بیوگرافی علی حیدریان شهردار لواسان + خبر بازداشت شهردار لواسان

بیوگرافی علی حیدریان شهردار لواسان + خبر بازداشت شهردار لواسان

بیوگرافی علی حیدریان شهردار لواسان + خبر بازداشت شهردار لواسان را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

گفته می‌شود اتهام علی حیدریان پیرامون مسائل مالی و اقتصادی و نحوه صدور پروانه‌های ساختمانی است که گویا قبلا در این باره مرتکب نقض قوانین و مقررات شد‌ه‌ است.

بیوگرافی علی حیدریان شهردار لواسان + خبر بازداشت شهردار لواسان

علی حیدریان در سال ۹۶ با کسب اکثریت آرای شورای شهر به عنوان شهردار لواسان انتخاب شد.

در کارنامه شغلی حیدریان شهرداری پاکدشت، ایوانکی و ورامین نیز به چشم می خورد.

سیاوش شهریور فرماندار شهرستان شمیرانات اعلام کرد که شهردار لواسان دستگیر شده است او درباره علت دستگیری او اطلاعاتی در اختیار خبرنگاران قرار نداد و صرفا جهت اطلاع گفته که شهردار لواسان به همراه دو نفر از اعضای شهر لواسان بازداشت شده است.

درباره جزئیات این بازداشت اطلاعات بیشتری در رسانه منتشر نشده است.

بیوگرافی علی حیدریان شهردار لواسان + خبر بازداشت شهردار لواسان

بازداشت شهردار لواسان

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، یک منبع آگاه در استانداری تهران از دستگیری و بازداشت شهردار لواسان قبل از ظهر امروز -سه شنبه ۸ بهمن ماه- توسط مقامات قضایی بخش لواسان خبر داد.

گفته می‌شود اتهام علی حیدریان پیرامون مسائل مالی و اقتصادی و نحوه صدور پروانه‌های ساختمانی است که گویا قبلا در این باره مرتکب نقض قوانین و مقررات شد‌ه‌ است.علی حیدریان در سال ۹۶ با کسب اکثریت آرای شورای شهر به عنوان شهردار لواسان انتخاب شد.

در کارنامه شغلی حیدریان شهرداری پاکدشت، ایوانکی و ورامین نیز به چشم می خورد.

بیوگرافی علی حیدریان شهردار لواسان

درباره بیوگرافی و رزمه کاری ایشان در رسانه های کشورمان اطلاعاتی در دسترس نیست. اگر شما از علی حیدریان اطلاعاتی در دارید در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه به برای ما ارسال کنید.

بیوگرافی علی حیدریان شهردار لواسان + خبر بازداشت شهردار لواسان

لازم به ذکر است که علی حیدریان روز چهارشنبه مورخ 96/6/1 ساعت 11 صبح در سالن جلسات آفتاب شهرداری با حضور بخشدار لواسان حمد حیدری، اعضای منتخب دوره پنجم شورای شهر لواسان و پرسنل شهرداری مهندس علی حیدریان بعنوان سرپرست شهرداری معرفی گردیدند .

در ابتدای جلسه بخشدار لواسان انتخابات شهر لواسان را یکی از سالمترین انتخابات دانسته و گفت دوره چهارم جمعیت لواسان بالغ بر 8000 نفر بوده و در سال 96 ، 18000 نفر که از این جمعیت شرکت کننده، نسبت به انتخاب اعضاء شورای شهر اهتمام ورزیده و آقایان امیر افراسیابی، حبیب اله شیرخانی، منیرگل، مهدی شیخی و علی شیرخانی را بعنوان منتخبین اصلی و آقایان عباس حصاری، یوسف شیخی و محمدرضا خندان را بعنوان عضو علی البدل به ساختمان باستی راهی نمودند .

ایسنا نوشت: اولین جلسه رسیدگی به پرونده موسوم به تخلفات شهرداری و اعضای شورای شهر لواسان صبح امروز دوشنبه ۱۳ دی ماه در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی برگزار شد.

بیوگرافی علی حیدریان شهردار لواسان + خبر بازداشت شهردار لواسان

در ابتدای جلسه دادگاه، محمد جعفرزاده نماینده دادستان با حضور در جایگاه ضمن قرائت کیفرخواست پرونده گفت: در اواخر سال ۹۸ گزارشی از سوی سازمان اطلاعات سپاه تقدیم دادستانی تهران با موضوع فساد در شهرداری لواسان توسط علی حیدریان شهردار سابق لواسان شد که با همکاری عده ای اعم از پیمانداران و واسطه گری کارچاق کن ها اقداماتی را انجام داد که در این زمینه برای ۵۱ نفر در پرونده کیفرخواست صادر شده است.

نماینده دادستان افزود: متهمان در این پرونده به غیر از تشکیل شبکه فساد اقدامات دیگری را داشته اند. لواسانات از لوکس ترین و گران ترین مجموعه های کشور است و شگردشان این بوده که پلیس نظارت می آمده و ساختمان ها را شناسایی و به مافوق خود در شهرداری گزارش می داده و مافوق برآورد می کرده و در قالب دلار و سکه و با تعبیر “گیلاس و خرمالو بگیر و نادیده بگیر” کار را پیش می بردند و به همان روال در کمیسیون ماده ۱۰۰ کمک می کرده اند.

بیوگرافی علی حیدریان شهردار لواسان + خبر بازداشت شهردار لواسان

ماینده دادستان ضمن اعلام اسامی متهمان ادامه داد: متهم ردیف اول علی حیدریان فرزند حسین شهردار سابق لواسان، مهدی شیخی نارانی فرزند ولی الله، علی شیرخوانی فرزند فرج‌الله، امیر افراسیابی فرزند منصور به مشارکت در تشکیل شبکه ارتشا و اخذ رشوه طی فقره‌های متعدد متهم هستند. همچنین متهمان ردیف‌های بعدی عبارتند از عزت الله چراغی فرزند حسینی به اخذ رشوه، علیرضا حسنی فرزند محمدرضا متهم به معاونت در تشکیل شبکه ارتشا و تحصیل مال نامشروع، محمدرضا موسی‌پور فرزند موسی به معاونت در تشکیل شبکه ارتشا، صادق میربابایی فرزند سید اسدالله به مشارکت در اخذ رشوه و داوود مظفرپور فرزند محمد به اتهام مشارکت در تشکیل شبکه ارتشا و اخذ رشوه متهم هستند. همچنین متهمان دیگر پرونده عبارتند از برزگری، کمان خان، شهرام کلباسی، محمد مشهدی حسینی، محمد انصاری، فرهاد مشایخ، علیرضا حق خواه، غلامحسین مطهری، پویا جهان، عباس فرقانی، نیما کاتولیان، سعید کاتولیان، مرتضی عزیزی، حمید صابری، امیرضا امجری، حسین دوخته چی، علی امیر صالحی، حامد خسروی، امیر حسین فلاحی، علی مینایی سهراب رضوی، علیرضا محمدی، محمدرضا شیخی، هنگامه رحمی، امین کفشینه پور، علیرضا فلسفی، ابوالفضل مداح، ناصر زرین قلم، سعید حیدریان و محمود حیدریان که به دریافت رشوه و اقدامات غیرقانونی متهم هستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. آقای مهندس حیدریان یه زمانی شهردار ایوانکی بود و به جرات میتونم بگم کوچکترین تحلفی نکرد و ایوانکی را خییییلی آباد کرد به طوری که همچنان از این شهردار به نیکی و درستی و شخصی کاربلد در امور شهری یاد میشود.

  2. اینا زورشترین با مالکان ویلاهای لواسان نرسیده اومدن ضعیف کشی کنند ، همه پرونده دروغ و کذب محضه از سال ۱۳۸۶ به ریز علی حیدریان را میشناسم . هیچ مدیری تو این کشور سالمتر از علی حیدریان نیست . همه اینها چرت و پرته ، طرف را ۵ ماه اتفرادی نگهداری قتل پدر و مادرشم را هم گردن میگیره . ساواک روحت شاد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *