که تردید خود را بیان نمی کنند. و چهارمین قشر مخاطب این برنامه نیز افرادی اند که هم قلباً و هم زباناً به عالم غیب اعتقاد دارند.

بیوگرافی عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی و همسرش +اینستاگرام

پیج اینستاگرام

ایشان در اینستاگرام نیز فعالیت داشته و فعالیت خود را به دیگران به اشتراک میگذارد و میتوانید با آیدی abbas_mowzoon پیج ایشان را دنبال کنید.

  • پیج اینستاگرام عباس موزون: abbas_mowzoon
  • تلگرام عباس موزون: ZamaniNDE
  • محل تولد: مشهد اصالتا اهل دزفول
  • تاریخ تولد عباس موزون: اطلاعاتی در دسترس نیست
  • آثار عباس موزون:

– مستند ایرانگری

– مستند هنددوستان

– مدیر تحقیق مستندایرانگرد

  • تحصیلات عباس موزون:

–  فارغ‌التحصیل مهندسی تکنولوژی

–  فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما

–  فوق‌لیسانس مدیریت

–  دانشجوی سال آخر دکترای مدیریت

بیوگرافی عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی و همسرش +اینستاگرام

عباس موزون با انتشار عکس مادرش در اینستاگرام نوشت:

با مادر همین جهان بهشت توست. همین خانه ی پدری بهشت توست کاش گلبرگی باشیم زیر پای مادر و کفش او تاج سرمان باشد اما به گمانم بسیاری از ما مردان غم و شرمی پنهان داریم که چرا بیش از مادر قد کشیده ایم « حضرت عشق » 🍃🌺🇮🇷 و همسر … که سایه سار آرامش‌ افزای سقف عاشقانه ی ما است سایه ای گسترده بر خانه ی دل ، جان و فرزندان. و غم دیگرم آنکه: فرداروز فرزندانمان بیش از او‌ قد خواهند کشید. و این است حدیث بی پایان زن که مادری می کند آفرینش انسان را عید مادری ، روز زن ، روز مادر بر همگان مبارک. پی نوشت: از دیروز صبح تا ساعت دوی امروز صبح مشغول کارهای برنامه بودیم و فرصت نشد پستی بهنگام ، درباره ی مادر تقدیم کنم.

بیوگرافی عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی و همسرش +اینستاگرام

برنامه زندگی پس از زندگی از برنامه های خاص و جذاب صدا و سیما بوده که در چند دهه اخیر چنین برنامه ای پخش نشده است اجرای این برنامه بر عهده آقای عباس موزون بوده که به خوبی توانسته از عهده آن براید موضوع خاص و تازه این برنامه را نسبت به برنامه های صدا و سیما متمایز کرد و حالا بیننده های زیادی را هم به دست اورده است اما شادی بخواهید درباره مجری این برنامه بیشتر بدانید مجله شبونه در این صفحه اطلاعاتی که در فضای مجازی این مجری وجود داشته را جمع آوری کرده ودر این صفحه اماده کرده است.

 

آغاز فعالیت در تئاتر

عباس مردم زمانی که ۱۶ سال بود وارد حوزه اطلاعات و نیز زندگی شده و چندین مقام استانی را نیز در سمت کارگردانی و بازیگری تئاتر به دست آورد و در زمینه عکاسی و تصویربرداری سینمای جوان نیز فعالیت می‌کرد

او در این سالها توانست به دانشگاه برود و در رشته متالوژی و کارگردانی سینما تحصیل کند

در سال ۱۳۷۵ مدرک خبرنگاری خود را دریافت کرده و در استان‌های خراسان، ایلام، تهران و قم مشغول تدریس زبان بدن بوده است

عباس موزون در سال ۱۳۹۷ مستند «هند دوستان» را در تهیه کرد که از شبکه افق منتشر شد.

بیوگرافی عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی و همسرش +اینستاگرام

پژوهش در زمینه عالم غیب

عباس موزون از زمان جوانی به پژوهش در زمینه عالم ماده و عالم غیب علاقه داشته و از سال های سربازی به تحقیق و مطالعه در این زمینه پرداخته بود

او به طور جدی از کتابخانه آستان قدس فعالیتش را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۴ به تحقیقات میدانی پرداخت.

او در سال ۱۳۹۵ کانال‌تلگرامی تاسیس کرد و در آن به انتشار مطالبی از عالم غیب و مرگ موقت پرداخت.

 همسر و فرزندان

عباس موزون ازدواج کرده و دو فرزند پسر دارد. او پیش‌تر درباره تاثیر کار خود بر خانواده‌اش گفته بود: «همسرم می‌گوید که الان ما چهار سال است که با گور، کفن، مرگ و… همراهیم. خانواده ام واقعا با من همراهی کردند.

حتی فرزند کوچک‌ترم هم تحت تاثیر این فضا قرار گرفته است و می‌ گوید پس از مرگ روحمان از تن جدا می‌شود و به آرامش می‌رسیم. در کل می‌توانم بگویم روحیه خانواده‌ام بزرگ ترین هزینه‌ای بود که من دادم.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

9 نظر

  1. رضا میرزائی

    سلام علیکم.شنیده بودم جناب موزون عزیز کسالت دارند برای شفای ایشون خیلی دعا کردم…نمیدانم حال و سلامتی ایشون چگونه است…خبر مسرت بخش به من بدهید

  2. امیرعباسی

    غیبت نکنید خانم محترم..
    گذشته هیچ شخصی به ما مربوط نیست
    محتوای برنامه زندگی پس از زندگی حاصل زحمات و تلاش ایشان قابل تقدیر است

  3. امیرعباسی

    غیبت نکنید خانم محترم..
    گذشته هیچ شخصی به ما مربوط نیست
    محتوای برنامه زندگی پس از زندگی حاصل زحمات و تلاش ایشان قابل تقدیر است

  4. سلام تجربه پس از زندگی، یک فرصت حیات می باشد که بر اساس حکمت ایزد منان به بندگانش می باشد در مورد خود کشی می توان اینطور استنباط کرد اگر جلوی اختلاسگری ها و تضمین ضمانت قانون و عدالت جاری شود فشارهای روانی و اجتماعی و اقتصادی از مردم کاهش یافته و زندگی جاری خواهد شد. با تشکر

  5. زندگی پس از زندگی بهترین برنامه که شیرینی ماه مبارک رو چندبرابر میکنه واااااقعا معرکست

  6. سلام آقای موزون من خیلی سعی میکنم تغییر کنم میدونم الان هم هستند کسایی که باور ندارند ولی من ایمان دارم به اینکه اگر الان هم معجزه ای از طرف پیامبر هم می‌آمد باز هم کسانی هستند که قبول نداشته باشند ولی ایمان من قوی می‌شود و دوست دارم هر روز بهتر از دیروز باشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *