تعطیلی مدارس فردا خوزستان و اهواز و کرمان سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱

تعطیلی مدارس فردا خوزستان و اهواز و کرمان سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱

تعطیلی مدارس فردا خوزستان و اهواز و کرمان سه شنبه 30 فروردین 1401 بر اثر آلودگی هوا و آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس و ادارات فردا در استان های کشورمان که درگیر آلودگی هوا هستند و با تاخیر رفتن در محل کار را در این صفحه ببینید.

تعطیلی مدارس فردا خوزستان و اهواز و کرمان سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱

وضعیت تعطیلی مدارس فردا خوزستان و اهواز و کرمان

هنوز خبری مبنی تعطیلی مدارس فردا خوزستان و اهواز و کرمان منتشر نشده است.

اخیرا گزارشی در مورد ارزیابی خطر طوفان های شن و غبار در آسیا و اقیانوسیه منتشر شده که یافته های جالبی را در مورد تأثیر طوفان های شن و غبار بر کشاورزی، انرژی، محیط زیست، هوانوردی، سلامت انسان و کیفیت زندگی در شهرها فاش می کند. اگرچه طوفان های شن و گرد و غبار نقش مهمی در اکوسیستم دارند، اما خطراتی را برای جامعه و محیط زیست نیز به همراه دارند و به طور مستقیم اهداف توسعه پایدار را تهدید می کنند. با توجه به ماهیت فرا مرزی طوفان های شن و گرد و غبار، همکاری منطقه ای و اقدامات محلی برای به حداقل رساندن تأثیر منفی آنها مورد نیاز است.

روسانو با تشریح یافته‌های مهم گزارش ارزیابی خطر طوفان‌های شن و غبار در آسیا و اقیانوسیه گفت: یافته‌های این ارزیابی خطر به وضوح نشان می‌دهد که طوفان‌های شن و گرد و غبار بر سلامت انسان، انرژی، کشاورزی و هوانوردی تأثیر منفی می‌گذارند. در کوتاه مدت و بلند مدت.»

وی افزود: یافته ها حاکی از آن است که بیش از 6 میلیون نفر در شهرهای چین، جمهوری اسلامی ایران، پاکستان و ازبکستان به مدت 10 ماه در سال 2019  هر روز در سطوح ناسالم آلودگی هوا ناشی از طوفان های شن و گرد و غبار تنفس داشته اند جان باخته اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *