بیوگرافی همه بازیگران فیلم مسافر ری

بیوگرافی همه بازیگران فیلم مسافر ری

بیوگرافی همه بازیگران فیلم مسافر ری را به همراه زمان پخش این فیلم +خلاصه داستان و اسامی بازیگران را در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

فیلم مسافر ری

فیلم مسافر ری ساخته آقای داوود میرباقری در سال ۱۳۷۹ در قالب تاریخی و مذهبی تهیه شد این فیلم روایت زندگی عبد العظیم حسنی میباشد که بارها از شبکه های تلویزیونی به روی آنتن رفته است، حالا با خبر شدیم که این فیلم قرار است بار دیگر در پنجشنبه ۱۷ مهر ماه ۹۲ از شبکه آی فیلم به روی آنتن رفت ، به همین مناسبت ماه در این بخش به بیوگرافی اسامی بازیگران و زمان دقیق پخش این فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران فیلم مسافر ری

خلاصه داستان

در روایت این فیلم آمده است که اشاره میکند به دوران حکومت عباسیان در عراق و سفر به شهر ری عبدالعظیم حسنی  که پس از تخریب حرم امام حسین (ع) به دست متوکل عباسی که در آن زمان عبدالعظیم حسنی به شهر ری سفر میکند و پیام رسان حضرت هادی میشود و روایت فرهنگ شیعه است.

معرفی بازیگران فیلم

از بازیگران این فیلم می توان به داریوش ارجمند در نقش عبدالعظیم، جمشید هاشم پور ، محمدرضا شریفی نیا در نقش متوکل، ویشکا آسایش در نقشه روشنک ،پروانه معصومی بازیگر نقش فاطمه ،عنایت بخشی در نقش ابواسحق ، رضاژیان ، حسن پور شیرازی ، عنایت الله شفیعی ، سعید نیک پور ، سیروس گرجستانی ، سیاوش طهورث ، رضا رویگری ،ستاره اسکندری ، فریده سپاه منصور ، حدیث فولادوند ، امیریل ارجمند ، را نام برد .

بیشتر ببینید: بیوگرافی همه بازیگران فیلم جنایت بی دقت

بازیگران فیلم مسافر ری

زمان پخش فیلم

فیلم مسافر ری قرار است در روز پنج شنبه۱۷ مهر ۹۹از شبکه پر مخاطب آی فیلم به روی آنتن رود.

بیوگرافی همه بازیگران فیلم مسافر ری

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *