تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد +بارش برف جزئیات

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ مشخص شد بارش برف و سرما

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ مشخص شد بارش برف و سرما

اخبار تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 12 بهمن 1401 بارش برف و صرفه جویی در مصرف گاز تهران و البرز ، آذربایجان شرقی آذربایجان غربی ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، آمل ، بابل ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، تاکستان ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

اخبار تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

درباره تعطیلی مدارس فردا هنوز گزارش از آموزش و پرورش منتشر شده است اما اگر سرمای هوا تا بعد از ظهر امروز ادامه پیدا کند مدارس فردا تعطیل خواهد شد باید تا غروب صبر کنید و خبر را در این صفحه دنبال کنید.

در حال حاضر امروز مناطقی است تهران و آذربایجان غربی تعطیل بودند تهران به دلیل بارش برف و آذربایجان غربی به دلیل وقوع زلزله مدارس را تعطیلی کشاند.

مدارس خوی تا پایان هفته جاری تعطیل شد

🔹 روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به جهت وقوع زمین لرزه خوی در روز شنبه و همچنین استمرار پس‌لرزه های نسبتاً شدید، با مد نظر قرار دادن مخاطرات احتمالی آتی ناشی از خروج دانش‌آموزان به هنگام وقوع پس‌لرزه‌ها، آموزش در مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی شهری وروستایی (دولتی و غیردولتی)؛ از روز دو شنبه ۱۰ بهمن ماه، تاپایان هفته جاری تعطیل شد.

مدارس سلماس به دلیل زمین لرزه تاپایان هفته غیرحضوری شد

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد، به سبب وقوع زمین لرزه تعطیلی مدارس خوی و سلماس در پی پس لرزه های ناشی از زلزلهخوی در روز شنبه و همچنین استمرار پس‌لرزه های نسبتاً شدید، با مد نظر قرار دادن مخاطرات احتمالی آتی ناشی از خروج دانش‌آموزان به هنگام وقوع پس‌لرزه‌ها، آموزش در مدارس شهرستان های خوی و سلماس در تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی (دولتی و غیردولتی)، از روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه، تاپایان هفته جاری تعطیل شد.

روز گذشته و امروز بارش برف بسیاری از مناطق مختلف کشورمان را فرا گرفت که باعث شد مدارس برخی از شهرها تعطیل شود تعطیلی مدارس شهر ها دیگر با آلودگی هوا صورت نخواهد گرفت مگر اینکه سرمای هوا و صرفه جویی در مصرف گاز و انرژی باعث شود که مدارس تعطیل شود.

تهران و البرز و بسیاری از شهرهای سردسیر کشورمان که آب و هوای کوهستانی دارند شاهد بارش برف بودند که در مناطقی همچون کردستان و آذربایجان غربی بارش برف به یک متر می رسد.

چند سال است که آلودگی هوا کشورمان را تحت تاثیر قرار داده است که دیگر با بارندگی و وزش باد مشکل حل نمی شود.

آلودگی هوا دیگر مدارس را تعطیل نمیکند

وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه مدارس دیگر به دلیل آلودگی هوا تعطیل نخواهد بود آب پاکی را بر روی دست دانش آموزان ریخت که دیگر به دنبال تعطیلی مدارس و اخبار آن نباشند.

مدارس کشورمان مگر به دلیل بارندگی های برف و باران و سرمای هوا تعطیل شود و آلودگی هوا دیگر نمی تواند مدارس را تعطیل کند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *