زمان و تاریخ واریز حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح اردیبهشت 1401

زمان و تاریخ واریز حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح اردیبهشت 1401

زمان و تاریخ واریز حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح اردیبهشت 1401 مشخص شد جزئیات زمان و میزان واریز حقوق را در این صفحه بخوانید.

زمان و تاریخ واریز حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح اردیبهشت 1401

زمان و تاریخ واریز حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح

حقوق این افراد قرار است که در پایان اردیبهشت ماه یعنی 30 اردیبهشت واریز شود و مبلغ آن همانند ماه های گذشته در سال 1401 میباشد با توجه به اقساطی که این افراد دارند کسری اقساط بر روی آنها اعمال خواهد شد.

با توجه به افزایش قیمت ها برخی از بازنشستگان گمان کردند حقوق آنها افزایش خواهد یافت اما اینگونه نخواهد بود.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تابه حال در راستای فرمودههای امام راحل و رهبر معظم انقلاب عملک رده و به جایی رسیده که از آن به عنوان ارتش حزب الله و کلمه طیبه نام برده می شود، گفت: در دوران انقلاب اسلامی دشمنان به مسوولان نظام به ویژه شهید سپهبد قرنی به عنوان اولین رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح ایران فشار می آوردند که باید ارتش منحل و ارتش خلقی تشکیل شود، اما پس از گزارش این صحبت ها به امام راحل، وی با توجه به شناختی که از بدنه سالم ارتش داشتند و همراهی یگان های مختلف ارتش در شیراز، اصفهان و تهران با مردم در جریان اوج انقلاب، مانع از این کار شدند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. ا من گشتنه ام حقوقم کفاف زندگیم نیست ..انشا میخوام چکار اسم هر چی میگید بگید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *