تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد +بارش برف جزئیات

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد آلودگی هوا و بارش برف

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد بارش برف و آلودگی هوا

آیا فردا مدارس تعطیل است تعطیلی مدارس فردا  شنبه 19 آذر 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آلودگی هوا و بارش برف و باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا فردا شنبه 19 آذر 1401 مدارس تعطیل است؟

 شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز دماوند و فیروزکوه، مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل و تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به‌صورت مجازی دایر است.

تعطیلی مدارس یکی از معضلاتی است که خانواده های دانش آموزان را نگران کرده است.

آلودگی هوا و بارش برف و سرمای هوا باعث شده که آموزش و پرورش بعضی روزها را تعطیل اعلام کند اما این تعطیلی زمانی اعلام می‌شود که ساعات پایانی شب بوده و بسیاری از خانواده ها از آن بی خبر میباشند.

معضل تهران و البرز و اراک و اصفهان

تهران و البرز و برخی از کلان شهرهای کشور از جمله مشهد به اصفهان و اراک بیشترین آلودگی هوا را نسبت به سایر استانهای دیگر دارند و مشکلات زیادی برای آموزش و پرورش ایجاد شده است.

سامانه بارشی که وارد کشورمان شده بود باعث گردید مقداری از آلودگی هوا را کم کند اما با گذشت ۲۴ ساعت از بارندگی مجدداً وضعیت هوا به حالت قبل بازگشت.

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد آلودگی هوا و بارش برف

مسئولین کشور هنوز راهکار کاربردی برای رفع آلودگی هوا اتخاذ نکرده اند و صرفاً با تعطیلی مدارس سعی می کنند که خانواده ها را از نگرانی سلامتی فرزندانشان از بین ببرند اما هر روز معضل آلودگی هوا وجود دارد با کاهش دما آلاینده ها بر سطح شهر حاکم می شود و آلودگی شدیدی را به وجود می آورند که موجب به خطر افتادن سلامتی بسیاری از مردم خواهد شد این مشکلی است که در بسیاری از کشورهای جهان وجود دارد.

بازگشت آلودگی هوا

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۴۴ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس و آلوده برای همه قرار دارد، این در حالی است که طی ۲۴ ساعت گذشته این شاخص روی عدد ۱۳۶ یعنی آلوده برای گروه‌های حساس قرار داشته است. بر اساس این گزارش پایتخت‌نشینان از ابتدای سال تاکنون ۱۴۴ روز هوای قابل قبول، ۱۰۲ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۰ روز هوای ناسالم برای همه افراد جامعه، دو روز هوای بسیار ناسالم، دو روز هوای خطرناک و تنها ۲ روز هوای پاک را تجربه کردند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *