بیوگرافی محمد اردونی قهرمان غواصی +ماجرای شهادت

بیوگرافی محمد اردونی قهرمان غواصی +ماجرای شهادت شهید محمد اردونی

بیوگرافی محمد اردونی قهرمان غواصی +ماجرای شهادت شهید محمد اردونی را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی محمد اردونی قهرمان غواصی

ایشان از قهرمانان غواصی ایران و آسیا بوده که مدتی به استخدام نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران درامده بود.

بیوگرافی محمد اردونی قهرمان غواصی +ماجرای شهادت شهید محمد اردونی

حادثه شلیک اشتباهی در یک عملیات تمرینی نظامی باعث به شهادت رسیدن جمعی از پرسنل نیروی دریایی شد. شلیک اشتباه از جانب ناوشکن جماران به ناوچه کنارک بود که به شهادت ۱۹ نظامی و سرنشین آن انجامید، از جمله شهید محمد اردونی که قهرمان غواصی سال ۲۰۱۹ بود.

تعداد شهدای این حادثه ۱۹ تن بوده و تعداد مجروحان نیز ۱۵ نفر است که در وضعیت مناسبی به سر می‌برند. بر اساس این گزارش شناور حادثه‌دیده کنارک طی عملیاتی برای بررسی های فنی به محل اسکله دریایی منطقه منتقل شده است.

همچنین ببینید:

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای این شناور، بر آمادگی دفاعی و روحیه شهادت طلبی کارکنان غیور دریایی ارتش تأکید و عنوان کرده است، انتظار می ‌رود تا بررسی دقیق تیم های کارشناسی حاضر در محل حادثه، از هرگونه گمانه‌زنی در این خصوص پرهیز شود.»

بامداد دیشب، ناوچه کنارک ارتش جمهوری اسلامی ایران، دچار حادثه شد که یکی از افراد حاضر در این سانحه شهید ناوبان‌ دوم عرشه محمد اردنی بود.

بیوگرافی شهید محمد اردونی قهرمان غواصی +ماجرای شهادت

محمد اردونی ، سال ۲۰۱۹، در مسابقات قهرمانی غواصی عمق ارتش‌های جهان، عنوان قهرمانی را به دست آورده بود.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه ناو کنارک پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ

پوشیدن خلعت شهادت آرزوی رزمندگان مومنی است که صادقانه و جان برکف، زندگی خود را وقف دفاع از آرمان‌ها و حدود و ثغور کشور نموده اند.

وصول به این مطلوب اگرچه برای شهیدان شیرین و گواراست، برای بازماندگان تلخ و جانکاه است و فراغ آن‌ها جز به لطف خداوند رحمان و رحیم جبران نمی‌شود.

شهادت جمعی از رزمندگان سپیدپوش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به محضر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و همه همرزمان عزیزم تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

از درگاه خداوند بزرگ برای آن عزیزان که اینک در جوار رحمت پروردگار آرام گرفته اند، علو درجات و برای خانواده معظم آن‌ها صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *