بیوگرافی معین الدین سعیدی نماینده مجلس چابهار و همسرش

بیوگرافی معین الدین سعیدی نماینده مجلس چابهار کیست +عکس و همسر

معین الدین سعیدی کیست

معین الدین سعیدی یکی از نماینده های اهل سنت یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (حوزه انتخابیه چابهار، نیکشهر، کنارک،قصرقند و دشتیاری) میباشد که موفق شد در ۲ اسفند ۱۳۹۸ با حدود ۹۱ هزار رای به صندلی مجلس برسد او را به عنوان یکی از دلسوزترین نماینده های مجلس میشناسند که شجاعانه در مجلس از همشهری های خود دفاع میکند.

بیوگرافی معین الدین سعیدی نماینده مجلس چابهار کیست همراه سوابق و همسرش را این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی معین الدین سعیدی

ایشان یکی از نماینده های اهل سنت یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (حوزه انتخابیه چابهار، نیکشهر، کنارک،قصرقند و دشتیاری) میباشد معین الدین سعیدی متولد سال 1358 در چابهار می باشد. او خواهر زاده حمید الله سردارزهی می باشد.

معین الدین سعدی متاهل است و ازدواج کرده است که ثمره این ازدواج یک فرزند دختر می باشد. او فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه پوترا مالزی می باشد.

بیوگرافی معین الدین سعیدی نماینده مجلس چابهار و همسرش

وی نسبت فامیلی نزدیکی نیز با سردار حمید الله سردارزهی دارد

او همچنین عضو سابق شورای شهر چابهارنمایندهٔ دورهٔ یازدهم مجلس شورای اسلامی است

سخنرانی های دلسوزانه و شجاعانه در مجلس

او را به عنوان یکی از دلسوزترین نماینده های مجلس میشناسند که شجاعانه در مجلس از همشهری های خود دفاع میکند.

همچنین ببینید: بیوگرافی محمدعلی پورمختار نماینده مجلس

او خطاب به حسن روحانی گفته بود آقای رئیس جمهور چرا فریاد تشنگی مردم سرزمین من را نمی‌شنوید؟ بحران بی آبی غیزانیه در برابر فاجعه آب سیستان و بلوچستان یک رویای دست نیافتنی است.

بیوگرافی معین الدین سعیدی نماینده مجلس چابهار و همسرشبیوگرافی معین الدین سعیدی نماینده مجلس چابهار

من از سرزمینی می‌آیم که سرشار از تناقض‌ها، زشتی‌ها و زیبایی‌ها، ظرفیت‌ها و چالش‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها است از یک سوی دارای نعماتی که ذات باری تعالی و نظام مقدس به مردمانش ارزانی داشته است و از سوی دیگر از  پایین‌ترین شاخص‌های توسعه انسانی اعم از حوزه بهداشت، آموزش، راه روستایی، فضای ورزشی، جاده مواصلاتی، اجرای طرح هادی، پوشش مخابراتی و بزرگترین حاشیه نشینی آن هم در کنار مناطق آزاد و بنادر برخوردار است.

وی با اعتقاد به اینکه دیگر لفظ محروم نمی‌تواند اوج عقب‌ماندگی‌های  تاریخی این سرزمین را بیان کند، گفت: از آقای حداد عادل می‌خواهم اصطلاح جدیدی برای وصف این مظلومیت بیابد.

بیوگرافی معین الدین سعیدی نماینده مجلس چابهار و همسرشبیوگرافی معین الدین سعیدی نماینده مجلس چابهار

سعیدی درباره تشکیل فراکسیون مستقلین در مجلس آینده گفت: بحث فراکسیون مستقل از حالا مطرح شده ولی تجربه فراکسیون‌ها در پارلمان ما شاید تجربه چندان قابل دفاعی نباشد چون فراکسیون‌ها شکل می‌گیرند اما اشتراک نظر عموما رعایت نمی‌شود.

همچنین ببینید: بیوگرافی الیاس نادران نماینده مجلس و همسرش

او ادامه داد: در کنار این وقتی می‌گوییم یک نماینده مستقل است یعنی این استقلال در رای دادن هم خود را نشان می‌دهد. ماهیت نماینده مستقل اساسا این است که تابع یک فراکسیون نباشد و بر اساس مصالح مردم و نظام تصمیم بگیرد.

بیوگرافی معین الدین سعیدی نماینده مجلس چابهار و همسرش

دیدار با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار با توجه به خسارات عدیده زیرساخت ها درسیل و بارندگی اخیر با سید جواد ساداتی نژاد وزیر محترم جهاد کشاورزی دیدار و گفت و گو کرد.

او که عضو کمیسیون کشاورزی مجلس می باشد، با تشریح خسارات اخیر ناشی از سیل و بارندگی در حوزه کشاورزی خواستار حمایت و جبران آن از سوی وزرات جهاد کشاورزی شد.

سعیدی نظر به اهمیت صنعت کشاورزی و توسعه فعالیت کشاورزان وجود بسیاری از امکاناتزیر ساختی و حمایت در فراهم آوری آن امکانات را اساسی و ضروری عنوان نمودند.

پیج اینستاگرام

در اینستاگرام پیج های متعددی با نام ایشان وجود دارد پیج اصلی آقای مهندس معین الدین سعیدی معین الدین سعیدی @moeinsaeedi.ir

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. پیج اینستاگرامی معین الدین سعیدی @moeinsaeedi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *