محمد خردادیان | بیوگرافی محمد خردادیان و ازدواج با پسر 21 ساله
محمد خردادیان | بیوگرافی محمد خردادیان و ازدواج با پسر 21 ساله

بیوگرافی محمد خردادیان و همسرش کیست از همجنسگرایی تا کثافت کاری

محمد خردادیان کیست و اهل کجاست

محمد خردادیان رقصنده ایرانی متولد ۳ اسفند ۱۳۳۵ در تهران بوده و همجنسگرا میباشد او با خانمی به نام جین ازدواج کرد اما بعد از 10 سال به علت همجنسگرایی محمد خردادیان به طلاق منجر شد “جین” بعد از مدتی به علت بیماری فوت کرد.

محمد خردادیان در مصاحبه ای اعلام کرد که از دوران جوانی اش عاشق رفیق خود به نام ابراهیم (ابی) بوده است (که او هم فوت کرده است.)

جین بینی همسر محمد خردادیان در کتاب خاطراتش زندگی با خردادیان را وحشتناک توصیف کرده بود.

محمد خردادیان در سال 1381 به علت بیماری پدرش به ایران آمد ولی دستگیر شد و دو ماه در زندان اوین بود و بعد آزاد شد مجددا به آمریکا رفت.

محمد خردادیان رقاص | بیوگرافی محمد خردادیان و ازدواج با پسر 21 ساله

او رقص را از قبل انقلاب آغاز کرد و بعد از حضور در لس آنجلس با برپایی کلاس های رسمی داوطلبان را دعوت به آموزش کرد

بیوگرافی محمد خردادیان

وی در سومین روز از اسفند ماه ۱۳۳۵ درد سبزوار متولد شد و در حال حاضر 66 سال سن دارد

عکس جوانی محمد خرداديان | بیوگرافی محمد خردادیان و ازدواج با پسر 21 ساله

در دهه ۵۰ او اقدام به رقاصی در کاباره ها می کرد و برای اولین بار بود که در کاباره یک مرد به جای یک زن می رقصید

به همین دلیل نام محمد خردادیان بر سر زبان ها افتاد تا اینکه بعد از انقلاب راهی دبی شد

از دبی به آمریکا رفت در آمریکا کلاس های رقص تشکیل داد و با فیلمبرداری از این کلاس ها آن را بر روی شبکه های ماهواره می فرستاد و این باعث شد که علاقمندان به رقص در آمریکا برای حضور در کلاس های رقص او داوطلب شوند

ماجرای ازدواج با یک پسر 21 ساله

محمد خردادیان زمانی به چهره منفور تبدیل شد که در شبکه ماهواره ای طپش با آقای امیر قاسمی مصاحبه را انجام داد و به صورت رسمی اعلام کرد که همجنسگرا میباشد

عکس جدید محمد خردادیان | بیوگرافی محمد خردادیان و ازدواج با پسر 21 ساله

از طریق اینترنت با یکی از پسران اقوام خود که ۲۱ سال سن داشت رابطه دوستی برقرار می‌کند و این پسر جوان برای این که بتواند اقامت آمریکا را به دست بیاورد به او پیشنهاد ازدواج می دهد.

بازداشت محمد خردادیان در تهران

محمد خردادیان در ۲۲ فروردین ماه ۱۳۸۱ برای دیدن پسر ۲۱ ساله به تهران می‌آید که در فرودگاه مهرآباد توسط پلیس دستگیر می شود و بعد از بازداشت و تشکیل دادگاه به جرم اشاعه فساد بر روی زمین به ده سال ممنوع الخروجی و همچنین ضربه شلاق محکوم می گردد

اما به این حکم اعتراض کرده و در تجدیدنظر دادگاه در نهایت توانست از ایران به صورت قاچاقی خارج شود

او در هنگام بازجویی اعلام کرده بود به خاطر دیدن پدر بیمارش آمده اما وقتی که در شبکه طپش حاضر شد گفت که به خاطر دیدن پسر ۲۱ ساله ای که با او قرار ازدواج گذاشته آمده بود که او را از ایران خارج کند

در نهایت این پسر ۲۱ ساله به دبی رفت و در آنجا ترانه توسط محمد خردادیان ویزای کار یکساله در آمریکا بگیرد و در آنجا در نهایت برایش گرین کارت گرفت.

محمد خردادیان در مصاحبه‌ای که با رادیو فردا انجام داد می گوید که در زمانی که متولد شدم من همجنسگرای بودم اما خجالت می کشیدم آن را عنوان کنم و دیگر در سن ۴۰ سالگی تصمیم گرفتم آن را به صورت رسمی بیان کنم.

همجنسگرایی محمد خردادیان و ازدواج با پسر 21 ساله

همسر محمد خردادیان رقاص مشهور ایرانی که سالهاست در خارج ایران زندگی می کند حالا پس از سالها سکوت درباره سبک زندگی او افشاگری کرده است.

همسر محمد خردادیان کتابی از زندگی خود و تجربه زندگی مشترک با او نوشته است که در این کتاب به همجنسگرایی محمد خردادیان اشاره می کند و زندگی متاهی با او را دردناک توصیف می کند.

پدر و مادر محمدخردادیان

پدر او از اولین سپرسازان ماشین فولکس ایران بوده است. محمد خردادیان دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد. آقای خردادیان از کودکی وقتی تنها 5 سال داشت در دورهمی‌های خانوادگی و عروسی‌ها می‌رقصید. اما او در سن 16 سالگی وقتی به خاطر یک اردوی تابستانی به رامسر رفت، با انجام رقص آذربایجانی از طریق مسئولان با معلم رقص بالا معرفی شد و این آشنایی باعث شد او به طور حرفه ای هنر رقص را دنبال کند.

او آموختن رقص را زیر نظر یک معلم فرانسوی در تهران آغاز کرد، و در کمتر از 2 سال به عنوان یک شاگرد ممتاز به آمریکا، انگلستان و کوبا سفر کرد تا بتواند انواع رقص‌‌ها را بیاموزد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

6 نظر

  1. همسرش انگلیسی خالص بود دو رگش انگلیسی بود

  2. دکتر قره ویسکی

    محمد خردادیان قاچاقی خارج نشد بلکه دادگاه تجدید نظر رای به برائتش داد .
    محمد خردادیان همجنس گرا هست .این کجا و حاج آقا ثقتی کجا ؟ ایشان دو رو بازی در نیاورد . از اسلام و حجاب دم نزد بعد در خلوت آن کار دیگر بکند . ایشان همجنس گرا هستند که معنی آن زمین تا آسمان با همجنس بازی تفاوت دارد .

  3. سجاد قهرمانی

    خوب همجنسگراباهمجنس بازی چه فرقی داره چراازیک شخصی که
    وارث قوم لوطه حمایت میکنی حکم این کثافت سنگ سارشدنه ویاهرکس دیگرباشه این عمل ازکثیفترین کارهاست حالاهرکی که باشه

    • شما خدا هستی ؟ در جایگاه خدایی نشستی و آنقدر راحت در مورد دیگران صحبت میکنی . چه کاره هستی که راجع به دیگران آنقدر راحت قضاوت میکنی؟ همجنس گرایی حتی در حیوانات هم وجود دارد. و این از نظر علمی ثابت شده ،

    • با نظرت کاملا موافقم… حکمش سنگساره و از ذات قوم لوطه.
      لطفا حرف این روش‌عن💩 فکرایی که میگن همجنسگرایی علمیه یا در حیوانات هم وجود داره رو باور نکنید… خودتون دارطد میگید حیوون ما دارین درباره آدما حرف می‌زنیم.
      همجنگدایی، دوجنسگرایی و انوال پارافیلایا و اختلال جنسی آموخته شده هستند هیچکی همجنسگرا یا پدوفیل و… متولد نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *