تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد +بارش برف جزئیات

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ مشخص شد بارش برف و سرما و آلودگی هوا

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ مشخص شد بارش برف و سرما

اخبار تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 17 بهمن 1401 بارش برف و صرفه جویی در مصرف گاز تهران و البرز ، آذربایجان شرقی آذربایجان غربی ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، آمل ، بابل ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، تاکستان ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا مدارس فردا دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است

با توجه برودت هوا و آلودگی هوا بسیاری از دانش آموزان میخواهند بدانند آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر که پاسخ این سوال منفی است و مدارس فردا تعطیل نیست دانش آموزان مطابق هر روز باید به مدرسه بروند.

شهرهای سردسیر احتمال دارد فردا تعطیل شود

آلودگی هوا با اینکه بسیاری از کلانشهرها و شهرهای صنعتی کشورمان را در بر گرفته است اما آموزش و پرورش به دلیل آلودگی هوا مدارس را تعطیل نمیکند و در حال حاضر مدارس همه شهرهای ایران باز هستند مگر اینکه به دلیل بارش برف شدید در برخی مناطق آموزش و پرورش تصمیم به تعطیلی مدارس کند.

هواشناسی اعلام کرده در روزهای آینده هوا رو به سرما خواهد رفت و دانش آموزان باید توجه داشته باشند که با لباس گرم به مدرسه بروند شهرهایی که در مناطق سردسیر قرار دارند در صورت بودن هوا احتمال دارد که مدارس تعطیل شود و ما باید صبر کنند تا آخر ساعات امشب آموزش و پرورش درباره مدارس شهرهای سردسیر تصمیم بگیرد.

آلودگی هوا و برف در راه است

سازمان مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد: تا روز دوشنبه ۱۷ بهمن به علت سکون هوا، در صورت مهار نشدن منابع و کانون‌های آلاینده بویژه در مناطق پرتردد شهری، آلاینده‌ها افزایش و کیفیت هوا کاهش می‌یابد.

بر این اساس به شهروندان بویژه بیماران قلبی و تنفسی، سالمندان، بانوان باردار و کودکان توصیه شده از ترددغیرضروری در شهر و ورزش درفضای باز خودداری کنند.

بنا بر اعلام سازمان مدیریت بحران استان تهران، از اواخر وقت روز دوشنبه ۱۷ بهمن هم با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، با ورود سامانه بارشی جدید به استان تهران به ویژه در ارتفاعات شمال شرق استان برف می‌بارد و احتمال ریزش سنگ و بهمن، کولاک برف، یخبندان، لغزندگی جاده‌ها و مه گرفتگی وجود دارد.

در این مدت برای نیمه جنوبی استان تهران هم وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *