تجاوز جنسی به دختر 18 ساله در باغ توسط دوست پسرش +عکس

تجاوز به دختر 18 ساله در باغ توسط دوست پسرش +عکس

تجاوز جنسی به دختر 18 ساله در باغ توسط دوست پسرش را به همراه جزئیات در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای تجاوز جنسی به دختر 18 ساله

یک دختر 18 ساله که با یک پسر رابطه دوستی برقرار کرده بود توسط همان پسر در باغی مورد تجاوز قرار گرفت

او در حالی که پسر را خیلی دوست داشت به قصد گردش با پسر مورد علاقه اش به باغی رفت ولی متاسفانه پسر جوان به دختر 18 ساله تجاوز کرده و او را وسط باغ رها کرد.

تجاوز جنسی به دختر 18 ساله در باغ توسط دوست پسرش +عکس

دختر 18 ساله که در دام و فریب پسر جوان قرار گرفته بود در انتها در باغ هدف سوء استفاده و تجاوز قرار گرفت و گریه های وی را در تصاویر می بینید.

دختر نوجوان ۱۸ ساله که برای ناهار به دعوت دوست پسرش به باغ رفته بود.

فیلم تجاوز به دختر در حالی منتشر شد که یکی از کسانی که برای کمک به دختر به آنجا رفته بود فیلم را گرفته و منتشر کرده است.

دختر جوان که خدمتکار رستوران است پس از سه ماه آشنایی با پسر به دعوت او به باغ میرود.

در این باغ که اطراف شهر بود پسر به دختر پیشنهاد رابطه جنسی میدهد که پس از مخالفت دختر ، پسر با خشونت اول وی را کتک زده و سپس به دختر تجاوز می‌کند.

تجاوز جنسی به دختر 18 ساله در باغ توسط دوست پسرش +عکس

طی تحقیقات انجام شده معلوم شد این دختر ۱۸ ساله پیشخدمت یک رستوان بوده است و او قریب به سه ماه با فرد متجاوز در ارتباط بوده است.

دختر جوان در این باره می گوید: او در باغ مرا به برقراری رابطه جنسی دعوت کرد اما زمانی که من با خواسته او مخالف کردم، رفتارهایش تغییر کرد و پرخاشگر شد، سپس شروع به کتک زدن من کرد و بعد مرا مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد و از تمام آن لحظه های شوم فیلم برداری کرد.

متاسفانه کسانی که برای کمک به دختر به آنجا آمدند به جای آرامش دادن به دختر و جلوگیری از رفتن آبروی دختر به فیلمبرداری از دختر و آه و ناله هایش پرداختند که انتشار این فیلم واکنش های بسیاری را در پی داشت.

همچنین ببینید:

تجاوز و قتل دختر جوان در جنگل های مازندران + عکستجاوز و قتل دختر جوان در جنگل های مازندران + عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. احمد جعفری نائینی

    . خسته نباشید .

  2. آیدا باقری

    خاک بر سر همچین آدمایی که توی مملکت وجود داره . واقعا که خداوند در آن دنیا جوابتون رو با حبس هزاران سال در دوزخ میدهد ؛ در همان مواقع هم هر چقدر شما آه و ناله و حتی فریاد بکشین ولی به کمکتون کسی نمی آید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *