بیوگرافی ننه گیلانی (صدیقه موسوی ماوردیانی) آدختر + اینستاگرام

بیوگرافی ننه گیلانی (صدیقه موسوی ماوردیانی) آدختر + اینستاگرام و دانلود آهنگ

بیوگرافی صدیقه موسوی ماوردیانی ننه گیلانی کیست+ اینستاگرام و آهنگ هایش را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

این روزها در فضای مجازی کلیپ هایی از آواز سوزناک یک مادر پیر گیلانی حسابی مورد استقبال قرار گرفته است و بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به این کلیپ ها ابراز علاقه کرده اند.

بیوگرافی ننه گیلانی (صدیقه موسوی ماوردیانی) آدختر + اینستاگرام

صدای خاص پیرزن گیلانی که با نام ننه گیلانی به شهرت رسیده این روزها به محبوبیت زیادی دست یافته است و به دلیل محبوبیت فراوان پیج اینستاگرامی هم برای او ساخته اند و حالا او توانسته فالوئرهای زیادی را هم به دست اورد.

در این صفحه تصمیم گرفته ایم که بیوگرافی از این مادر خوش صدا را قرار بدهیم با او بیشتر اشنا شوید.

بیوگرافی صدیقه موسوی ماوردیانی

نام کامل ننه گیلانی سیده صدیقه موسوی ماوردیانی میباشد که متولد 1313 در روستای ماوردیان از توابع شهرستان فومن میباشد

بیوگرافی ننه گیلانی (صدیقه موسوی ماوردیانی) آدختر + اینستاگرام

او بعد از انتشار کلیپ هایش به ننه گیلانی و آدختر به شهرت رسیده است اوازهای او بسیار سوزناک و غمگین است که بسیار دلربا و گوش نواز میباشد و بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی را به وجد اورده است.

خانم آقا مانند دیگر بانوان شمالی و گیلانی به کار کشت و برداشت برنج و کار در شالیزار مشغول بوده و روی زمین کار میکرده از شالی کاران با سابقه و قدیمی اهل روستایی در فومن است

بیوگرافی ننه گیلانی (صدیقه موسوی ماوردیانی) آدختر + اینستاگرام

همسر و فرزندان

این بانوی شمالی سه پسر و دو دختر دارد و با خواندن آواز به سرعت مشهور شده است شوهر آدختر (ننه گیلانی) مشهدی حسین نام دارد که چند سال پیش فوت کرد .

آدختر در دوران جوانی وقتی که برنج ها را درو می کرد با شوهرش مشهدی حسین یا با دوستش فیروزه به پابوس امام رضا علیه السلام می رفتند و از زمانی که مشهدی حسین (شوهر آدختر) و فیروزه فوت کردند دیگر او به مشهد نرفت و هر کس از او می‌پرسید که چه آرزویی دارد می‌گفت که دوست دارم باز به مشهد و به پابوس امام رضا بروم

بیوگرافی ننه گیلانی (صدیقه موسوی ماوردیانی) آدختر + اینستاگرام

معرفی صفحه اینستاگرام ننه گیلانی

بعد از انتشار تعدادی از ویدیو های ننه گیلانی در اینترنت صفحه ای رسمی به اسم او در اینستاگرام ایجاد شد و علاقمندان می‌توانند دیگر آواز های او را از این صفحه تماشا کنند آیدی اینستاگرام nanegilani

بیوگرافی ننه گیلانی (صدیقه موسوی ماوردیانی) آدختر + اینستاگرام

ماجرای دردناک و عجیب سوءاستفاده از «ننه گیلانی»

دختر سیده صدیقه موسوی ماوردیانی معروف به «ننه گیلانی» در برنامه شهر زیبا شبکه تهران: ۵ ماه مادرم را ندیدم چرا که شخصی مادرم را برده و با صدای او در فضای مجازی ویدیو می‌ساخت و درآمدزایی می‌کرد.

دختر ننه گیلانی در برنامه شهر زیبا شبکه تهران ماجرای سو استفاده عجیب از مادرش را تعریف کرد و گفت: ۵ ماه مادرم را ندیدم چرا که شخصی مادرم را برده و با صدای او در فضای مجازی ویدیو می‌ساخت و درآمدزایی می‌کرد.

سیده صدیقه موسوی ماوردیانی ملقب به خانم آقا یا آدختر متولد نهم مرداد سال ۱۳۱۳ در روستای ماوردیان از توابع شهرستان فومن است او دارای سه پسر و دو دختر می باشد و صدای جذاب و گیرایی ش در آهنگ های گیلانی باعث به شهرت رسیدن او شد.

دانلود آهنگ شماره یک

.

دانلود آهنگ شماره دو

.

دانلود آهنگ شماره سه

.

دانلود آهنگ شماره جهار

.

دانلود آهنگ شماره پنج

.

دانلود آهنگ شماره شش

.

دانلود آهنگ شماره هفت

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *