بیوگرافی پیمان یوسفی گزارشگر و همسرش و فرزندان +عکس خانوادگی

بیوگرافی پیمان یوسفی گزارشگر و همسرش و فرزندان +عکس خانوادگی

بیوگرافی پیمان یوسفی

پیمان یوسفی گزارشگر فوتبالبا سابقه صداوسیما بوده و متولد 1348 در شهرستان خوی آذربایجان غربی میباشد او در رشته زیست‌شناسی تحصیل کرده است و موفق شده فوق لیسانس این رشته را اخذ نماید و از سال 1377 کار خود را در صداوسیما آغاز کرد و توانست خیلی زود مورد توجه قرار بگیرد.

پیمان یوسفی از گزارشگران حرفه ای کشورمان بوده که بازی های فوتبال را گزارش میکند و مردم با صدای او خاطرات بسیاری دارند.

پیمان یوسفی کیست و اهل کجاست

پیمان یوسفی مجری صدا و سیما و گزاشگر فوتبال متولد 1348 بوده و علاوه بر اجرای برنامه های فوتبالی و گزارشگری به عنوان برنامه ساز و تهیه کننده نیز فعالیت دارد.

وی گزارش زنده از مسکو در بازی های جام جهانی روسیه در سال 2018 را انجام داد.

بیوگرافی پیمان یوسفی و پسرش +عکس و تصاویرعکس شخصی پیمان یوسفی و پسرش

این مجری ورزشی را به خاطر گزارش هایش طرفدار استقلال و بارسلونا قلمداد کردند ، اما او در مصاحبه های خود گفت : یک مجری زمانی که مسابقه ای را گزارش می کند ، باید بی طرفانه گزارش کند و من هم همین کار را می کنم .

بیوگرافی پیمان یوسفی گزارشگر فوتبال

سوتی های گزارشگر فوتبال

آقای یوسفی مانند دیگر گزارشگران کم سوتی دست مخاطبین نداده و در هر گزارشی که انجام میدهد ، یکی، دو جمله جالب می گوید که فکر ما را برای مدتها به خود مشغول می کند و بیشتر سعی دارد از ادبیات خاص استفاده کرده و به قولی ادبیات شاهنامه ای بکار ببرد .

بیوگرافی پیمان یوسفی مجری و گزارشگر فوتبال +عکس و تصاویر

عکس همسر پیمان یوسفی

البته ایشان بیشتر برنامه های فوتبالی را اجرا میکنند تا گزارش کنند .

از دهه هفتاد وارد صدا و سیما شده و از مجریان ورزشی است که بعد از عادل فردوسی‌پور، جواد خیابانی و مزدک میرزایی جزو گزارشگر مطرح در سال های اخیر بوده و تسلط در گزارش و بیان خوبی که در عرصه گزارشگری دارد ، منجر به شهرتش شده و او را به یکی از توانمندترین چهره های ورزشی تبدیل کند .

بیوگرافی پیمان یوسفی مجری و گزارشگر فوتبال +عکس و تصاویر

عکس های پیمان یوسفی

درباره این مجری سیما گفته شده است : وی گاهی نام بازیکنان را اشتباه گفته و در گزارش های خارجی ، طرفداری خود از بارسلونا را بوضوح نشان می‌دهد.

پیمان علاوه بر اجرای برنامه های ورزشی در رشته فوتبال و گزارشگری در عرصه برنامه سازی نیز فعالیت دارد .

فعالیت ها و شغل های دیگر

يوسفي فقط در سازمان صدا و سيما فعالیت دارد و شغل دیگری ندارد.

اما در همین صدا و سیما نیز در شاخه های زیادی مشغول است که از جمله علاوه بر اجرا و گزارشگری ، به عنوان تهیه کننده برنامه های ورزشی در شبکه جهاني جام جم کار می کند و در دو برنامه گزارش ورزشي و گزارش فوتبال ليگ يک مشغول است .

بیوگرافی پیمان یوسفی مجری و گزارشگر فوتبال +عکس و تصاویر

ماجرای ممنوع التصویری

در بازی تیم ملی ایران و سوریه طرفداری او از زنان به دلیل عدم حضور در ورزشگاه آزادی باعث شد تا او بنا به ادعای بعضی رسانه ها ممنوع التصویر شود که این خبر بعد ها تکذیب شد .

در این مسابقه ، زنان سوری به ورزشگاه آزادی آمده بودند ، اما زنان ایرانی پشت درب های استادیوم ماندند.

پیمان ‌در برنامه فوتبال برتر گفت :که ان شالله یک روز بانوان ایرانی هم در ورزشگاه حضور پیدا کنند که بعد از این حرفش ، غیبت یوسفی در یکی دو برنامه باعث شد تا شایعه ممنوع التصویری او منتشر شود .

بیوگرافی پیمان یوسفی و همسرش

ازدواج و عکس همسر

پیمان یوسفی ازدواج کرده و یک پسر دارد ، اما اطلاع دقیقی از زندگی خصوصی او نیز در دست نیست .

پیمان یوسفی که پس از آمدن علی فروغی به شبکه سه و در ادامه آن درگذشت بهرام شفیع، چند سالی است که ترجیح داده با اجرای برنامه روتین «ورزش و مردم» در شبکه اول، روزهای بی‌حاشیه‌ای را پشت سر بگذارد و از آن زمان تا امروز کمتر تمایلی هم به مصاحبه با رسانه‌ها نشان داده، حالا در روزهای برگزاری جام‌جهانی به یک‌باره فعال شده و اجرا و تهیه‌کنندگی چند برنامه را بر عهده گرفته است و یک بازی تیم ملی را هم گزارش می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، عملکرد پیمان یوسفی پس از ورود به برنامه «ورزش و مردم»، یادآور سال‌های پایانی عمر بهرام شفیع در این برنامه است. کم‌حاشیه و بی افت و خیز در ورزش با روندی روتین که مبادا به کسی بربخورد؛ البته با این تفاوت که حداقل بهرام شفیع به واسطه‌ی اخلاقی که داشت اغلب با رسانه‌ها تعامل و گفت‌وگو می‌کرد که پیمان یوسفی همین ویژگی را هم چند سالی است که به فراموشی سپرده است.

به هر طریق با آغاز جام‌جهانی و پخش ویژه‌برنامه‌ها، به تدریج مشخص شد، پیمان یوسفی قرار است مجری و تهیه‌کننده ویژه برنامه «جام و مردم» در شبکه یک سیما باشد، همچنین  برنامه «ورزشیا» را نیز در شبکه نسیم تهیه‌ کند و در کنار آنها به عنوان گزارشگر دیدار ایران ـ ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با شبکه سه هم همکاری داشته باشد.

نکته جالب اینکه او درباره ویژه‌برنامه جام جهانی شبکه اول گفته است: برنامه «ورزش و جام» در مباحث فنی و تخصصی فوتبال وارد نمی‌شود و به دنبال آنالیز مسابقات ورزشی نیست. ما به دنبال این بودیم که خارج از مستطیل سبز، نقش فوتبال را در موضوعات مهمی همچون مسائل اجتماعی، فرهنگ، اقتصاد و … بپردازیم و سراغ لایه‌های دیگر فوتبال برویم.

به گفته پیمان یوسفی «در «جام و مردم» نگاه فراورزشی به فوتبال دارند و چون فوتبال برای بیشتر افراد مهم است، این مساله و ابعاد مختلف آن را در برنامه بررسی می‌کنند.»

این برنامه هر شب ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه اول پخش می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *