تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ آلودگی هوا

تعطیلی مدارس و ادارات تهران و البرز کرج فردا چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 آلودگی هوا مشخص شد آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس مقاطع دبستان و پیش دبستان تهران و البرز فردا را در این صفحه ببینید.

تمام مدارس در البرز و تهران فردا تعطیل شد

🔹️با توجه به تداوم شرایط بسیار ناسالم برای تمام گروه‌های سنی، همه مدارس تهران فردا (چهارشنبه، ۲۸ اردیبهشت) تعطیل خواهند بود.

🔹️دانشگاه ها و ادارات هم در صورت تشدید آلودگی تعطیل خواهند شد.

🔹️آزمون کارشناسی ارشد برگزار خواهد شد و بانک ها نیز فعال خواهند بود./صداوسیما

@Aalijnab

🔹مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز از تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی در این استان فردا چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به علت آلودگی هوا خبر داد.

🔹تمام مدارس در شهرستان های استان البرز به جز طالقان تعطیل خواهد بود.

 

تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ آلودگی هوا

تعطیلی مدارس تهران و البرز کرج فردا

با توجه به آلودگی هوا در تهران و کرج بسیاری از مردم در صدد این هستند که بدانند آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر که هنوز خبری در این باره منتشر نشده است و دریافت خبر درباره تعطیلی در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

با آمدن انقلاب صنعتی، انسان‌ها توانستند تا قرن بیست و یکم پیشرفت کنند. فناوری به سرعت توسعه یافت، علم پیشرفته شد و عصر تولید به چشم آمد. با همه اینها یک اثر دیگر، آلودگی صنعتی به وجود آمد. پیش از این، صنایع کارخانه های کوچکی بودند که دود را به عنوان آلاینده اولیه تولید می کردند.

با این حال، از آنجایی که تعداد کارخانه‌ها محدود بود و فقط ساعات مشخصی در روز کار می‌کردند، سطح آلودگی رشد قابل‌توجهی نداشت. اما زمانی که این کارخانه ها به صنایع و واحدهای تولیدی تمام عیار تبدیل شدند، موضوع آلودگی صنعتی اهمیت بیشتری پیدا کرد.

هر نوع آلودگی که بتواند منبع بلافصل آن را در شیوه های صنعتی ردیابی کند، آلودگی صنعتی نامیده می شود. بیشتر آلودگی های روی کره زمین را می توان به نوعی از صنایع ردیابی کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *