تجاورز وحشیانه به ندا

تجاوز وحشیانه به ندا دختر بچه مشهدی + عکس ندا و قاتل

تجاورز وحشیانه به ندا دختر هفت ساله مشهدی و عکس ندا دختر هفت ساله مشهدی و عکس علی اصغر قاتل 34 ساله در مجله شبونه بخوانید.

تجاورز وحشیانه به ندا دختر هفت ساله مشهدی

ندا دختر افغانی وقتی که برای خرید نان روز هفتم فروردین بیرون می رود هرگز فکر نمی کرد که بار آخر است منزل و پدر و مادرش را می بیند.
او به قصد خرید نان می رود و هرگز به منزل بر نمی گردد و طعمه و قربانی گرگ صفت میوه فروشی می شود که مانند ندا سه فرزند دارد و خودش نیز پدر می باشد.

جزئیات تجاوز جنسی به ندا دختر هفت ساله

ندای ۷ ساله برای خریدن نان در محدوده شهرک شهید رجایی مشهد از خانه خارج شد، بعد از تاخیر ندا، پدرش به سراغ نانوا میره و نانوا تاکید می‌کنه که بچه نان رو ازش خریده و به خانه برگشته.

تجاورز وحشیانه به ندا دختر هفت ساله

عکس ندا دختر هفت ساله افغانی

خانواده ندا به پلیس زنگ می‌زنند و پلیس جستجو رو با تصور اینکه ندا دزدیده شده شروع می‌کنه اما چند ساعت بعد جنازه ندا پیدا میشه. تحقیقات اولیه نشون دهنده دست داشتن مرد همسایه در جنایته؛ مردی ۳۶ ساله، متاهل و داری سه فرزند است.

 

اعترافات بی شرمانه علی اصغر قاتل ندا

در همون لحظات اولیه و در مقابل مدارک، قاتل اعتراف میکنه و میگه به بهانه دادن غذا به او، دختربچه را به داخل خانه کشونده و بعد از آزار و اذیت و تجاوز هنگامی که دختربچه اشک می ریخت و با چشمان گریان میگفت که موضوع را با پدرش در جریان می گذاره. قاتل برای پنهان موندن کارش کودک رو به قتل میرسونه و با کمک برادرزنش جسد کودک رو به بیرون از خونه انتقال دادند.

قتل و تجاوز وحشیانه به دختر بچه

بعد از تحقیقات و مشاهده جسد ندا مشخص شد که چند دستمال کاغذی درون دهان دخترک قرار داشت اما کفش های او درون کیسه نبود. عینک پلاســتیکی قهوه ای رنگ که یک طلق آن نیز درون کیسه افتاده و چشمان نیمه باز دخترک حکایت از آن می کرد که «ندا کوچولو» دختر 7ساله افغانــی به طرز فجیعی به قتل رسیده اســت.

تجاورز وحشیانه به ندا دختر هفت ساله

عکس قاتل ندا دختر هفت ساله

پزشکی قانونی علت فوتش را خفگی دانسته است.

بعد از این اعترافات، قاتل به همراه برادر زن خود دستگیر و روانه زندان شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *