شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ لحظه به لحظه

تعطیلی ادارات کرمانشاه فردا دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ مشخص شد به علت آلودگی هوا

تعطیلی ادارات و بانک ها کرمانشاه و قصرشیرین فردا دوشنبه 6 تیر 1401 مشخص شد به علت آلودگی هوا و گرد و غبار و علت وقوع گرد و غبار در کرمانشاه را در این صفحه ببینید.

تعطیلی ادارات کرمانشاه فردا ۶ تیر ۱۴۰۱

با توجه به وقوع گرد و غبار در کرمانشاه بسیاری از کارمندان میخواهند بدانند آیا فردا تعطیل است یا خیر که پایسخ منفی میباشد و ادارات فردا در سراسر کشور باز است.

تعطیلی ادارات و بانک ها کرمانشاه و قصرشیرین فردا ۶ تیر ۱۴۰۱ مشخص شد به علت آلودگی هوا و گرد و غبار و علت وقوع گرد و غبار در کرمانشاه را در این صفحه ببینید.

به گفته مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه، کرمانشاه تا پایان هفته کم و بیش درگیر گرد و خاک است.

فیروز دولتشاهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وزش بادی که طی امروز و فردا(۳۰ و ۳۱ خرداد) در منطقه با آن مواجهیم، گفت: این وزش باد می‌تواند باعث نفوذ گرد و غبار از آن سوی مرزها به سمت نوار غربی استان و شهرستان‌های این محدوده شود.

وی با بیان اینکه احتمال نفوذ این غبار به مرکز استان و شهر کرمانشاه ضعیف است، عنوان کرد: طی امروز و فردا عمدتا شهرستان‌های غربی استان از جمله قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب، دالاهو، اسلام آبادغرب و ثلاث باباجانی درگیر ریزگردها خواهند شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: روز چهارشنبه(اول تیر) با عبور موجی ناپایدار از سطح منطقه و تشدید میدان‌های باد سطحی، احتمال نفوذ گسترده گرد و غبار به جو استان فراهم می شود.

دولتشاهی پیش‌بینی کرد، طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نفوذ غبار را تقریبا در تمامی نواحی استان از جمله شهر کرمانشاه و حتی شهرستان‌های شرقی استان داشته باشیم.

وی اظهار کرد: احتمالا نفوذ این گرد و غبار تا روز پنجشنبه ادامه داشته باشد و پس از آن شاهد خروج  غبار از جو استان باشیم.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از صدور هشدار زرد برای وزش باد و نفوذ گرد و غبار به جو استان نیز خبر داد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *