تعطیلی شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ مشخص شد آیا شنبه بین التعطیل است؟

تعطیلی شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ مشخص شد آیا شنبه بین التعطیل است؟

تعطیلی فردا شنبه 15 مرداد 1401 مشخص شد آیا شنبه بین التعطیل است؟

تعطیلی شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ مشخص شد آیا شنبه بین التعطیل است؟

تعطیلی فردا شنبه 15 مرداد 1401

با توجه به تعطیلی روزهای یکشنبه و دوشنبه به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین تعطیلی روز جمعه بسیاری از مردم میخواهند بدانند که آیا فردا شنبه ۱۵ مهرداد تعطیل است یا خیر که هنوز درباره فردا تصمیم گیری نشده است و فردا همه ادارات دولتی و خصوصی دایر میباشد.

روز یکشنبه تاسوعای حسینی بوده و روز دوشنبه عاشورای حسینی میباشد که در تقویم کشورمان تعطیلی رسمی ثبت است ولی امسال روز شنبه بین جمعه و تاسوعا قرار گرفته است که مردم دوست دارند دولت این روز را تعطیل اعلام کند تا تعطیلات آنها کامل شود و بتوانند برای مسافرت و یا عزاداری آمادگی لازم را بدون استرس داشته باشند.

بین التعطیلی از دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد رایج شد و بسیاری از روزهای بین تعطیل را تعطیل اعلام میکردم و از آن زمان این موضوع برای مردم نیاز شده است که روزهای بین التعطیل را تعطیل اعلام کنند.

گفتنیست که روز یکشنبه تاسوعای حسینی و روز دوشنبه عاشورای حسینی بوده و عزادارتن حسینی برنامه ریزی ویژه ای را برای برگزاری عزاداری در نظر گرفته اند لذا امیدواریم که فردا شنبه را دولت تعطیل اعلام کتد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *