بیوگرافی علی نعمتی بازیکن پرسپولیس و همسرش + عکس و سوابق و اینستاگرام

بیوگرافی علی نعمتی بازیکن پرسپولیس و همسرش +عکس و سوابق و اینستاگرام

بیوگرافی علی نعمتی بازیکن پرسپولیس و همسرش + عکس و سوابق و اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی علی نعمتی بازیکن پرسپولیس و همسرش + عکس و سوابق و اینستاگرام

بیوگرافی علی نعمتی

وی فوتبالیست اهل ایرانی می باشد.

علی نعمتی یکی از بازیکنان جدیدتیم پرسپولیس، یکی از تیم‌های بزرگ کشورمان است.

او در روز ۱۹ فروردین ماه، سال ۱۳۷۴ در شهر نیشابور به دنیا آمده است.

قد علی نعمتی١/٨٢متر می باشد و در پست مدافع توپ می زند.

بیوگرافی علی نعمتی بازیکن پرسپولیس و همسرش + عکس و سوابق و اینستاگرام

اکنون در تیم پرسپولیس بازی می کند.

ایشان در نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم، سال ١۴٠٠_١۴٠١به باشگاه پرسپولیس رفت.

او از زمان بچگی آرزو داشت که فوتبالیست بشود.

آرزوی حضور در پرسپولیس

علی نعمتی با سعی و تلاش بسیار به آرزویش رسید،اکنون در تیم پرسپولیس یکی از تیم‌های عظیم و شناخته شده‌ی ایران، که پنج قهرمانی پشت سر هم را در لیست کارنامه خود دارد. توپ می‌زند.

بیوگرافی علی نعمتی بازیکن پرسپولیس و همسرش + عکس و سوابق و اینستاگرام

سوابق علی نعمتی

فوتبال را از شهر خودش نیشابور آغاز نمود و با رفتن به تیم پدیده، شهر خودرو توانست بسیار حرفه ای در لیگ برتر کشورمان فوتبال را تجرب کند، او همچنین در سال ۹۸ با حضورش در تیم پدیده لیگ قهرمانان آسیا را نیز تجرب کرد.

نعمتی در سال ۲۰۱۷ در تیم پدیده بازی کرد و پس از جدا شدن از این تیم در سال ۲۰۲۱ به تیم پرسپولیس رفت.

بیوگرافی علی نعمتی بازیکن پرسپولیس و همسرش + عکس و سوابق و اینستاگرام

ایشان جزء تیم ملی فوتبال نوجوان ها بوده است، که در سال های قبل به خاطر علاقه به موتور سواری دچار یک تصادف شد، که این اتفاق سبب شد از تیم ملی نوجوانان ها جا بماند.

همسر و وضعیت تاهل

آقای علی نعمتی فوتبالیست مطرح کشورمان متاهل میباشد و ازدواج نموده است.

بیوگرافی علی نعمتی بازیکن پرسپولیس و همسرش + عکس و سوابق و اینستاگرام

ایشان یک نشان حلقه در فضای مجازی به نشانه متاهل بودن در قسمت بیو به نمایش گذاشته است، ولی تا به حال هیچ گونه عکسی با همسر ایشان انتشار نشده است.

وی مدافع فصل قبل تیم پدیده مشهد که بعد از مالکیت مجدد فرهاد حمید اوی، در این باشگاه، مبلغ رضایت نامه‌ی خودش را به او داده بود، بعد از بررسی برگه فسخ قرارداد خود در ۲ شهریور سال ۱۴۰۰ بعد از مذاکرات آخر مدیر های پرسپولیس قرارداد سه ساله خودش را با این باشگاه منعقد نمود و به طور جدی به جمع شاگردهای یحیی گل محمدی پیوست.

علی نعمتی در یک مصاحبه در مورد رفتن به پرسپولیس بیان می‌کند: «خداوند را شکر که این ماجرا برای من پیش آمد، پس از نیم فصل، من بسیار در فکر این ماجرا بودم و ۱۲ روز به طور جدی پیگیر آن بودم. من از کادر فنی پرسپولیس که به من اعتماد کردند، متشکرم و آرزو می کنم که بتوانم جبران کنم و سعی می کنم یک سرباز بسیار خوب برای باشگاه پرسپولیس و طرفداران بزرگ این تیم باشم.

بیوگرافی علی نعمتی بازیکن پرسپولیس و همسرش + عکس و سوابق و اینستاگرام

آرزو می کنم که بتوانم برای بار دیگر شاگردبسیار خوبی برای گل‌محمدی باشم و سعی می‌کنم مانند شهرخودرو سرباز خوبی برای ایشان باشم.

پیج اینستاگرام

پیچ صفحه شخصی علی نعمتی با نام ali__nemati3 فعال می باشد.

علی نعمتی از دوران کودکی علاقه شدیدی به فوتبال داشته است، تا اینکه ایشان فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۶ در سن ۲۲ سالگی با تیم ” پدیده ” مشهد آغاز نمود. وی برای تیم پدیده ۹۱ بار به میدان رفته‌ است.

نعمتی با بازی درخشان خود توانست توجه بسیاری از مدیران را به به خود جذب نماید. اما در نهایت سرمربی باشگاه پرسپولیس یعنی یحیی گل محدی رضایت او را جلب کرد. سپس این بازیکن در تاریخ ۲ شهریور ماه سال ۱۴۰۰، دقیقا سه روز قبل از رضا اسدی با قراردادی سه ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

بیوگرافی علی نعمتی فوتبالیست و بازیکن پرسپولیس

در تیم شهر خودرو روزهای خیلی خوبی داشتم

او میگوید واقعا سال خیلی خوبی داشتیم. توانستیم دل هوادارنمان را شاد کنیم و سهمیه آسیایی بگیریم. البته من چند بازی از کار خودم رضایت نداشتم اما سعی می کنم در آینده این وضعیت در بازی ها کمتر پیش آید. البته الان حضور ذهن ندارم کدام مسابقه بیشتر از خودم ناراضی بودم! همین جا باید از آقای گل محمدی که بارها در چنین مواقعی با حمایت ها و اعتمادشان کمک کردند تا بتوانم به کارم با دلگرمی ادامه دهم و اشکالاتم را برطرف کنم نهایت تشکر را بجا بیاورم. آقا یحیی از بهترین مربیان ایران است و نتایج خوبی که با شهرخودرو گرفت نشان دهنده کیفیت کاری اوست.

بیوگرافی علی نعمتی فوتبالیست و بازیکن پرسپولیس بیوگرافی علی نعمتی فوتبالیست و بازیکن پرسپولیس بیوگرافی علی نعمتی فوتبالیست و بازیکن پرسپولیس بیوگرافی علی نعمتی فوتبالیست و بازیکن پرسپولیس بیوگرافی علی نعمتی فوتبالیست و بازیکن پرسپولیس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *