فیلم و تصاویر تشییع جنازه و خاکسپاری علی انصاریان

فیلم و تصاویر تشییع جنازه و خاکسپاری علی انصاریان

تشییع جنازه و خاکسپاری علی انصاریان (فیلم و عکس) و جزییات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تشییع جنازه و خاکسپاری علی انصاریان

پیکر علی انصاریان در قطعه ۲۲۲ بهشت زهرا آرام گرفت، مادر انصاریان در پی فشار روحیِ ناشی از غم از دست دادن فرزند خود از حال رفت و او را به بیمارستان بردند.

تشییع جنازه و خاکسپاری علی انصاریان

علی انصاریان از پیشکسوتان فوتبال ملی و باشگاه پرسپولیس استقلال و همچنین ستاره سینما و تلویزیون روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۹ بر اثر عفونت ریه ناشی از بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت

تشییع جنازه و خاکسپاری علی انصاریان فیلم و تصاویر

در گذشت علی انصاریان بازتاب گسترده ای در رسانه های ورزشی دنیا به همراه داشته است

بعد از فوت ایشان به دلیل جلوگیری از تجمع هواداران پیکر او بلافاصله به بهشت زهرا منتقل شد

پیکر وی روز پنجشنبه ۱۶ بهمن‌ماه در کنار مقبره پدرش در بهشت زهرا به خاک سپرده شد

در مراسم تشییع او بسیاری از ستاره‌های فوتبال و سینمای ایران حضور داشتند از جمله علی کریمی و علی پروین و جواد کاظمیان و بسیاری از ستاره های سینمای ایران همچون فرزاد فرزین و داریوش فرضیایی حضور داشتند

تشییع جنازه و خاکسپاری علی انصاریان فیلم و تصاویر

مادر علی انصاریان بعد از شنیدن خبر درگذشت فرزندش با افت فشار روبرو شده و بستری شده است و به همین دلیل در مراسم خاکسپاری پسرش نتوانست حضور پیدا کند.

علی انصاریان بازیکن، خواننده، مجری و بازیگر ایرانی است. وی در ۱۴ تیرماه ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. انصاریان با قد ۱۸۳ سانتی متر در پست مدافع توپ میزد. علی به همراه برادرش بلال و آلاسکا می‌فروخت و در قاب سازی، تراشکاری و مکانیکی کار می‌کرد.

تصاویر تشییع جنازه و خاکسپاری علی انصاریان تصاویر تشییع جنازه و خاکسپاری علی انصاریان تصاویر تشییع جنازه و خاکسپاری علی انصاریان تصاویر تشییع جنازه و خاکسپاری علی انصاریان تصاویر تشییع جنازه و خاکسپاری علی انصاریان تصاویر تشییع جنازه و خاکسپاری علی انصاریان تصاویر تشییع جنازه و خاکسپاری علی انصاریان

 

انصاریان در سال ۱۳۹۷ به عنوان مجری در برنامه زابیواکا که از تلویزیون اینترنتی آیو پخش شد، حضور داشت. وی سپس در برنامه ورزشگاه که از شبکه پنج پخش می‌شد حضور پیدا کرد. انصاریان همچنین در مسابقه منچ و برنامه اینترنتی پانوراما مجری‌گری کرد.

ویدیوی از آغاز مراسم خاکسپاری زنده یاد علی انصاریان با حضور چهره ها و مدیران فوتبال و ستاره های فوتبال ایران از علی پروین و علی دایی گرفته تا علی کریمی و وریا غفوری و همبازیان علی انصاریان.

فیلم شماره یک

علی انصاریان به کرونا مبتلا شد و دوم بهمن به دلیل وخامت حال به بیمارستان منتقل شد. پس از چندی وضعیت جسمانی انصاریان به شکلی امیدوارکننده تغییر کرده بود اما متأسفانه در ساعات آخر روز دوشنبه ۱۳ بهمن شرایط به شکلی شد که تیم پزشکی وی را به خواب مصنوعی برد.

فیلم شماره دو

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *