بیوگرافی کامبیز مهدی زاده داماد حسن روحانی کیست +عکس و جنجال ها
کامبیز مهدی زاده فرساد متولد 1364 در اهر استان آذربایجان شرقی بوده و دکترای نفت دارد او داماد حسن روحانی است.

بیوگرافی کامبیز مهدی زاده داماد حسن روحانی کیست +عکس و جنجال ها

 کامبیز مهدی زاده داماد حسن روحانی کیست

کامبیز مهدی زاده فرساد متولد 1364 در اهر استان آذربایجان شرقی بوده در رشته نفت تحصیل کرده است و در دکترای این رشته را اخذ نموده است او در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی سمت های مختلفی را به دست آورد که مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفت او مدتی به عنوان رئیس ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی فعالیت میکرد.

بیوگرافی کامبیز مهدی زاده داماد حسن روحانی کیست +عکس و جنجال ها

کامیز مهدی زاده مخترع نیز میباشد در مسابقات مترعان جهان که هشتاد کشور حضور داشته اند مقام آورده است.

بیوگرافی کامبیز مهدی زاده فرساد

کامبیز مهدی زاده فرساد در سال ۱۳۶۴ در اهر به دنیا آمده و فارغ التحصیل دکتری در رشته نفت می باشد. وی اصالتا اهری می باشد‌. وی همچنین عضو ستاد سیاست‌ گذاری و رئیس نخبگان و جوانان فناور کشورهای اسلامی در سال ۹۵ بوده است.

بیوگرافی کامبیز مهدی زاده فرساد

هدف از ایجاد دبیرخانه توسعه و فناوری

مهدی زاده علت و هدف ایجاد دبیرخانه فتاوری را حل مشکلات نخبگان عنوان کرده و گفت : هدف از بین  بردن و کم کردن مشکلات پیش روی نخبگان است و همچنین بود دفاتری را در کشورهای عراق، ترکیه و عمان راه‌اندازی کرده ایم تا بتوانیم جوانان نخبه را در حل مشکلاتشان یاری کنیم.

همچنین ببییند : بیوگرافی احمد عراقچی

 

بیوگرافی کامبیز مهدی زاده فرساد داماد حسن روحانی

عکس مربوط به حضور در مسابقات اختراعات و نخبگان بین المللی می باشد.

در بیوگرافی کامبیز مهدی زاده آمده است از جمله جوایز و افتخارات وی کسب جایزه اختراعات در مسابقات بین المللی اختراعات از میان هشتاد کشور بود که به همراه اعضای دیگر جایزه ویژه اختراعات را به همراه گروه خود از آن کرد.

همچنین ببینید: بیوگرافی حسین فریدون برادر حسن روحانی

فعالیت ها و سوابق

عضو ستاد سیاست‌ گذاری و رئیس نخبگان و جوانان

رئیس ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی

بیوگرافی کامبیز مهدی زاده فرساد داماد حسن روحانی

ازدواج با دختر حسن روحانی

کامبیز مهدی زاده فرساد متولد دهه شصت با یکی از دختران حسن روحانی ازدواج کرده و متاهل می باشد.

بیوگرافی کامبیز مهدی زاده فرساد

عکس کامبیز مهدی زاده داماد حسن روحانی

دختر دیگر روحانی نیز طبق خبر منتشر شده در رسانه ها در خارج از کشور و مقیم اتریش می باشد.

حکم   کامبیز مهدیزاده

وی در تاریخ 16 مرداد 97 به عنوان رئیس ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی منصوب شد و رسما کارش را باید شروع کند.

بیوگرافی کامبیز مهدی زاده فرساد

ماجرای ازدواج کامبیز مهدی زاده فرساد با دختر حسن روحانی

کامبیز مهدی زاده فرساد، تیر ماه ۹۷ در تالار فرشته سازمان ملی زمین و مسکن تهران با یکی از دختران آقای رییس جمهور دولت تدبیر و امید ازدواج کرد.مهر ۹۸ به ریاست کارگروه ازدیاد برداشت نفت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب می شود که بازتاب های گسترده ای پیدا می کند.

استفاده اشتباهی از کلمه وست تگزاس اینترمدیت در مصاحبه با یک کانال تلویزیونی اینترنتی، سوژه خبری برای آقا داماد شد. او آذر ۹۸، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز شد.

بیوگرافی کامبیز مهدی زاده فرساد داماد روحانی + حواشی و جنجالها

آقای روحانی٬ دو پسر و سه دختر دارد که اکنون یکی از دامادهای وی در کانون توجه رسانه های داخلی و بین المللی قرار گرفته است. کامبیز قصه ما به قول احسان علیخانی٬ کلکسیونی از پست ها و مسئولیت های دولتی از دبیری هیات های علمی وزارت خانه ها تا معاونت وزیر و رییس سازمان را در کارنامه دارد. به دلیل افزایش گسترده انتقادات به این انتصاب غیر تخصصی و فامیلی، کامبیز خان دوشنبه ۲۵ آذر ماه با وجود مخالفت وزیر صنعت! استعفا داد. متن این استعفا را در زیر مشاهده می کنید.

چطور به آقای روحانی معرفی شدید؟
دو سه نفر از دوستان به من می‌گفتند چرا ازدواج نمی‌کنی؟! چند گزینه را مطرح کردند. اول آقای اکرمی به من پیشنهاد دادند. ایشان بنده را از سال 92 و از ستاد انتخاباتی آقای روحانی می‌شناختند.
البته من پاسخ دادم که قصد ازدواج ندارم اما ایشان تاکید کرد که یک دختر خوب از یک خانواده خوب سراغ دارم و من آن زمان چون مشغول به تحصیل بودم درس اولویت اولم بود و قبول نکردم و ایشان هم پیگیر نشد. در حین تحصیل در مقطع دکترا و همزمان با اواخر دولت اول آقای روحانی، آقای اکرمی مرا دید و سوال کرد هنوز ازدواج نکرده‌ای؟ به این صورت شد که به واسطه آقای اکرمی ابتدا همراه با مادرم خدمت خانواده آقای روحانی رسیدیم. پس از تشریفات و توافقات اولیه، بعدا شخصا به حضور آقای رئیس جمهوری رسیدم. در این جلسه جو خوبی حاکم بود. ایشان از من سوالاتی پرسیدند که برایم بسیار جالب بود.

همچنین ببینید: حمله داماد حسن روحانی به ذوالنور

به من گفتند همین که روی پای خودت هستی برای من کافی است. نپرسیدند چه دارم و خانه‌ام کجاست؟ البته به طور طبیعی ملاحظاتی داشتند که هر پدری نسبت به فرزند خود دارد. این اتفاق اواخر سال 95 رخ داد.

شما به عنوان داماد رئیس جمهوری شناخته می‌شوید ولی همسر شما غایب است. این عدم حضور در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها چه مصلحتی دارد؟
همسر من دکترای بیوتکنولوژی پزشکی دارند و در زمینه تحصیلی خود فعالیت می‌کنند. علاقه ایشان به مباحث پزشکی است. دیدگاه دکتر روحانی حضور بانوان در جامعه است. ایشان فرزندان خود را نیز آزاد گذاشته‌اند تا در آن چارچوب‌ها و مسیرها حرکت کنند. ولی همسر من دوست دارد در زمینه تخصصی خود کار کند. البته همیشه همراه من نیز هست.

بیوگرافی کامبیز مهدی زاده فرساد داماد روحانی + حواشی و جنجالها

من تا اینجا متوجه شدم که شما دیدار خوبی با دکتر روحانی داشتید. گام بعدی یعنی دیدار با همسرتان چگونه بود؟
ما در جلسه‌ای با حضور مادر و مادر‌خانومم با همسرم دیدار داشتیم. بعد خدمت آقای دکتر رسیدم و بعد این دیدارها در چارچوب عرف ادامه پیدا کرد تا شناخت اولیه حاصل شود. فشار انتخابات و فضای انتخابات روی زندگی ما هم تاثیر گذاشته بود. این مباحث یک سال و چند ماه طول کشید. در واقع فضای انتخابات در این تعویق بی‌تاثیر نبود. ما در سال 97 ازدواج کردیم. ایشان درگیر انتخابات بودند و در سفر بودند و خانواده ایشان هم در استرس و فشارهای سیاسی قرار داشتند.
فشارهایی روی من هم وجود داشت ولی وقتی خدا بخواهد، کار انجام می‌شود. این صلاح و مصلحت بود. همسرم بر‌خلاف من بسیار آرام و صبور هستند که باعث شده مکمل یکدیگر باشیم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. امیرهوشنگ نورا

    سلام،
    سازمان زمین شناسی کشور (که بعداً نام آن به سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور تغییر داده شد) در سال 1341 (56 سال قبل) با پشتیبانی سازمان ملل متحد در ایران تأسیس شد، زیرا در آن زمان فقط شرکت ملی نفت ایران با همکاری مستشاران خارجی نقشه های زمین شناسی بخش های جنوبعربی ایران را تهیه کرده بود و منابع و ذخایر معدنی کشور بصورت اصولی شناسایی و معرفی نشده بود.
    حال پس از 56 سال نه تنها این سازمان با مدیریت 18 ساله آقای مهندس محمدتقی کره ای (از زمان دولت اول آقای رفسنجانی تا دولت دوم آقای روحانی)، که تمامی بندهای اساسنامه سازمان زمین شناسی کشور را معلق و این سازمان را به ویرانه ای در حال انحطاط تبدیل نمود، امید بود با انتصاب فرد دیگری (حتی سرکار خانم لک که مدیر ضعیفی بود) این طلسم شکسته شود.
    حال ببینیم چه شد!
    کسی را بر سر یک منصب می نشانند که همه بگویند صد رحمت به مدیر بی کفایت قبلی.
    و من ا… التوفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *