بیوگرافی و فیلم اجرای امین صالحی در عصر جدید + اینستاگرام

بیوگرافی و فیلم تیراندازی امین صالحی در عصر جدید + اینستاگرام

بیوگرافی و فیلم تیراندازی امین صالحی در عصر جدید + اینستاگرام و جزئیات حضور او و تیراندازی دقیق در عصر جدید را در ادامه ای صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی و فیلم اجرای امین صالحی

این پسر 31 سال سن داشته و اهل روستای کرلانی دهستان دشت برم در شهرستان کازرون میباشد و علاقه و استعداد زیادی در تیراندازی با تفنگ بادی دارد.

او را میتوان به عنوان سلطان تیراندازی ایران دانست که حتی کلاس تیراندازی نرفته اما میتواند اهداف را در مدت بسیار کمی منهدم کند!

ایشان مدرسه را در دوران راهنمایی رها کرده است و دارای سیکل است

بیوگرافی و فیلم تیراندازی امین صالحی در عصر جدید + اینستاگرام

او از کودکی تیراندازی میکرده و تا وقتی به سربازی رفته دیگر اسلحه را کنار گذاشته است و با دیدن برنامه عصر جدید تصمیم گرفته که به این برنامه بیاید و برنامه اجرا کند.

او موفق شد با حضورش در عصر جدید همه تیرهای خود را به هدف بزند و باعث شگفتی داوران این مسابقه شود به گونه ای که امین حیایی به شدت از او تعریف و تجید کرد چرا که اسلحه وی حتی مگسک هم نداشت!

رویا نونهالی هم گفت این اعجوبه است و چرا تا حالا کسی او را ندیده است!

بیوگرافی و فیلم اجرای امین صالحی در عصر جدید + اینستاگرام

فیلم اجرای امین را دز زیر ببینید:

آقای صالحی ۳۱ ساله از یکی از روستاهای کازرون به عصر جدید آمده بود و از بچگی و دوران کودکی ، یا تفنگ بادی تیراندازی میکرد ، اما پدرش با این کار او مخالف بود و دوست نداشت فرزندش این حرفه را دنبال کند. اما عشق و علاقه وی به زدن هدف و تیراندازی با تفنگ مانع نشد تا او این علاقه را کنار بگذارد ، حالا او یکی از بهترین تیراندازان است که شاید افرادی با سلاح های پیشرفته نیز نتوانند مانند او به هدف بزند و بدون خطا تیراندازی کنند

پیج اینستاگرام

پیجی در اینستاگرام با نام وی یافت نشد اگر از پیج اینستاگرام آقای صالحی اطلاعی دارید در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه به ما اطلاع دهید تا پیج اصلی وی را به هوادارانش معرفی کنیم

این پسر جوان در مرحله دوم عصر جدید نیز حضور پیدا کرد و موفق شد در چند حرکت جذاب اهداف معلق و در حال حرکت را بزند و به همین 4 چراغ سفید را ازان خود کند.

حرکت او احسان علیخانی را هم به وجد آورد و باعث شد که او هم هوس تیراندازی کند و ایمان قیاسی را به عنوان هدف قرار بدهد اگرچه که در این اقدام خود کلک زده بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

8 نظر

  1. آفرین به امین صالحی. بهت افتخار میکنیم 👏👏👏👏👏👏🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹…. #شیرن کازرون .. ادمین عزیز روستای کلانی صحیح هست …لطفا تصحیح کنید

  2. اسم روستا رو اشتباه نوشتید.روستای کلانی یا در زبان عامیانه کلونی عبدویی

  3. با سلام خدمت ادمین عزیز بنده دوست ایشون هستم فردا پیجشونن روبهتون معرفی میکنم 🌹🌹🌹

  4. با سلام خدمت ادمين جان،
    نام صحيح روستا،كلاني ميباشد،با تشكر از انتشار اين خبر و بيوگرافي در سايتتون.

  5. افرین به اون فروشنده ساچمه که از ایشون حمایت کرد آفرین افرین افرین بزرگ مرد افرین به خلاقیت این پسر افرین به اعتماد به نفس این پسر

  6. خدا رو شکر که برنامه عصر جدید دریچه ای برای استعدادهائی شده است که هرگز شانس دیده شدن را ندارند. ای کاش که من می تونستم برای همیشه از اقای امین صالحی تا رسیدن به اهداف بالا حمایت کنم/ مرسی از اقای حاج قاسم که ایشون را حمایت کردند!!!

  7. پیج اصلی امین صالحی aminsalehikalani1368 هست

  8. سلام خدمت ادمین عزیز پیج ایشون aminsalehikalani1368 هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *