تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات

تعطیلی مدارس و ادارات و بانک های فردا دوشنبه 9 آبان 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آنفلوآنزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و اغتشاشات و آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا مدارس فردا دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است

با توجه به شیوع بیماری آنفلوآنزا در کشورمان بسیاری از خانواده ها نگران وضعیت سلامتی دانش اموزان هستند و میخواهند بدانند آموزش و پرورش مدارس را تعطیل میکند یا خیر که پاسخ منفی است و مدارس همه شهرها فردا دایر خواهد بود.

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات

دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت اعلام کرد که بهترین راه پیشگیری از آنفلوانزا شسستن مرتب دست‌ها، پوشیدن لباس گرم و استفاده از ماسک در اماکن عمومی است. اگر دچار این بیماری شدید برای بهبودی هرچه سریعتر، استراحت، خواب و تغذیه نقش بسیار مهمی دارند و همچنین در صورت رعایت توصیه‌های تغذیه‌ای می‌توانید سریعتر این بیماری را پشت سربگذارید.

توصیه‌های تغذیه‌ای دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت برای مبتلایان آنفلوآنزا به شرح زیر است:

زیاد آب بخورید

به دلیل تعریق و تب، بدن با کم آبی مواجهه می شود که این امر می تواند بهبودی را به تعویق بیندازد. بنابراین در این دوران مایعات همچون آب ولرم، دمنوش زنجبیل و آویشن، آب ولرم با عسل و لیموترش و آبمیوه ها طبیعی همچون آب سیب، آب پرتقال و لیمو شیرین و آب هویج مصرف کنید. البته توجه کنید اگر دچار پرفشاری خون هستید از دمنوش زنجبیل خودداری کنید.

خوردن غذای مقوی

بهترین غذاها در این شرایط سوپ به خصوص سوپ مرغ و گوشت است. سوپ مرغ به طور سنتی به عنوان یک غذای مناسب در هنگام بیماری در نظر گرفته می شود. آب سوپ منبع خوبی از مایعات و الکترولیت ها برای جلوگیری از هیدراتاسیون است. مرغ پروتئین و روی بدن شما را تامین می کند. همچنین دارای ویتامین A به دلیل وجود هویج و ویتامین C به دلیل وجود کرفس و پیاز و است. توصیه می شود از لیموی تازه یا نارنج به مقدار کم هم در سوپ خود استفاده کنید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. تو رو خدا تعطیل نکنید .ما که دیوونه شدیم با کلاس مجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *