بیوگرافی همه بازیگران فیلم جنایت بی دقت

بیوگرافی همه بازیگران فیلم جنایت بی دقت

بیوگرافی همه بازیگران فیلم جنایت بی دقت را به همراه خلاصه داستان اسامی بازیگران و زمان پخش این فیلم در این مجله شبونه مشاهده کنید.

فیلم جنایت بی دقت  ساخته آقایان شهرام مکری و نگار اسکندرفر در ژانر درام اجتماعی و کاملا متفاوت در سال ۹۸ ساخته شد شایان توجه است که شهرام مکری  نویسنده و کارگردان جوانی سینما می باشد که فیلم‌هایی مانند حدود و ماهی و گربه را کارگردانی کرده است و توانست در سال ۲۰۱۳ ۱۰ جایزه ویژه را در جشنواره فیلم ونیز برای ساخت فیلم ماهی و گربه را از آن خود کند .

جنایت بی دقت فیلم کاملا متفاوت ساخته این جوان ایرانی توانسن  در جشنواره برلین  عنوان بهترین جایزه فیلمنامه نویس را از آن خود کند و همچنین به عنوان نماینده ایران در اسکار ۲۰۲۱ جای بگیرد ، به همین مناسبت ما به خلاصه داستان اسامی بازیگران و تصاویر جدید بازیگران این فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران فیلم جنایت بی دقت

خلاصه داستان فیلم

این فیلم  اشاره میکند به داستان های متفاوت  که در بخش‌های مختلف فیلم این داستان کاملا با موضوع فیلم مرتبط میشود و مخاطب را به سوی خود جلب میکند .

معرفی بازیگران فیلم

از بازیگران این فیلم می توان به بابک‌کریمی ،سیاوش چراغی پور محمدی علی ساربان، فریبا کامران، بهزاد دورانی ،عادل یراقی ،الهه بخشی،  معصومه بیگی، امیر شاملو ،مینا دوردیان ،  سعید نادری صدف عمویی ،حامد محمودی ،محمد ربانی ،محمدحسین قشمی و راضیه منصوری را نام برد.

بیشتر ببینید:  زمان پخش و تکرار سریال بوم و بانو 

بازیگران فیلم جنایت بی دقت

عوامل فیلم

کارگردان: شهرام مکری، نویسندگان: شهرام مکری و نسیم احمدپور، تهیه کننده: نگار اسکندرفر، مشاور کارگردان: امیر اثباتی، برنامه ریزی: مجید عبدی، چهره پرداز: احسان روناسی، مدیر فیلبرداری: علیرضا برازنده را نام برد

بازیگران فیلم جنایت بی دقت

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *