بیوگرافی مرتضی امینی تبار بازیگر از افغانستان تا ایران +عکس خانواده

بیوگرافی مرتضی امینی تبار بازیگر از افغانستان تا ایران +عکس خانواده

بیوگرافی مرتضی امینی تبار بازیگر

مرتضی امینی تبار بازیگر سینما متولد ۱۶ مرداد ۱۳۷۸ در قم است اما اصالتا افغانستانی میباشد و پدر و مادرش از مهاجرین افغان بوده که در سال 1385 از افغانستان به قم مهاجرت کردند مرتضی امینی تبار در رشته بازیگری تحصیل کرده است که و با سریال زخم کاری در نقش میثم به شهرت دست یافت.

زندگی شخصی مرتضی امینی تبار

مرتضی امینی تبار یکی از هنرمندان جوان وتازه کار کشورمان می‌باشد.

او در سریال زخم کاری نقش میثم را ایفا می‌کند.

با نخستین تجربه بازیگری‌اش در زمینه تصویر توانسته عملکرد خوبی را داشته باشد.

بیوگرافی مرتضی امینی تبار بازیگر و همسرش +اینستاگرام و عکس و ویکی پدیا و قد

مرتضی امینی تبار دهه هشتادی می باشد.

او در مصاحبه اش گفته : شاید ندانید که من اصلیتی افغانستانی دارم اما خودم در ایران و در شهر قم به دنیا آمدم. پدر و مادرم از اقوام تاجیک افغانستان هستند و ۲۵ سال پیش ساکن ایران شدند. ۱۵ ساله که بودم به عنوان مجری در یک شبکه انگلیسی زبان مشغول شدم و بعد از آن، بازیگری تئاتر را در قم شروع کردم. تقریبا هر کجا که کار کردم، همه می‌دانستند من افغان هستم و مشکل چندانی هم پیش نمی‌آمد. بیشتر واکنش‌ها به این موضوع، تعجب بود. چون معمولا تا خودم نمی‌گفتم کسی به این قضیه پی نمی‌برد. خوشبختانه در هنر کسی با این تبعیض نگاه نمی‌کند و من هم هیچوقت بین هنرمندان، خصوصا همکاران تئاتر احساس غربت نکردم. تا چشم باز کردم ایران و ایرانی دیدم. اینجا کشورم است.

امینی‌تبار ادامه داد: در طول ۲۲ سال زندگی، همه نوع رفتاری را تجربه کردم. اما کم‌کم یکسان و همسوتر می‌شویم. این روزها بیشتر داریم یکدیگر را می‌فهمیم.

بیوگرافی مرتضی امینی تبار بازیگر و همسرش +اینستاگرام و عکس و ویکی پدیا و قد

او بازیگری را با تئاتر آغاز نموده است، که سابقه اجرا در نمایش های گوناگونی را دارد.

مرتضی در حال حاضر در مجموعه زخم کاری ایفای نقش می‌کند.

شروع بازیگری با تئاتر

مرتضی امینی تبار از کودکی علاقه بسیار به بازیگری داشته و در تئاتر فعالیت می کرده، ولی به طور رسمی ۲ سال تئاتر اجرا می‌کند.

بیوگرافی مرتضی امینی تبار بازیگر و همسرش +اینستاگرام و عکس و ویکی پدیا و قد

او  یکی از هنرمندان اصلی در مجموعه زخم کاری می باشد، که پس از ایفای نقش در چند تئاتر به محمدحسین مهدویان برای بازی در نقش میثم پیشنهاد شد و پس از سپری کردن آزماییش های محمدحسین مهدویان برای بازی در مجموعه زخم‌کاری انتخاب شد.

او در مجموعه زخم کاری در کنار بازیگرانی همچون، رعنا آزادی ور، جوادعزتی، سیاوش طهمورث، مه لقا باقری و…. نیز ایفای نقش می کند.

نقش مقابل مرتضی امینی تبار را در این مجموعه سارا حاتمی نیز بازی می کند.

بیوگرافی مرتضی امینی تبار بازیگر و همسرش +اینستاگرام و عکس و ویکی پدیا و قد

سوابق تئاتر مرتضی امینی تبار

نمایش «چهل لم» با نویسندگی و ساخته سید امین پیشوایی یکی از کارهای مرتضی امینی توان نیز می باشد، که بسیار توجه مردم را به خود جلب نموده است.

بازگر نقش میثم در سریال زخم کاری

بیوگرافی مرتضی امینی تبار بازیگر و همسرش +اینستاگرام و عکس و ویکی پدیا و قد

موضوع داستان چنین می باشد:
میثم در نقش پسر مالک نیز است. میثم عاشق دختری به نام مائده دختر ناصر است و آن دو روزهای عاشقانه ای را وقتی پشت سر می گذارند، که خبر ندارندپدرهایشان با همدیگر دشمن هستند و مالک، پدربزرگ مائده را کشته است.
سیاوش طهمورث نقش عموجان پدربزرگ مائده را در این مجموعه ایفا می‌کند.

او رابطه عاشقانه این دو را به رسمیت شناخت و به خاطر منافعی که در این رابطه داشت تلاش کرد آنها را در این رابطه کمک کند.
میثم در مجموعه زخم کاری قرار بود به کمک عموجان با مائده به لندن سفر کنند و در آنجا تحصیل کنند و مدیریت هلدینگ بزرگی که عمو جان صاحب آن نیز است را عهده دار شود.

همانطور که گفته شده مجموعه نمایش خانگی زخم کاری اولین کارحرفه‌ای و جدی مرتضی امینی تبار نیز می باشد و از دیگر آثار وی در زمینه تئاتر اطلاعی در دسترس ما وجود ندارد.

بیوگرافی مرتضی امینی تبار بازیگر و همسرش +اینستاگرام و عکس و ویکی پدیا و قد

وضعیت تاهل

درباره زندگی شخصی و وضعیت تاهل این هنمند اطلاعاتی وجود ندارد ول گویا به نظر میرسد مجرد است

پیج اینستاگرام مرتضی امینی تبار

پیج اینستاگرام مرتضی امینی تبار به نام morteza_amini_tabar در دسترس می باشد که میتوانید فعالیت های این بازیگر را دنبال کنید

بیوگرافی مرتضی امینی تبار بازیگر و همسرش +اینستاگرام و عکس و ویکی پدیا و قد

حضور امینی تبار در نقش میثم در واقع گام مستحکمی است که او در آ؛از راه بازیگری برداشته و قطعا بازی او از سوی کارگردانان و هنرمندان زیادی دیده می شود و از این به بعد باید منتظر باشیم تا او در نقش های متفاوتی ظاهر شود.

نحوه اشنایی با محمدحسین مهدویان

امینی تبار درباره ی نحوه آشنایی‌اش با محمدحسین مهدویان (کارگردان زخم کاری) گفت: آقای مهدویان را تا روزی که به دفتر ایشان رفتم، ندیده بودم، اما هر کدام از آثار آقای مهدویان را چهار یا پنج‌بار دیده بودم. زمانی‌که آقای کیومرث مرادی از من ویدیو می‌گرفتند، اصلا نمی‌دانستم قرار است آقای مهدویان آن را ببینند. وقتی به دفتر ایشان رفتم و پروژه «زخم کاری» را دیدم، قلبم ایستاد و اصلا فکر نمی‌کردم برای این سریال انتخاب شده باشم. من در جهان تصویر دنبال نقشی می‌گشتم که حتی ۱۰ دقیقه باشد، اما خدا به من نقش میثم را داد که بابت آن خدا را شاکرم.

وی ادامه داد: من این شانس را داشتم که با کارگردانی کار کنم که یک راهنمای خوب است و به من برای رسیدن به نقش میثم کمک‌های بسیاری کرد. یکی از ویژگی‌های آقای مهدویان این است به خوبی نقش را برای بازیگر توضیح و تصویرسازی می‌کند. محمدحسین مهدویان؛ مَشتی است. به نظر من این بهترین واژه‌ای است که در تعریف او می‌توان به کار برد.

 تسلط به زبان انگلیسی

از ۱۲ سالگی در حال یادگیری زبان بودم. محرک و مشوق اصلی ام پدرم بود. وقتی کم کم تسلط پیدا کردم برای شبکه تازه تاسیس هدهد انگلیسی اجرا می‌کردم. تفریح و کار جذابی بود. اولین اتفاقی که برایم آن جا رقم خورد آشنایی با دوربین بود. تازه وارد جهان جدیدی شده بودم. من که معمولا مخاطب این قاب بودم، حالا روبه‌رویش قرار گرفته بودم. لذت بخش بود.

بیوگرافی مرتضی امینی تبار بازیگر و همسرش +اینستاگرام و عکس

محمدحسین مهدویان چقدر روی جزئیات رفتاری و گفتاری شخصیت تان دقت داشت و نظر می‌داد؟

راجع به آقای مهدویان حرف زدن سخت است. خب من شش ماه وسط خانواده‌ای بودم که او دور هم جمع کرده بود. چرا خانواده؟ چون حواسش به همه بود. همه چیز. یک شب ما در حال شام خوردن بودیم و او ۲۰ بار یک پلان سه دقیقه‌ای را که تازه گرفته بودیم از اول نگاه کرد.

راضی کردنش سخت بود. اما این حجم از مهربانی، کاربلدی و کاردرستی شگفت انگیز بود. وقتی یک پلان فوق العاده می‌گرفت، چشم هایش داد می‌زد. وقتی کسی این طور عاشق کارش و همکارانش است، جزئی نگری از خصوصیات بارزش خواهد بود.

به عنوان جوان نوظهور عرصه بازی ترجیح تان از این به بعد بازی در سینماست یا تلویزیون و شبکه خانگی؟

ترجیحم شخصیت چالش برانگیز است و قصه جذاب. اما احتمالا پروژه بعدی ام یک سینمایی باشد.

بیوگرافی مرتضی امینی تبار بازیگر و همسرش +اینستاگرام و عکس

بزرگ‌ترین آرزو‌های تان در عرصه بازیگری؟ این که اسکار بگیرید یا بازیگر مطرحی شوید یا ستاره؟

آرزویم این است که قصه‌های خودم را بازی کنم. قصه‌هایی که خواندم و آرزویم بوده جای شخصیت شان باشم مثل راسکولنیکف، هملت، ایوانف، سوکوروتازاکی و… یک تاثیر بزرگ گذاشتن، آمادگی می‌خواهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. خانم سنچولیم

    سلام آقای امینی تبار واقعا فیلم تون عالیه . برای منم دعا کنید بازیگر بشم چون دوره م را تابستان میگیرم برام دعا کنید.

  2. متولد ۷۸هستند در قم، اما پدر و مادرش سال ۸۵ به ایران مهاجرت کردند میشه بگین چطوری؟

    • دوست دارم کسی که این مطلب رو نوشته رو ببینم اخهههه یارو 78 متولد شده در قم ببد ننه باباش سال 85 اومدن ایران ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *