بیوگرافی فرهاد قریب همسر سابق شراره رخام + درگذشت بر اثر کرونا

بیوگرافی فرهاد قریب همسر شراره رخام + درگذشت بر اثر کرونا

بیوگرافی فرهاد قریب همسر سابق شراره رخام + درگذشت بر اثر کرونا را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

امروز ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۹ آقای فرهاد قریب بازیگر و فیلمنامه‌نویس و کارگردان کشورمان به علت ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد نام هنری از استیون راش می باشد چند سالی است که به کشور آمریکا مهاجرت کرده است.

بیوگرافی فرهاد قریب همسر شراره رخام + درگذشت بر اثر کرونا

بیوگرافی فرهاد قریب

او در دهه ۷۰ فعالیت خود را در فیلمسازی و بازیگری آغاز کرد و بعد از مدتی کارگردانی در تئاتر و سینما و تلویزیون به صورت جدی این حرفه را ادامه داد

فرهاد قریب در رشته کارگردانی تحصیل‌کرده و بعد از مهاجرت به آمریکا تحصیلات خود را ادامه داد و در هالیوود به تولید فیلم‌های سینمایی پرداخت از جمله فیلم های او در ایران میتوان به فیلم پل سیزدهم اشاره کرد.

همسر سابق شراره رخام

او سال ها پیش با خانم شراره رخام بازیگر معروف سینما و تلویزیون ازدواج کرد که بعد از مدتی از یکدیگر جدا شدند

همچنین ببینید:

درگذشت فرهاد قریب بر اثر کرونا

بعد از مهاجرت به آمریکا در نهایت به بیماری کرونا مبتلا شد و در ۲۱ اردیبهشت 1399 درگذشت.

شراره رخام با انتشار پستی در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام چنین نوشت:

با آرزوي شادي روح آن مرحوم كه در مدت كوتاهي كه در ايران بود اعمال خيريه بسياري انجام داد كه در زمان حياتش هيچوقت تمايل به افشاي آن نداشت و مراكز خيريه و بهزيستي ها هميشه محل مراجعه و كمكهاي انساندوستانه ايشان بود

بیوگرافی فرهاد قریب همسر شراره رخام + درگذشت بر اثر کرونا

توصيه ميكنم فيلم پل سيزدهم كه تنها فيلم ايراني اين عزيز است را حتما از اينترنت جستجو كنيد و ببينيد كه به پاكي روح اين مرحوم پي ببريد.

فرهاد قریب با نام هالیوودی استیون راش (Steven Rush)، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی-آمریکایی که همسر سابق شراره رخام بود بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا درگذشت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *