بیوگرافی پوریا حسین راننده آفرود و علت فوت و مرگ پوریا حسین اینستاگرام

بیوگرافی پوریا حسین قهرمان راننده آفرود و همسر و فرزندان +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی پوریا حسین راننده آفرود و علت فوت و مرگ پوریا حسین و ماجرای برق گرفتگی او را به همراه مراسم تشییع پوریا حسین را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی پوریا حسین راننده آفرود و علت فوت و مرگ پوریا حسین اینستاگرام

بیوگرافی پوریا حسین

پوریا حسین یکی از پرافتخارترین راننده های آفرود ایران متاسفانه روز گذشته بر اثر برق گرفتگی دار فانی را وداع گفت او از راننده های پرافتخار آفرود ایران بود که دچار برق گرفتگی شد و جانش را از دست داد آقای پوریا حسین را می‌توان به عنوان متخصص خودروهای ۴ دیفرانسیل عنوان کرد که در مسابقات بین المللی موفق شده بود افتخارات زیادی را به دست آورد.

ایشان متولد دهه ۷۰ بوده و سالهاست در این اصل فعالیت حرفه‌ای دارد آقای حسین در منطقه باغستان تهران کارگاه آفرود نیز داشت که چند سالی در این زمینه فعالیت میکرد و او را به عنوان یکی از آفرود بازان سرشناس و باسابقه کشورمان می دانستند.

بیوگرافی پوریا حسین راننده آفرود و علت فوت و مرگ پوریا حسین اینستاگرام

درگذشت بر اثر برق گرفتگی

علت فوت پوریا حسین برق گرفتگی اعلام شده است درباره اینکه چگونه دچار برق گرفتگی شده است اطلاعات دقیقی وجود ندارد اما مراسم تشییع او امروز در تهران برگزار شد.

آفرود یا یا رانندگی خارج از جاده که به آن بیراهه نوردی نیز می‌گویند یک ورزش هیجان انگیز و گران قیمت است که در سال‌های اخیر رواج بسیاری داشته است. آفرودسواری یا آفرود بازی بدون طبیعت ممکن نیست و این طبیعت است که آفرود سواری را ممکن می‌کند و ضروری است که برای سلامت زمین و طبیعت به آن احترام گذاشت و از طبیعت محافظت کرد. در ادامه به ابعاد مختلف آفرود و همه چیزهایی مربوط به آن می‌پردازیم.

بیوگرافی پوریا حسین راننده آفرود و علت فوت و مرگ پوریا حسین اینستاگرام

این روز‌ها آفرود به عنوان یک ورزش شناخته می‌شود. ورزشی که هیجان انگیز است و هزینه بالایی نیز دارد. برخلاف تصور خیلی از مردم آفرود سواری ترسناک نیست و می‌تواند یک تجربه شیرین و فراموش نشدنی باشد. آفرود سواری حالا بخش بزرگی از جامعه ماشین سواران را درگیر خود کرده است و برای برخی‌ها جدایی از آن ممکن نیست.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *