تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 17 آبان 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آنفولانزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و اغتشاشات و آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا مدارس فردا تعطیل است؟

مدارس فردا در همه شهرهای کشورمان برقرار بوده و هیچ کدام از مدارس تعطیل نخواهد بود.

برخی از خبرها در فضای مجازی منتشر شده پیرامون تعطیلی مدارس فردا که این خبر کذب بوده و در حال حاضر همه مدارس کشور فعال می باشد و دانش آموزان باید به مدرسه بروند.

گسترش بیماری آنفولانزا در کشورمان باعث شده که بسیاری از خانواده ها نگران سلامتی فرزندانشان شود تعطیل شدن مدارس یکی از دلایل شیوع گسترده بیماری آنفولانزا در کشور می باشد.

در حال سال‌های گذشته مدارس کشور به دلیل بیماری کرونا غیر حضوری برگزار شد و کیفیت آموزش به شدت پایین آمده بود.

آنفلوآنزا یک بیماری حاد تنفسی و به شدت واگیردار است که سالانه موجب مرگ هزاران نفر در سراسر جهان می‌شود و با وجود سرمایه‌گذاری‌ها و تحقیقات گسترده، هنوز کنترل نشده است. پزشکان تاکید دارند که برای پیشگیری از آنفلوآنزا به‌ ویژه آنفلوآنزای نوع آ با نسخه ویروسی H1N1 روش‌های متنوع و بدون هزینه‌ای وجود دارد که مهمترین آنها به شرح زیر است:

از تماس نزدیک با افرادی که بیمار هستند خودداری کنید. زمانی که بیمار هستید, فاصله خود را از دیگران حفظ کنید تا از بیمار شدن آنها نیز محافظت کنید.

هنگام سرفه یا عطسه، دهان و بینی خود را با یک پارچه بپوشانید.این کار ممکن است مانع از بیمار شدن اطرافیان شما شود. آنفولانزا و دیگر بیماری های تنفسی حاد با سرفه, عطسه و یا دست های آلوده پخش می شوند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *