بیوگرافی کیانا قاسمی جانباخته سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی

بیوگرافی کیانا قاسمی جانباخته سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین

بیوگرافی کیانا قاسمی جانباخته هواپیمای اوکراینی را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی غم بسیار بزرگی را بر دل همه ایرانیان قرار داده است اتفاقی دلخراش که به جرات میتوان گفت هیچ ایرانی نیست که از این اتفاق دلخراش ناراحت و اندوهگین نباشد.

بیوگرافی کیانا قاسمی جانباخته سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی

بیوگرافی کیانا قاسمی

مسافرانی این هواپیما که همه آنها نخبه و از چهره های مهم این مرز و بوم بودند و برای پیشرفت به آنسوی مرزها سفر کردند که متاسفانه دست تقدیر با انها یار نبود و همه زحماتی که کشیدند با یک اشتباه از بین رفت..

یکی از این مسافران جانباخته خانم کیانا قاسمی بود که متولد 1375 بوده و از نخبه های کشورمان محسوب میشود که برای ادامه تحصیل راهی اوکراین شده بود اما در بامداد پنجشنبه 20 دی ماه 1398 به دلیل سقوط هواپیما برای همیشه ایران و دنیا را ترک کرد

بیوگرافی کیانا قاسمی جانباخته سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی

وقتی که پیکر کیانا قاسمی را تحویل خانواده اش دادند مادرش بر روی تابوت او فریاد میزد و اشک هایش امانش نمیداد.

فیلمی که در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و دل همه را به در می آورد زجه های مادر داغداری که تماشای آن دل شیر میخواهد

فیلم گریه های مادر کیانا

دانلود فیلم

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، با انجام مراحل تشخیص هویت و تطبیق پروفایل‌های ژنتیکی پیکر‌های قربانیان با خانواده‌هایشان، تعداد اجساد شناسایی شده به ۶۱ تن رسید.

لازم به ذکر است مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران به محض شناسایی و تعیین هویت با بستگان قربانیان برای تحویل پیکر‌ها تماس می‌گیرد.

یادآور می‌شود در حادثه سقوط هواپیمای اوکراین ۱۷۶ نفر جان خود را از دست دادند که ۱۴۷ نفر آنان ایرانی و مابقی اتباع خارجی بودند.

بر اساس این گزارش اسامی ۶۱ پیکر شناسایی شده به شرح زیر است:

اسامی جانباختگان سقوط هواپیما اوکراینی

رییس جمهوری درباره این اتفاق گفت قوه قضاییه باید یک دادگاه ویژه با یک قاضی عالی رتبه و ده ها کارشناس تشکیل دهد. این پرونده عادی و معمولی نیست تمام دنیا به این دادگاه ما نگاه خواهند کرد.
وی افزود: ثانیا به همه عزیزان دولت توصیه می‌کنم در کنار این خانواده‌های عزیز باشند مشکل و مسائل آن‌ها را پیگیری کنند. از مردم عزیز ایران می‌خواهم در کنار این عزیزان همدردی ارزشمندی انجام دهند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *