بیوگرافی محمد کاویانی و همسرش مدیر شبکه شما (ماجرای حکم پدر همسرش)

بیوگرافی محمد کاویانی و همسرش مدیر شبکه شما (ماجرای حکم پدر همسرش)

بیوگرافی محمد کاویانی و همسرش مدیر شبکه شما (ماجرای حکم پدر همسرش) به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی محمد کاویانی

ایشان متولد 1361 و دانش آموخته دکترای جغرافیای سیاسی است از سال 1384 وارد سازمان صدا وسیما شده و از سال 95 تاکنون قائم مقامی و مدیریت تولید شبکه شما را برعهده داشته است.

او در طی حکمی از علی دارابی پدر همسرش در ۱۷ مهر ۱۳۹۸ به مدیریت شبکه شما منسوب شد.

بیوگرافی محمد کاویانی و همسرش مدیر شبکه شما (ماجرای حکم پدر همسرش)

قائم مقامی اداره کل طرح و برنامه سیما، مدیریت ارزیابی اداره کل طرح و برنامه سیما ،مشاور و رییس دفتری حوزه قائم مقامی سازمان و معاونت سیما، عضویت در شورای بازبینی و بازشنوایی پیام های بازرگانی صدا وسیما و مشاور و ریاست دفتر معاونت مجلس و اموراستان‌های صدا وسیما از جمله تجارب کاویانی است.

پیش از کاویانی، محمدمهدی قاسمی مدیریت شبکه شما را برعهده داشت که از چهارماه پیش به مدیریت شبکه سلامت سیما منصوب شد. معاون اموراستانهای صدا وسیما در حکم انتصاب مدیرجدید شبکه شما برتوجه ویژه به موضوع گردشگردی،حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان استانها ،کشف استعدادهای استانی، پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ،بهره گیری از جوانان انقلابی در عرصه تولید و اتخاذ تصمیم های اجرایی درجهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *