بیوگرافی کورش بیگی نورمحمدی پناهجوی ایرانی نفر اول کنکور یونان کیست؟

بیوگرافی کورش بیگی نور محمدی نفر اول کنکور یونان و کوروش بیگی نور محمدی دانش آموز پناهجوی ایرانی در یونان اهل کجاست و را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی کوروش بیگی نور محمدی ( کورش بیگی) نفر اول کنکور یونان

بیوگرافی کورش بیگی نورمحمدی

کوروش از مهاجران ایرانی در یونان بوده که توانست به مقام نخست کنکور سراسری یونان دست پیدا کند و به همراه خانواده اش در دوران نوجوانی به یونان مهاجرت کرد و بعد از ۴ سال توانست به زبان یونانی مسلط شود و بعد از حضور در مدرسه سپری کردن دوران تحصیلی مقدماتی و گرفتن دیپلم در کنکور سراسری این کشور شرکت کرده و مقام اول را به دست آورد.

✅ همچنین ببینید بیوگرافی مهری نبی زاده پناهجوی ایرانی

روز گذشته نخست وزیر یونان با او ملاقات کرد که تصاویر آن مورد توجه رسانه های اروپایی قرار گرفته است در چندسال اخیر متاسفانه مهاجرت نخبه های کشورمان به کشور های خارجی بیشتر شده است با توجه به تحریم و مشکلاتی که برای دانشجویان در کشورمان وجود دارد آنها تصمیم میگیرند که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کنند جالب است بدانید که چندی پیش یکی از نماینده های مجلس درباره مهاجرت نخبه ها به دلیل طرح صیانت از فضای مجازی گفته بود نباید بر روی مهاجرت نخبه های کشور حساسیت به خرج بدهیم چرا که در کشورمان افراد زیادی حضور دارند که دوست دارند به صورت دلسوزانه در کشور خود بمانند و به مردم خدمت رسانی کنند.

به هر حال عنوان نخست یک ایرانی در کشور اروپایی می‌تواند باعث سربلندی ایران باشد و شنیدن این خبر همه هموطنان او را خوشحال می کند امیدواریم که شرایط کشورمان به گونه‌ای باشد که هیچ کدام از بخش های این سرزمین ناچار به ترک وطن و مهاجرت به کشورهای خارجی نباشند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫2 دیدگاه ها

  1. بامهاجرت نوابغ بعد ۵۰ سال، ایران در فقر غوطه ور خواهد شد چون انسانی که دانش نداردمثل خرس نادان کشور راندانسته نابود میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا