فردا چهارشنبه ۴ بهمن تعطیل است؟ + جزئیات تعطیلی بانک ها و ادارات

تعطیلی مدارس تهران و البرز فردا شنبه 19 آذر 1401 مشخص شد آلودگی هوا

تعطیلی مدارس تهران و البرز فردا شنبه 19 آذر 1401 مشخص شد آلودگی هوا

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا شنبه 19 آذر 1401 مشخص شد به علت الودگی هوا آیا فردا تهران و البرز تعطیل است؟ جزئیات جدید تعطیلی مدارس را در ادامه ببینید.

بعد از بارش برف در برخی از شهرهای کشورمان آلودگی هوا کاسته شد اما بعد از چند روز مجددا آلودگی هوا بازگشت و نگرانی هایی را برای خانواده های دانش اموزان به وجود اورده است.

آیا فردا مدارس تهران و البرز 19 آذر 1401 تعطیل است؟

بله فردا و  پس فردامدارس تعطیل است.

مدارس استان‌های تهران و البرز شنبه و یکشنبه غیرحضوری شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، مقطع ابتدایی استان‌های تهران و البرز به جز دماوند و فیروزکوه روزهای شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذرماه غیرحضوری شد.

بر اساس این گزارش جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا برگزار شد و طبق مصوبات این کارگروه، در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز دماوند و فیروزکوه مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل و کلیه مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

 

آلودگی هوا در تهران

طی روزهای گذشته، شهر تهران روزهایی همراه با آلودگی هوا را تجربه کرده است و این روند متأسفانه همچنان ادامه دارد. میانگین شاخص آلودگی هوای تهران هم‌اکنون با رسیدن به عدد 151 در شرایط “ناسالم” قرار گرفته است و البته امروز برخی از مناطق تهران، شاخص آلودگی هوای بسیار خطرناکی را در حال تجربه کردن هستند مانند منطقه 19 که شاخص آن به‌روی عدد 220 در وضعیت “بسیار ناسالم” قرار دارد.

در مقایسه با سال قبل پایتخت نشینان ۱۹۴ روز هوای قابل قبول، ۵۹ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، دو روز هوای پاک و شش روز هوای ناسالم را تجربه کرده بودند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. برای شنبه و یکشنبه فقط متوسطه اول تعطیل هست یا متوسطه دوم هم شامل تعطیلی میشه ؟

  2. مدارس استان‌های تهران و البرز به دلیل آلودگی هوا روزهای شنبه ۱۹ آذر و یکشنبه ۲۰ آذر غیرحضوری (مجازی) شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *