تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ مشخص شد برف و یخبندان

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آنفولانزا

تعطیلی مدارس به دلیل برای آنفولانزا فردا سه شنبه 10 آبان 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آنفلوآنزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و اغتشاشات و آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

فردا سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟

با توجه به شبوع بیماری آنفلوآنزا در کشورمان بسیاری از مردم نگران سلامتی فرزندانشان هستند و از مسئولین درخواست دارند در این روزها که یماری در بین دانش اموزان شایع شده است اقدام به غیرحضوری برگزار کردن مدارس کنند اما رئیس آموزش و پرورش کشور با این کار مخالف است.

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات

در حال حاضر مدارس هیچ شهری در کشورمان تعطیل نیست  در صورت اعلام تعطیلی در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

بیماری انفلوآنزا در کشورمان انقد شیوع پیدا کرده که داروهای انتی بیوتیک در داروخانه کم یاب شده است و بسیاری از مردم با مراجعه به داروخانه ها اغلب با دست خالی برمیگردند.

کتر شهنام عرشی، با اشاره به اینکه همه ساله با شروع فصل پاییز انتظار داریم آنفلوآنزا با شدت‌های متفاوت شروع شود، گفت: اصولا تا پیش از این انتظار ما این بود که از اواسط آبان‌ماه به تدریج موارد بیماری افزایشی شود ولی امسال برخلاف انتظار ما، این روند افزایشی هم در نیم کره شمالی و هم در کشور ما حدود ۳ یا ۴ هفته زودتر آغاز شده است و از اول مهر ماه افزایش موارد آنفلوآنزا آغاز شد.

وی افزود: بویژه در هفته گذشته موارد بیماری به شدت افزایش یافت تا جایی که حدود ۵۰ درصد نمونه‌هایی که علائم سرماخوردگی داشتند، موارد آنفلوآنزا بوده‌اند. البته این آمار بسته به گروه‌های مختلف مقداری متفاوت است. روند بیماری آنفلو آنزا هر ساله بررسی می‌شود تا همکاران دانشگاهی و پزشکان در جریان باشند که بی‌دلیل با تشخیص‌های دیگر از آنتی‌بیوتیک‌ها استفاده نکنند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *