جنجال بیژن و محمد رحمتی بیرانوند کاندیدای مجلس لرستان

جنجال بیژن و محمد رحمتی بیرانوند کاندیدای مجلس لرستان

جنجال بیژن و محمد رحمتی بیرانوند کاندیدای مجلس (زاغه و چگنی) لرستان را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیژن و محمد رحمتی بیرانوند کیستند؟

این روزها کلیپ های تبلیغاتی یکی از نامزدهای مجلس لرستان در فضای مجازی حسابی جنجال ساز شده است و کاربران شبکه های اجتماعی از این نوع تبلیغات حسابی شوکه شده اند روشی جالب تبلیغاتی که بدون شک تا به حال چنین روشی تبلیغاتی کسی ندیده است.

جنجال بیژن و محمد رحمتی بیرانوند کاندیدای مجلس لرستان

روش جالب تبلیغاتی

در این کلیپ های تبلیغاتی برادر نامزد کاندیدای بخش های زاغه و چگنی با رفتن درون برف آن هم به صورت برهنه از مردم میخواهد که به برادرش رای بدهند!

این کلیپ در شبکه های اجتماعی حسابی مورد توجه قرار گرفته است و تا به حال به جرات میتوان گفت معروف ترین کاندیدای انتخاباتی مجلس حمد رحمتی بیرانوند میباشد که برادرش بیژن با روش متفاوت تبلیغاتی حسابی او را معروف کرده است و نه تتنها در لرستان بلکه در سراسر کشور به شهرت دست یافته است.

با اینکه در رسانه ملی بارها تاکید شده که به نامزدهای انتخاباتی سعی شود که با دقت و بر اساس درایت و توانایی انها رای بدهند اما برخی از نامزدها روش های جالبی را برای تبلیغات انتخاب کرده اند که ممکن است بی تاثیر نباشد و برخی از مردم به انها نیز رای بدهند.

لازم به ذکر است که یحیی کمالی‌پور عضو کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه متأسفانه شاهد تبلیغات زود هنگام برخی از کاندیداها در فضای مجازی هستیم، اظهار داشت: ضروریست تا تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی از سوی دستگاه‌های نظارتی رصد و با متخلفان برخورد شود.

وی با بیان اینکه تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی و حقیقی ممنوع و تخلف انتخاباتی است، افزود: باید نظارت مستمری بر انتخابات زود هنگام کاندیداها وجود داشته باشد و در صورت مشاهده تخلف تبلیغاتی کاندیداها از  سوی دستگاه قضا و شورای نگهبان، با متخلف طبق قانون برخورد شود

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *