بیوگرفی نگین پارسا خواننده و گیتاریست + عکسهای جنجالی نگین پارسا و اینستاگرام

بیوگرافی نگین پارسا خواننده و گیتاریست کیست و اهل کجاست +عکس و حواشی

نگین پارسا کیست و اهل کجاست

نگین پارسا خواننده، نوازنده و آهنگساز متولد ۵ دی سال ۱۳۶۸ در تهران است. نگین به موسیقی در سبک پاپ علاقه دارد و در حال تشکیل یک گروه موسیقی است. خانم پارسا ازدوج نکرده و مجرد است.

نگین پارسا خواننده، آهنگساز و نوازنده زن ایرانی متولد ۵ دی ماه ۱۳۶۸ در تهران است. او در سبک راک با خواننده‌های زیادی همکاری می‌کند و اکنون از نوازندگان حرفه‌ای گیتار الکتریک و کرال است.

بیوگرافی نگین پارسا خواننده و گیتاریست + عکسهای جنجالی نگین پارسا و اینستاگرام

بیوگرافی نگین پارسا خواننده و گیتاریست

نوازنده گیتار الکترونیک، خواننده و آهنگساز ایرانی در ۵ دی ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمده است.

سوابق و شروع فعالیت موسیقی

در خانواده به دنیا آمده که تنها فرد اهل موسیقی بوده از اعضای خانواده اش کسی به موزیسین و اهل موسیقی نبوده و از او حمایت نکردند.
از نه سالگی به علت علاقه شدید به نوازندگی و خوانندگی به دنبال این هنر رفته است.
حتی با راکت تنیس تمرین نوازندگی می کرد.

بیوگرافی نگین پارسا خواننده و گیتاریست + عکسهای جنجالی نگین پارسا و اینستاگرام

عکس های شخصی نگین پارسا

با هدیه پدرش که یک گیتار بود بطور جدی به دنبال علاقه اش که موسیقی راک بوده رفته
کارش با ضبط صوت خانگی شروع کرده و کارهایی که انجام می داده در آن ضبط می کرده است.
نگین پارسا وقتی پا به عرصه موسیقی گزاشت می دانست سدهای بزرگی چون ممنوع بودن فعالیت خواننده های زن ، ممنوع بودن همخوانی کردن خانم ها و . . . را بر سر راه خود دارد، اما ناامید نشد و به راهش ادامه داد.

بیوگرافی نگین پارسا خواننده و گیتاریست + عکسهای جنجالی نگین پارسا و اینستاگرام

نگین پارسا خواننده و نوازنده گیتار

بیوگرافی نگین پارسا ،فنون نوازندگی و خوانندگی را نزد استاد بابک ریاحی پور یاد گرفت و با آشنایی با کاوه یغمایی از محضر ایشان نیز بهره برد.
از اتفاقات همخوانی و اجراهای او می‌توان به کنسل شدن اجرای او با بنیامین بهادری اشاره کرد که با واکنش منفی و تند بنیامین بهادری همراه بود.

به گفته ی نوازنده زن خوانندگان مرد به دلیل محدودیت ها و ممنوعیت ها راضی به همکاری با همخوان و نوازنده زن نیستند.
هنرمند زن به غیر از نوازندگی آهنگسازی نیز انجام می‌دهد که در سن ۱۸ سالگی اولین قطعه را آهنگسازی کرده و با ایمان حجت همکاری داشته است.

بیوگرافی نگین پارسا خواننده و گیتاریست + عکسهای جنجالی نگین پارسا و اینستاگرام

عکس جنجالی نگین پارسا گیتاریست

بیوگرافی نگین پارسا ،وی قطعات و آثار زیادی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که بسیار مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفته و طرفداران زیادی در فضای مجازی پیدا کرده است.
رقص در یک گروه راک تشکیل دهد فعالیت خود را در قالب گروه راک ادامه دهد

در آخرین اجرا این خواننده زن با حمید عسگری خواننده پاپ در کنسرت بهمن ماه ۹۷ در برج میلاد ترانه کجای دنیامی را همخوانی می کرد و گیتاریست گروه بود

بیوگرافی نگین پارسا خواننده و گیتاریست + عکس جنجالی نگین پارسا و اینستاگرام

همخوانی در کنسرت حمید عسکری و قطع میکروفن

بیوگرافی نگین پارسا ،این خواننده زن که به صورت همخوانی با خواننده های دیگر نیز همکاری داشته است در کنسرت حمید عسگری اتفاق عجیبی رخ داد .
به عنوان تک خان در کنسرت حمید عسکری مشغول خواندن بود که ناگهان میکروفون بین قطع شد و حمید عسکری میکروفن خودش را به وی داد که این کار خواننده معروف و مشهور پاپ مورد تشویق حاضرین در کنسرت قرار گرفت.
وی تاکنون به عنوان نوازنده گیتار الکترونیک در کنسرت های خواننده های مشهور از جمله رضا صادقی و کاوه یغمایی و بنیامین بهادری حضور داشته است.
سابق بر این نیز در کنسرت این اتفاق افتاد به میکروفون همخوان زن را در سالن کنسرت قطع کردن با آنها بدون میکروفن برنامه را اجرا کردند

اینستاگرام و پیج شخصی

صفحه شخصی و اینستاگرام این خواننده فعال است و تصاویر جدید را در با نام خودش سرچ کنید.

ازدواج و همسر

از وضعیت تاهل و ازدوج این هنرمند اطلاعی نداریم.

خانم پارسا پس از شنیدن خبر ممنوع الکار شدن خود با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت:

امروز خبر ” ممنوع الکار ” شدنم رو شنیدم، یاد روز کنسرت و در واقع آخرین اجرام اُفتادم. وقتى صدامون کردند که آماده باشیم براى رفتن روى صحنه، به رسم همیشه، شروع کردم به دعا کردن گفتم خداى مهربون، تو هم با من میاى دیگه؟! مواظبم باش.. یه وقت دلم نلرزه… و بعد رفتم روى صحنه و بهترین اجراى زندگیم رو انجام دادم. امروز خبر رسیده که دیگه نمی‌تونم و نمیشه. من از کسى که ممنوع الکارم کرد متنفر نیستم. من صبر مى کنم، من آفریده شدم براى صبر کردن، اینکار رو توى زمین هاى سخت‌تر یاد گرفتم. من صبر کردن رو کنار پدرم یاد گرفتم دست در دستش وقتى توى ” کُمـا ” بود، دو سال تمام هرروز بالاى سرش قطره بـه قطره داروهایى که توى شریانهاش جارى می‌شد رو مى‌شمردم تا برگرده، تا دوباره نفس بکشه، سوگند خوردم که من درستش می‌کنم. من با عشق درستش می‌کنم، تا روزى که دوباره نفس کشید و اسمم رو صدا زد. اون روز جایزه اى رو بردم، که در حد و اندازه اش توى دنیا وجود نداره، من قبل تر‌ها براى ” جان ” صبر کردم، براى یک نفسِ بـه ظاهر ساده و براى یک زندگى. موسیقى براى من عشق، جان و نفسه… براش صبر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *