تعطیلی مدارس تهران فردا چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد آلودگی هوا

تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد آلودگی هوا

تعطیلی مدارس تهران فردا چهارشنبه 25 آبان 1401 به دلیل آلودگی هوا مشخص شد و آیا فردا مدارس تهران تعطیل است یا خیر؟

تعطیلی مدارس تهران فردا چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد آلودگی هوا

آیا فردا مدارس تهران تعطیل است؟

آلودگی هوا در تهران باعث شده بسیاری از خانواده ها به شدت از وضعیت سلامتی فرزندانشان مضطرب بشوند دانش آموزانی که در چند روز گذشته درگیر بیماری آنفولانزا شده بودند.

اخباری درباره طرح تعطیلی مدارس تهران و یا غیرحضوری شدن مدارس توسط آموزش و پرورش منتشر شده است که البته هنوز با آن موافقت نشده است.

تعطیلی مدارس در یکی دو سال اخیر به دلیل آلودگی هوا و شیوع بیماری های مختلف توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده بود.

علیرضا زاکانی در آئین امضای ۵ تفاهم‌نامه برای ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکونی گفت: از ابتدای ورود توجه ما بر این بود که نسبت به همه چیز در شهر تهران مسئول هستیم.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: ما کارگزار نظامی هستیم که با تکیه بر اسلام، تبعیت از رهبری امامین انقلاب و با حضور گسترده و ایثار و فداکاری مردم جلو آمده است.

وی با اشاره به تلاش همه‌جانبه دشمنان علیه ایران اسلامی اظهار کرد: همه شیاطین جمع شدند و تجربه‌های خود را تجمیع کردند اما مردم با دشمن همراهی نکرد که نشان از عظمت انقلاب اسلامی دارد.

زاکانی با اشاره به عظمت مردم و ایستادگی آنها عنوان کرد: شأن نظام اسلامی و مشروعیت آن به اسلام است و مردم‌سالاری دینی از متن دین بیرون کشیده شد.

شهردار تهران تصریح کرد: امروز مردم و کشور در فشار هستند که بخشی به جهت فشار مستقیم کمبود مسکن است و نگاهی حاکم بوده که سعی داشته تهران را گران اداره کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *