بیوگرافی فرهاد جم و همسرش و همسر اول و دوم و فرزندان +عکس

بیوگرافی فرهاد جم و همسرش و همسر اول و دوم و فرزندان +عکس

فرهاد صفری جم متولد 4 شهریور 1345، تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشکده هنر وزارت ارشاد اسلامی می باشد ، جم بچه محله جوادیه تهران است ، از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی بوده و حالا در کنار بازیگری و اجرا نویسنده رمان است

او با نقش علی در سریال همسران به شهرت رسید.

در ادامه بیوگرافی فرهاد جم و همسرش ژینوس تقی زاده و همسر اولش و عکس و فیلم و سریال های این بازیگر را مشاهده نمایید.

بیوگرافی فرهاد جم و همسرش و همسر اول و دوم و فرزندان +عکس

بیوگرافی فرهاد جم

وی هنرپیشه مشهور و با سابقه سینما، تلویزیون اهل ایرانی میباشد.

حال در ادامه درباره زندگی شخصی و خانواده و….. ایشان بیشتر گفتگو می‌کنیم. فرهادی جم در سال ۱۳۴۵ در شهر تهران به دنیا آمده است.

تحصیلات فرهاد جم

ایشان در رشته هنر تحصیل کرده است ومدرک دانشگاهی خود را از دانشگاه هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ نموده است.

بیوگرافی فرهاد جم و همسرش

او فعالیت حرفه‌ای اش را در عرصه هنر به طور جدی از سال ۱۳۷۰ و هم چنان ایفای نقش در سینما را از سال ۱۳۷۳ با فیلم «راه افتخار» با ساخته‌ی داریوش فرهنگ شروع نموده است.

ایشان در همان سال یک نقش کوتاهی در فیلم «پری» با ساخته‌ی داریوش مهرجویی بازی کرد.

از نخستین آثار تلویزیونی او می‌توان به مجری مسابقه «راز سیب» در سال ۷٣ و ایفای نقش در مجموعه «همسران» در سال ۷۳ اشاره نمود.

فیلم های سینمایی فرهاد جم

«پری» با ساخته‌ی داریوش مهرجویی سال ۷٣
راه افتخار با ساخته‌ی داریوش فرهنگ سال ۷۳
توسعه با ساخته‌ی علی قوی تن سال ۷۵
شور زندگی با ساخته ی فریال بهزاد سال ٧٧
دل بیقرار با ساخته‌ی قربان محمد پور سال ۹۱
مجموعه تلویزیونی های ایشان از جمله:
یک لحظه دیرتر (سری دوم) سال ۹۱
مسابقه از کی بپرسم (سری دوم) سال ۹۱

بیوگرافی فرهاد جم و همسرش +عکس و تصاویر
قهر و آشتی سال ٩٠_٩١
پازل سال ٩٠
فیلم دلهره سال ۸۸
تله فیلم «من، تو، او» سال ۸۷
گنجشک سال ۸۶
پول کثیف سال ۸۵
هنگامه ب سال ۸۳_ ۸٢
عشق سالهای جنگ سال ۸۰
بگذار آفتاب برآید سال ۸۷
تولدی دیگر سال ۷۷
تله تئاتر (کشتی اسپرانزا) سال ۱۳۷۷
در پی فاخته سال ۷۶

بیوگرافی فرهاد جم و فرزند +عکس
ماه مهربان سال ۷۶
فرزندم بزرگ شده سال ۷۵
دزدان مادربزرگ سال ۷۴
همسران سال ۷۳
مسابقه راز سیب به عنوان مجری سال ۷۲ _٧٣

بیوگرافی فرهاد جم

فرهاد جم فعالیت هنری خودش را به طور جدی از سال ۷۰ آغاز نمود و نخستین تجارب هنرپیشگی اش را در سینما را از سال ۷۳ با فیلم راه افتخار با ساخته ی داریوش فرهنگ شروع نمود.

ایشان در همان سال یک نقش کوتاهی در فیلم «پری» با ساخته‌ی داریوش مهرجویی بازی کرد.

بیوگرافی فرهاد جم

نخستین ورودش به تلویزیون به عنوان مجری بود، که به مجری‌گری مسابقه «راز سیب» در سال‌های ۷۲ _ ۷۳ نیز پرداخت.

فرهاد جم در دوران ابتدایی جزءکانون پرورش فکری راه آهن بوده و با تئاتر و نمایش و فعالیت‌های هنری در انجاآشنا شده است.

وضعیت تاهل

ایشان متاهل می‌باشد و ازدواج نموده و حاصل این ازدواج یک دخترو یک پسر میباشد که ارشیاپسرش از همسر اول خود می باشد.

بیوگرافی فرهاد جم و همسرش +عکس و تصاویر

 

فرهاد جم بیان می‌کند :
«خودم خواستم، که در سینما کار نکنم، بعضی وقتها هم کار بود، ولی شرایط آنطور شد، که نتوانم کار کنم.»

بیوگرافی فرهاد جم و همسرش +عکس و تصاویر

تجربه مجری گری فرهاد جم

برنامه «شب نشینی» ۷ کارشناس ثابت در رشته‌های مختلف هنری حضور دارند که اثر هنری ارائه شده توسط مهمان برنامه را به فراخور تخصص خود نقد و بررسی می‌کنند. نقد و بررسی آثار ارائه شده توسط هنرمندان به «شب نشینی» سه عنصر حرکت، کنتراست و فرم و محتوا مورد توجه قرار دارد زیرا این عناصر ملزوماتی برای جهانی شدن آثار هنری هستند.

هدف اصلی ساختار جدید برنامه «شب نشینی» جریان سازی صحیح درباره هدف خاصی که در ذهن خالق یک اثر شکل می‌گیرد که در گفتگوی صمیمانه بین مجری، مهمان و کارشناسان برنامه این اهداف بررسی می‌شوند.

مجری یا بازیگری

فرهاد جم میگوید یک مجری فقط باید در محدوده کاری خودش باشد و بازیگر هم نباید وارد سایر عرصه‌ها شود. هر فردی اگر فعالیتی را به نحو احسن انجام بدهد، باید فضا را برای فعالیت او باز کرد. البته این «به نحو احسن انجام دادن» باید از نظر مخاطبان و افرد کاربلد آن حوزه باشد.

بیوگرافی فرهاد جم

وی افزود: پیش از هر چیز، فرد باید با خودش صادق باشد و به خودش دروغ نگوید. یعنی اگر من مجری‌ام و پس از مدتی به من بگویند که چهره، صدا و قد و قواره‌ات برای بازیگری خوب است، باید ببینم آیا می‌توانم بدون آموزش قبلی و یا استعداد ویژه‌ای در این عرصه وارد شوم؟ با این حال باید این تصمیم را در صحنه عمل آزمود و دید که توانایی آن فرد چقدر است.

جم عنوان کرد: در این سال‌ها، خیلی از بازیگران توانستند و در فضای اجرا ماندند و خیلی‌ها هم نتوانستند و کنار کشیدند. باید کیفیت فعالیت آنها از نگاه افرادی که در این حوزه تخصص دارند ارزیابی شود؛ حالا لزوماً نباید شاهکار باشد، اما حداقل قابل‌قبول باشد.

البته من تعدادی از این عزیزان را که جوان‌تر هستند نمی‌شناسم، اما همین مرور اجمالی نشان داد که واقعاً در این دو دهه تعداد زیادی از مجریان، کار بازیگری را ادامه داده‌اند. مثلاً هومن حاج عبدالهی در سریال «پایتخت» توانایی‌هایی را نشان داد که قبلاً در زمینه اجرا چندان دیده نمی‌شد. الان هم که بسیاری از ورزشکاران و فوتبالیست‌های ما هم وارد عرصه اجرا و بازیگری شده‌اند.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره تجربه ورود خود به حوزه اجرا هم گفت: سال 1374 و پس از بازی در سریال همسران، من برای حضور در سریال «دزدان مادربزرگ» دعوت شدم و همزمان با آن اجرای یک مسابقه تلویزیونی با عنوان «راز سیب» هم از طرف آقای صادق جلالی به من پیشنهاد شد. آن‌قدر فضای دکور این مسابقه و آن دالان‌های تو در تو که در آن سوله طراحی کرده بودند، برای من جذاب بود که با خودم گفتم باید این چالش جدید را قبول کنم.

بیوگرافی فرهاد جم

علت کم رنگ شدن فرهاد جم در بازیگری

فیرهاد جم میگوید این مسئله شاید به خصوصیت اخلاقی من برمی گردد كه فردی حساس روی برخورد هستم. در این ۶ سال پیشنهادات متفاوتی داشتم؛ اما كار كردن با دوستانی كه دغدغه و نگاهشان با من تفاوت دارد، كار سختی است. متأسفانه این روزها گاهی كارهایی می بینیم كه ۲۰ سال قبل انجام شده است. مخاطبان ما دیگر مخاطبان گذشته نیستند. تا زمانیكه فردی از نظر شرایط و فاكتورهای اولیه با بنده همسو نباشد، بهتر است كه كار نكنم. من از كودكی نقاشی كردن را دوست داشتم؛ اما برادرم مانند من به هنر علاقه نداشت و خیلی سریع جذب ارتش شد.

من دو سال قبل توسط یكی از دوستانم به یك نمایش دعوت شدم. پس از دو، سه ماه تمرین و اجرا در این نمایش، یك تماشاچی حضور پیدا كرد كه شاید آمدن وی و صحبتی كه با هم داشتیم، باعث شد به بنده تلنگری وارد شود و نوشته های متعددی كه سالهای دور تهیه كرده بودم را دوباره بخوانم؛ به آنها فكر كنم و برای چاپ آماده كنم. پاییز سال ۹۵ این اتفاق افتاد. در سه ماه زمستان چند داستان به آن مجموعه اضافه كردم و فروردین ۹۶ روال كار چاپ آن در انتشار جاویدان آغاز شد. آخر آبان ۹۶ مجموعه ۲۱ داستان از من چاپ شد كه بازخورد خوبی هم داشت.

بیوگرافی فرهاد جم و همسرش

اكنون یك رمان بلند آماده كرده ام كه امیدوارم در یك ماه آینده كارهای اخذ مجوز و چاپ آن را انجام دهم. وی، در پاسخ به این سوال كه چرا شما در دهه ۸۰ هیچ فعالیت سینمایی نداشتید و روی تلویزیون تمركز كردید، اظهار كرد: همه ما در زندگی انتخاب های درست و غلطی داشته ایم. من هم فكر می كنم در یك مقطعی با انتخاب غلطی كه داشتم، یك مقدار از سینما دور شدم. در این مسیر می توانست اتفاقات دیگری برایم رخ دهد؛ اما خداروشكر راضی هستم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *