تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد +بارش برف جزئیات

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ مشخص شد بارش برف و سرما و آلودگی هوا

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ مشخص شد بارش برف و سرما و آلودگی هوا

اخبار تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 18 بهمن 1401 بارش برف و صرفه جویی در مصرف گاز تهران و البرز ، آذربایجان شرقی آذربایجان غربی ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، آمل ، بابل ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، تاکستان ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا فردا سه شنبه 18 بهمن مدارس تعطیل است؟

تعطیلی مدارس یکی از بحث‌های مهم در یک ماه گذشته بوده که در بین دانش آموزان مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از دانش آموزان معتقد هستند با توجه به آلودگی هوا باید مدارس تعطیل شوند اما آموزش و پرورش اعلام کرد که دیگر تصمیم به تعطیلی مدارس ندارد.

مدارس قم ۱۸ و ۱۹ بهمن غیر حضوری شد

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در اطلاعیه ای اعلام کرد: ضمن عرض سلام و تبریک اعیاد رجبیه و تشکر از همه دانش آموزان و همکاران فرهنگی در برگزاری جشن های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به استحضار هم استانی های عزیز می رساند؛ با توجه به نظر کارشناسان مبنی بر ضرورت بررسی جوانب مسائل پیش آمده و درخواست تعدادی از اولیا محترم، روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱،کلاس های آموزشی کلیه مدارس استان بصورت غیرحضوری برگزار می شود.

اطلاعیه ادامه یافته است: لازم است مدیران و عوامل اجرایی مدارس به منظور برگزاری کلاس های غیرحضوری همراهی با متخصصین در مدارس حضور و همکاری های لازم را داشته باشند. در پایان از زحمات همه فرهنگیان عزیز و خدوم و اولیا دانش آموزان محترم که در این مدت با ما همکاری داشته اند تقدیر و تشکر میکنیم.

سریال مسمومیت دانش آموزان مدارس قم که بیش از دو ماه آغاز شده، همچنان ادامه دارد و علت این حوادث هنوز مشخص نشده است.

آموزش و پرورش معتقد است که تعطیلی مداوم و پی در پی مدارس باعث افت تحصیلی دانش آموزان خواهد شد و نباید به هر دلیل به راحتی مدرسه تعطیل شود.

در یک ماه اخیر مدارس بسیاری از شهرهای کشورمان به دلیل بالا بودن شاخص آلودگی هوا تعطیل بود تا اینکه با اعتراض رسانه ها و برخی خانواده ها همراه شد.

فقط بارش برف و سرما باعث تعطیلی مدارس خواهد شد

در نهایت آموزش و پرورش تصمیم گرفت که دیگر مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل می شود مگر این که سرمای هوا یا بارش برف که از عبور و مرور دانش آموزان ممانعت می کند مدارس تعطیل شود.

همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی از دلایلی بوده که باعث تعطیلی مدارس میشود با توجه به اینکه این روزها آلودگی هوا نسبت به ماه های اخیر کاهش یافته است و همچنین سرمای هوا رو به کاهش بوده به نظر می‌رسد دیگر تا آخر سال مدارس تعطیل نخواهد بود البته هواشناسی اعلام کرد که در روزهای آینده امکان بارش باران و برف در برخی از مناطق سردسیر وجود دارد که احتمال تعطیلی مدارس در این مناطق بیشتر خواهد.

کدام مدارس استان‌تهران فردا سه شنبه ۱۸بهمن تعطیل هستند؟

تا این لحظه سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ همه مدارس تهران دایر خواهد بود و مدارس هیچ شهری تعطیل نیست. توجه داشته باشید که هر دانش آموزی که در مدرسه حاضر نشود غیبت میخورد و یا اینکه دلیل موجه باید داشته باشد

هر لحظه که اطلاعیه ای و اخبار موثقی درباره تعطیلی‌مدارس تهران فردا سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ به دست ما برسد حتما در این قسمت گذاشته خواهد شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. شما مریضید تو این سرما سه هفته اس سرچ میکنم میزنم دایره
    فقط خوی تعطیله بخدا ما هم هیچ گناهی نکردیم

  2. دادا پاره شدیم من سر کلاس تو سرما نشتم دارم یخ میزنم یک عالمه لباس میخوام بپوشم مدرسه گیر میده بعد تو این سرما که نمیزارن لباس گرم بپوشی و میگن لباس فرم بپوشین میپوشیم ولی یخ میزنیم حالا کاپیوشن هیچ شلوار زیر هم نمیتونیم بپوشیم بازم گیر میدن یخ داریم میزنیم سر کلاس داره خوابمون میبره نمیزارن بخوابیم تازه معلمای نمیدون چی درسخون کلاسمونو میزارن بخوابه ما میخوابیم بهمون فوش ناموس میده بعد میگیم چرا میگه چرا و محض ارا دادا تعطیل میکردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *