بیوگرافی محمدرضا رهبری بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس جدید

بیوگرافی محمدرضا رهبری بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس جدید

بیوگرافی محمدرضا رهبری و همسرش

محمدرضا رهبری بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد 5 دی 1361 در تهران بوده و دارای لیسانس رشته. تربیت بدنی و بازیگری در کلاس های آزاد است او بجز بازیگری در زمینه مجری گری نیز فعالیت داشته است

همسر محمدرضا رهبری ندا قربانی دیبا بازیگر سینما و تلویزیون میباشد از مهمترین نقش هایی محمدرضا رهبری بازیگری است نقش سینا در سریال میوه ممنوعه و جواد جوادی در سریال بچه مهندس 4 بوده است.

محمدرضا رهبری کیست و اهل کجاست

محمدرضا رهبری بازیگر ایرانی 5 دی ماه 1361 در تهران به دنیا آمده و در رشته تربیت بدنی تحصیل کرده است.

او چند سال پیش پدرش را از دست داده است‌.

بیوگرافی محمدرضا رهبری بازیگر و همسرش + اینستاگرام و خانواده

نحوه بازیگر شدن

سال قعالیت او در سال 81 شروع شد و بازیگری را از کلاس های امین یاد گرفت و دوره های حرفه های تخصصی را نزد استاد تارخ آموخت.

بیوگرافی محمدرضا رهبری بازیگر و همسرش + اینستاگرام و خانواده

اولین حضورش در سال 84 به عنوان مجری بود که برنامه موج نو تاکسی را اجرا کرد.

سریال میوه ممنوعه تجربه اولش در بازیگری بود و بعد از با توجه به چهره و استایل خوب و هنچنین بازی خوب و روانش در سریالهایی چون عبور از پاییز,به کجا چنین شتابان,دولت مخفی,دوردست ها و در سریال پرستاران در نقش رامین و راه و بیراه ایفای نقش کند.

 

بیوگرافی محمدرضا رهبری بازیگر و همسرش + اینستاگرام و خانواده

عکس کودکی محمدرضا رهبری

عکس کودکی محمدرضا رهبری

ازدواج با ندا قربانی

ندا قربانی دیبا با نام هنری ندا دیبا هنرمند توانمند سینما تلویزیون و تئاتر می باشد او در سال ۱۳۶۴ متولد شده است و از کودکی علاقه زیادی به دنیای هنر و بازیگری داشته و فعالیت خود را ابتدا با حضور در تئاتر آغاز کرد.

پس از اینکه این هنرمند مدرک خود را در رشته کارگردانی اخذ کرد وارد حوزه بازیگری شد و توانایی‌های خود را در این عرصه نیز محک زد و برای اولین بار با سریال «خط شکن» کاری از مسعود تکاور در قاب تلویزیون حاضر شد و فعالیت خود را به عرصه ظهور رساند .

 

بیوگرافی محمدرضا رهبری و همسرش

محمدرضا رهبری و همسرش

یکی از آثار دیده شده این هنرمند بازی در سریال «زندگی شگفت انگیز است» به کارگردانی مجتبی چراغعلی و تهیه کنندگی عبدالرضا فیروزان بود این سریال در سال ۱۳۹۷ از شبکه دوم سیما پخش شد و خانم ندا دیبا در آن ایفای نقش کرد و خوش درخشید

ازدواج محمدرضا رهبری

بیوگرافی محمدرضا رهبری و همسرش

اینستاگرام محمدرضا رهبری : instagram:mohammadreza.rahbarii

آدرس پیج اصلی او را درج کردیم تا عکس ها و خبرهای بیشتری از این بازیگر خوب کشورمان دریافت کنید.

محمدرضا رهبری و همسرش در پشت صحنه راه و بیراه

بیوگرافی محمدرضا رهبری و همسرش

بازیگران مورد علاقه

از میان بازیگران به پرویز پرستویی و محمدرضا فروتن و حسن فتحی از میان کارگردانان ارارت خاصی دارد و به گفته خودش نکات مهم و ریزی از او آموخته است.

بیوگرافی محمدرضا رهبری
شباهت به مهدی صبری مدل تبلیغاتی

بازیگر جوان می گوید : بیشتر مردم مرا با مهدی صبری كه تيزر تبليغاتي بازي می كند اشتباه می گيرند و این علتش شباهتی است که بین و من و او وجود دارد .

بیوگرافی محمدرضا رهبری

تفریحات و سرگرمی ها

به نواختن نی علاقه دارد و گاهی برای دل خود می ندازد و آشمزی در حد نیمرو و کته بلد است و کارش و در کنارش سفر کردن را دوست دارد.

بازی در سریال بچه مهندس 4

محمدرضا رهبری جایگزین روزبه حصاری در بچه مهندس ۴ شد. «سعید سعدی» تهیه‌کننده سریال ضمن اعلام خبر فوق افزود: پس از قطع همکاری با روزبه حصاری، محمدرضا رهبری به گروه پیوست و تصویربرداری سکانس‌های ایشان آغاز شد.

وی در ادامه تاکید کرد: ما تلاش کردیم آقای روزبه حصاری در گروه بازیگران باشند و با آنکه ایشان در مجموعه دیگری مشغول بازی بودند و کارشان در آن مجموعه ۲۰ روز بیشتر طول کشید، با برنامه‌ریزی دقیق صحنه‌های دیگر را گرفتیم تا به گروه بپیوندند، اما به دلیل درخواست‌های نامتعارف ایشان این امر میسر نشد و ما به لحاظ تولیدی به دلیل این رفتار‌های غیرمتعارف دچار مشکل شدیم.

وی درباره یک‌دستی بازی و فراهم شدن شرایطی برای عدم گسست مجموعه با فصل‌های قبل گفت: در سری‌های قبل هم این نقش توسط بازیگران دیگر ایفا شد و انشالله با راهنمایی‌های آقای احمد کاوری کارگردان پروژه، «محمدرضا رهبری» از عهده نقش جواد جوادی به خوبی برمی‌آید.

حمله به محمدرضا رهبری برای بازی در بچه مهندس

او در این برنامه، با بیان این‌که فصل های قبل این سریال را ندیده است، توضیح داد: «فصل‌های قبل را ندیده‌ام؛ البته‌ نه این‌که اصلا نبینم، بخش‌هایی از آن را دیدم زیرا سر کار بودم و اصلا فکر نمی‌کردم روزی «بچه مهندس» را کار کنم. در فضای مجازی بازی‌ها را دیدم اما خیلی تماشا نکردم تا تقلید نکنم و یک جواد جوادی جدید را خلق کنم.»

بازیگر نقش سینا در سریال میوه ممنوعه کیست بیوگرافی و عکس

این بازیگر، افزود: «اما دو روز مانده به فیلمبرداری با من تماس گرفتند و من رفتم دفتر با آقای سعدی صحبت کردم و به توافق رسیدیم. وقت نشد فیلمنامه را بخوانم. وقتی کات می‌دادند من می‌رفتم قسمت‌های بعدی را می‌خواندم. با این همه فکر می‌کنم خدا را شکر، جواد جوادی باورپذیر شده است.»

رهبری درباره شباهت‌های شخصیت جواد جوادی با خودش گفت: «جوادی یک شاخصه‌ها و تعریفی دارد؛ یک شخصیت معصوم و مظلومی است که سعی می‌کند به همه کمک کند؛ من هم در زندگی سعی می‌کنم به همه کمک کنم و همیشه در زندگی‌ام از این‌که کسی را ناراحت کنم، واهمه داشته‌ام.»

بیوگرافی محمدرضا رهبری بازیگر و همسرش + اینستاگرام و خانواده

رهبری در ادامه، درباره حضورش در این نقش توضیح داد: «بازیگر قبلی به هر دلیلی با تهیه‌کننده کار به توافق نرسید و من به جایش آمدم. ناراحت بودم که چرا برخی قبل از این‌که سریال پخش شود و بازی مرا ببینند، قضاوت می‌کردند. ما کار را باید به ماه مبارک رمضان می‌رساندیم و خیلی دیر شروع کردیم. دو شیفت کار می‌کردیم. عوامل عوض می‌شدند، فقط من، کارگردان و یکی ـ دو تا بازیگر دیگر در دو شیفت ثابت بودیم. گاهی چون لوکیشن دور بود، همان جا می‌ماندم و می‌خوابیدم و گاهی چند روز نمی‌توانستم حمام برویم. آقای کاوری ریسک کردند زیرا مردم جواد جوادی را با بازیگر قبلی پذیرفته بودند و این ریسک بزرگی بود اما خدا را شکر فکر می‌کنم جواب داد.»

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. میلاد نجفی

    سلام من بازیگر مورد علاقه ام محمدرضا رهبری هست اقای محمدرضا رهبری شما وهمسرتون در تمام زندگی انشاالله موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *