بیوگرافی همه بازیگران فیلم مرده خور

بیوگرافی بازیگران فیلم مرده خور را به همراه اسامی بازیگران + خلاصه داستان و زمان پخش این فیلم را در ادامه در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

فیلم مرده خور

فیلم مرده خور ساخته آقای صادق صادقی خانم پروانه مرزبان در سال ۹۸ در ژانر درام و اجتماعی تهیه شده است، که به عنوان جدیدترین اثر مشترک صادقی و خانم مرزبان می باشد که لوکیشن این فیلم در جنوب کشور می باشد  و به تازگی خبر کسب مجوز برای اکران این فیلم شنیده شده است که پیش یینی میشود با توجه به شرایط ویروس کرونا و تعطیلی مجدد سینماهای کشور این فیلم برای نخستین بار به صورت آنلاین اکران شود، به همین دلیل در این بخش ما به خلاصه داستان ، اسانی بازیگران و زمان اکران این فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران فیلم مرده خور

خلاصه داستان

در خلاصه این فیلم آمده است که اشاره به داستان حقیقی و واقعی دارد که تبدیل به سایه شده و از نقاب خود چهره بر میدارد و با توجه به موضوع فیلم که درام اجتماعی  وداستان یک خانواده را روایت میکند و مخاطب را به خود جلب میکند.

معرفی بازیگران فیلم مرده خور

از بازیگران این فیلم میتوان به : سام درخشانی ، لیندا کیانی ، احمد مهران فر ،لادن مستوفی ، پرهام دلدار ، ارسلان قاسمی، ونوس کانلی ، جواد پولادی ، سیمون سیمونیان ، ساغر افشار ،فرهانه سبحانی را نام برد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی همه بازیگران فیلم مسافر ری

بیوگرافی همه بازیگران فیلم مرده خور

دیگر عوامل فیلم

کارگردان: صادق صادق دقیقی، تهیه کننده: پروانه مرزبان، فیلمبردار: پیمان عباس‌زاده، تدوین: کاوه ایمانی، صدابردار: مسیح سراج، طراح صحنه و لباس: امیرعباس دهقانی، جلوه‌های ویژه: کامیار شفیع‌پور، دستیار اول کارگردان: امیرحسین غفاری، برنامه‌ریز: حمید روشن، چهره پرداز: سیدعلی عسگری، مشاور لهجه: اقلیما سقیری، مدیر تولید: پرهام دلدار، سرمایه‌گذاران: پروانه مرزبان و عباس فولادپور، منشی صحنه: داریوش اسقایی را نام برد

بیوگرافی بازیگران فیلم مرده خور

 

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا