تعطیلی مدارس تهران و البرز شنبه و یکشنبه مشخص شد تعطیلی ۱۹ و ۲۰ آذر

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آلودگی هوا

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا شنبه صحت دارد؟

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا شنبه 5 آذر  1401به دلیل آلودگی هوا مشخص شد درباه تعطیلی مدارس دبستان و پیش دبستانی آموزش و پروش اعلام کرده فردا مدارس تعطیل نیست.

تعطیلی مدارس تهران فردا شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آلودگی هوا

اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوا، وضعیت کیفیت هوای تهران هم اکنون در وضعیت نارنجی یعنی ناسالم برای گروه‌های حساس و بر روی عدد ۱۳۶ قرار دارد.

طبق این گزارش، وضعیت کیفیت هوا در ۸ منطقه پایتخت ناسالم و در وضعیت قرمز می‌باشد.

میانگین کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته با آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون ۱۴۱ ثبت شده است. با توجه به استمرار آلودگی هوا در روزهای اخیر روزهای دوشنبه و سه شنبه ( ۳۰ آبان و اول آذر) در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل و کلاس‌های مدارس در مقطع ابتدایی غیرحضوری و به‌صورت مجازی برگزار شدند. با تشدید آلودگی هوای تهران مهدهای کودک و پیش‌دبستانی امروز (۲ آذر) تعطیل شدند همچنین کلاس‌های تمامی مقاطع تحصیلی در تهران و تمامی شهرستان‌های این استان به جز شهرستان‌های پردیس، فیروزکوه و دماوند به‌صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوا احتمال رسیدن شاخص تا آستانه شرایط ناسالم برای همه شهروندان در ساعات آتی امروز وجود دارد. شرایط نامطلوب کیفیت هوا تا فردا (۳ آذرماه) ادامه خواهد داشت

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. ندذذذدوو

    دروغه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *