تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس شیراز فردا دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ مشخص شد (برای آلودگی هوا)

تعطیلی مدارس و ادارات شیراز فردا دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 آلودگی هوا و آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس شیراز را در این صفحه ببینید.

تعطیلی مدارس شیراز فردا دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ آلودگی هوا

تعطیلی مدارس شیراز فردا دوشنبه ۲۶ اردیبهشت

امروز آلودگی هوا در شیراز به شدت افزایش یافته است که خطرات زیادی را برای مردم به وجود اورده و مردم نگران فرزندان خود بوده که آیا فردا مدارس تعطیل خواهد بود یا خیر که هنوز خبری در این مورد منتشر نشده است.

آلودگی هوا باعث بیماری های تنفسی، از جمله آسم، سایر علائم تنفسی، و نقص در عملکرد و رشد ریه میشود و همچنین قرار گرفتن در معرض سطوح محیطی معیارهای آلاینده هوا است.

هوای ناسالم برای افرادی که بیماری های مزمن ریوی و قلبی دارند و همچنین برای کودکان مشکل ایجاد می کند. البته به این صورت نیست که برای افراد سالم مشکلی ایجاد نکند. به هر حال آلودگی هوا باعث بروز علایم بیماری می شود و سردرد و بی حوصلگی ایجاد می کند و در بیماران قلبی و ریوی باعث تنگی نفس و علایم آسم و برونشیت می گردد و بیماری آنها را تشدید می کند. این وضعیت هم در آلودگی هوای بیرون از خانه و هم به دلیل هوای داخل خانه ایجاد می شود ؛خصوصا در مورد خانه هایی که با وسایل گرمایشی چون بخاری گازی و نفتی گرم می شوند. در جاهایی که از سوخت های فسیلی چون زغال سنگ و … استفاده می شود و در مورد وسایل نقلیه بنزین و گازوئیل می سوزد با آزاد شدن گاز so2 ریه ها بسیار آسیب می بینند و کار بیماران قلبی و ریوی به بیمارستان می کشد. پدیده وارونگی که معمولا در زمستان پیش می آید خود مزید بر علت است. خطرات ناشی از آلودگی هوا فوق العاده زیاد است، خطرات اقتصادی و جانی زیادی وجود دارد و آمار بیماری و مرگ و میر در مکان های آلوده بسیار بالا است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *